Announcement

Collapse
No announcement yet.

V-poweria 95:n hinnalla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #16
    petrolheadin huipputieteellinen tutkimus ei paljastanut M54B22-moottorin tomivan erilailla V-powerilla versus 95
    (eli tankkiin V-poweria ja ajoin 300 km samaa vakiolenkkiä kuin aiemmin. Kulutus ei pudonnut eikä persdyno kertonut eroista).
    Last edited by petrolhead; 02-09-2008, 19:27.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • ^Tonix^
      BTCF Member
      • Sep 2005
      • 641
      • Vaasa

      #17
      kävin laittaas reilu 30 litraa tankkiin ja ostin samalla ferrarin
      e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
      E30 318is
      E36 M3 Coupe

      Comment

      • aaronp
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2005
        • 908
        • Pirkanmaa

        #18
        Originally posted by zeneg View Post
        Kyllähän tuo korkeampi oktaanisempi bensa on "terveellisempää" moottorille, kuin esim 95/98. Hyvällä tuurilla jopa saattaa parantaa moottorin käyntiä.
        Vaikka nyt onkin massive Hemi-warning niin siitä huolimatta ote erään arvostetun lehden testistä->

        Ote EVOn jutusta kys.aiheesta...

        Comment

        • Vanquish
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 1961
          • Hki

          #19
          Originally posted by zener View Post
          Joo, kävin vasite v-poweria hakemassa aamulla. Eipä oo mitään eroa 95:een, että kannattas jatkossa kallista ainetta laittaa. Noh, sai sentään hienon avaimenperän (jota en kyllä tule käyttämään)... Enkä ostanut 2euron verraria.
          Häh, mulle ei tarjottu nyt avaimenperää prkl. Ei kyl edellistäkään tosin oo käytetty..

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            #20
            Originally posted by aaronp View Post
            Vaikka nyt onkin massive Hemi-warning niin siitä huolimatta ote erään arvostetun lehden testistä->

            Ote EVOn jutusta kys.aiheesta...
            (En jaksa kaivaa evoja laatikosta-,) muistaakseni S85B50:stä ei saatu yhtä suurta tehonnousua kuin tuosta Golfista eri bensoilla. Vai oliko heillä testissä joku BMW:n kansalaismalli, en muista varmasti.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • jumbo
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 6603
              • Lappeenranta

              #21
              Just huomattiin ku oltiin menossa st1 kuplaa tankaamaan ni viereisellä shellilla oli v-poweri 1,147e. 98 olisi pitäny kuitenki tankata ni oli tuo v halvempaa ku st:n 95 Mut on tuo bensa herranjestas kallista suomessa, 29,14 litraa vissiin 45 euroa
              M550d

              Comment

              • aaronp
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2005
                • 908
                • Pirkanmaa

                #22
                Originally posted by petrolhead View Post
                (En jaksa kaivaa evoja laatikosta-,) muistaakseni S85B50:stä ei saatu yhtä suurta tehonnousua kuin tuosta Golfista eri bensoilla. Vai oliko heillä testissä joku BMW:n kansalaismalli, en muista varmasti.
                Muistaakseni oikeassa tosiaan olet, kys. lainaus artikkelista on hieman provosoiva koska tuo tekniikka ottaa varmasti paremman hyödyn eri polttoaineista kuin peruspentin penarin tekniikka.

                Comment

                • Brawler
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2005
                  • 1093
                  • Mynämäki

                  #23
                  Originally posted by Vanquish View Post
                  Häh, mulle ei tarjottu nyt avaimenperää prkl. Ei kyl edellistäkään tosin oo käytetty..
                  Mua on siis kusetettu, ei mullekaan annettu avaimenperää

                  VW Bora 2.0 '99
                  UrS4 230hp + alv 22%+more...
                  E21 315 '83 future chassis for turbo engine
                  E28 518i '86

                  -Turku Connection-

                  Comment

                  • Tonton
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 9101
                    • Raisio

                    #24
                    Originally posted by ^Tonix^ View Post
                    kävin laittaas reilu 30 litraa tankkiin ja ostin samalla ferrarin
                    minkä verrarin nappasit?
                    ite otin 38 libaa ja hain sitten sen 250GT:n
                    sigpic
                    M-B Vito -22
                    Transit Custom -18
                    Yamaha vx ho cruiser -22
                    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                    [email protected]

                    Comment

                    • Tuiske
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2004
                      • 1441
                      • Lempäälä

                      #25
                      Tuli kans tankki täytettyä ja nyt on uus Ferrari F40 pihassa
                      Corvette C4 LT4 TURBO
                      Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

                      Comment

                      • J-Beat
                        Aluevastaava
                        • Jun 2005
                        • 3059
                        • Jyväskylä

                        #26
                        Noniin tuli tuossa juuri tankkailtua itekkin 55litraa ja haettua fefe pois tiskiltä. Homer ilmaantui myös tankkailemaan tuohon shellille heti meidän jälkeen
                        Myydään:
                        Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46

                        K-S Connection
                        Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring

                        Comment

                        • Kekkeruusi
                          Banned
                          • Sep 2006
                          • 508

                          #27
                          Hyötyä tuosta on koenigsegg cxx:ssä, tehoa tulee toista sataa hevosvoimaa lisää. Vai oliko peräti 200hv. Tosin lähtö tehot on jossain 800hv nurkissa, että saattaapi olla, ettei ihan perus motissa tuota eroa edes huomaa.

                          Joku vääräleuka kysyy lähdettä niin ihan top gearissa oli tästä puhetta.

                          Samaan paikasta toiseen siirtymiseen tuo on tarkoitettu kuin 95, hinnalla vaan huijataan tyhmempää..

                          Comment

                          • Pekkiz
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2005
                            • 341
                            • Helsinki

                            #28
                            En huomannut mitään eroa. Ehkä vähän tuntui tehottomalta kun täysi tankki
                            F36 ///M-Sport

                            Comment

                            • anttiboy
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2007
                              • 258
                              • Alajärvi

                              #29
                              Mun mielestä ainakin toisenmerkkisessä urheilullisessa sedanissa v-powerin käytön jälkeen huomasin, että pakoputki tummuu päästä. Puhdistaisikohan jotenkin konetta jne?
                              Last edited by anttiboy; 02-09-2008, 22:06.
                              Nyk: F82 M4 Yas Marina Blau
                              Ex: Porsche 911 "GT3RS"
                              Ex: F10 530d //M-Sport Alpinweiss 3
                              Ex: E71 X6 40d Titangrau
                              EX: F07 530d Carbonschwarz
                              Ex: E60 530D //M-Sport Carbonschwarz
                              Ex: E65 FL 730d Black Sapphire
                              Ex: E60 535D //M-Sport Titansilber Individual
                              Ex: E60 535D //M-Sport Carbonschwarz
                              Ex: E38 730d Biarritzblau
                              Ex: E65 730d White
                              Ex: E39 523 //M-Sport Biarritzblau
                              Ex: E60 530d //M-Sport Titangrau
                              Ex: E36 325 Cabriolet Diamantschwarz
                              Ex: E39 530d //M-Sport Individual Hellrot

                              Comment

                              • aaronp
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2005
                                • 908
                                • Pirkanmaa

                                #30
                                Originally posted by Kekkeruusi View Post
                                Hyötyä tuosta on koenigsegg cxx:ssä, tehoa tulee toista sataa hevosvoimaa lisää. Vai oliko peräti 200hv. Tosin lähtö tehot on jossain 800hv nurkissa, että saattaapi olla, ettei ihan perus motissa tuota eroa edes huomaa.

                                Joku vääräleuka kysyy lähdettä niin ihan top gearissa oli tästä puhetta.

                                Samaan paikasta toiseen siirtymiseen tuo on tarkoitettu kuin 95, hinnalla vaan huijataan tyhmempää..
                                Tarkennukseksi eli ei se V-Power tehoja kys.autossa kasvata vaan Biopolttoaine.

                                ...THE CCXR - THE FIRST GREEN SUPERCAR

                                The CCXR will take you to an entirely new level of performance. It is a derivative of the CCX, with a highly modified engine that can run on E85 and E100 Biofuel as well as normal 98 octane petrol (Europe). When run on regular petrol, the 4.7 litre twin-supercharged Koenigsegg engine delivers 806 Bhp, but this figure rises to an astonishing 1018 Bhp when the car is run on E85 Biofuel.

                                The CCXR is the first green supercar in the world and thereby sets a great example for others to follow. Since the ethanol in E85 fuel has a much higher octane rating and internal cooling capacity, the engine can run with higher compression, boost pressure and more spark advance compared to the normal petrol-fuelled CCX, whilst still maintaining the same exhaust temperature.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎