V-poweria 95:n hinnalla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    Originally posted by Micce///M View Post
    Itsehän ainakin naureskelen lähinnä näille lippispäille, ketä veepowerria tankkailee Toki jos on saman hintaista kuin 95/98 tai halvempaa, mutta muuten.
    Mä nauran näille lippispäille jotka nauraa lippispäille jotka tankkaa Vpoweria.

    Sama kai se on vaikka tankkais kusta.

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7060
      • Turenki

      Originally posted by Hammu View Post
      Sama kai se on vaikka tankkais kusta.
      Krapula aamunahan se vois vaikka palaa
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • Kuqi
        Moderator
        • Sep 2002
        • 12558
        • Oulu

        Originally posted by Hammu View Post
        Mä nauran näille lippispäille jotka nauraa lippispäille jotka tankkaa Vpoweria.

        Sama kai se on vaikka tankkais kusta.
        Sulla on v-poweria lenkkareissa.
        BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
        BMW CRUISE BIKE 2017
        TREK POWERFLY 4 2021
        @kukisenjussi instagram

        Comment

        • jussi_r
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 1655
          • Nurmijärvi

          Eipä noiden tarjousten perässä kannata normaalisti kovin isoja matkoja seikkailla. Siis yksittäisen tankin täyttääkseen. V-poweria kyllä tulee polteltua aikamoisia määriä, varsinkin jos alkaa vuositasolla laskeskelemaan...

          No, eilen sattui Shell ihan soppelisti reitin varrelle, ja tietenkin eliksiiriä tankkiin. M5T:hen meni 80 - 90L. Tiimikaveri taas haki kilpurin ensi lauantain bensat, yhteensä 212L parhaaseen hintaan 0,99e/L! Mukaan tuli vielä näitä kuponkeja, joilla saa vielä syyskuussa tankata lisää V-poweria kusi-viis-een hinnalla. Saa siinä sitten lokakuullekin kisabensat.

          Koskakohan ne saa Suomeen V-poweria dieselinä? Mulla palaisi sitäkin joku 5 - 6 kuutiota vuodessa.

          Nimim. kaikki V-power -leluautot ja -avaimenperät moneen kertaan, sekä paidat ja lippikset päälle.
          Last edited by jussi_r; 10-09-2009, 22:26.
          M3 Cabrio Individual
          530d GT xDrive
          GL420 CDI
          ZX-12R

          Comment

          • jussi_r
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 1655
            • Nurmijärvi

            Originally posted by Hammu View Post
            Mä nauran näille lippispäille jotka nauraa lippispäille jotka tankkaa Vpoweria.
            Endurance-kilpurissa tarkan tieteellisen tutkimuksen tulos on, että se noin 2% hyöty on noin 4 kierrosta kisan aikana. Alkaa olla merkitystä, kun maaliin tullaan aina hajuilla kuitenkin.

            Muihin laitteisiin sitä pitää tankata ihan vaan pikkuautoilijoille piruillakseen. Bensapornoo!!
            M3 Cabrio Individual
            530d GT xDrive
            GL420 CDI
            ZX-12R

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              Originally posted by Harrison View Post
              No onhan se Parempi palaminen jne..
              .
              Tuota....kerrotko hieman taustaa, miten se V-Power "palaa paremmin"?
              Siis paremmin kuin mikä? Diesel:kö?

              Comment

              • Hammu
                Moderator
                • Nov 2006
                • 3971
                • Nurmijärvi

                Originally posted by Kuqi View Post
                Sulla on v-poweria lenkkareissa.
                Ja päässä kusta.

                Comment

                • Tamme
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 307
                  • Tampere-Turku

                  Tänään Valkeakosken Shellillä V-poweria ysivitosen hinnalla!

                  Muilla asemilla? Onko tietoa Tampereen asemista?
                  BMW E92 325d
                  Ex. BMW E91 330dA Ex. BMW E91 320dA Ex. MB CLK W209 AMG-Styling Ex. VW Passat 3C Ex. Audi A4 2.0TDI B7 S-Line Ex. BMW E91 320dA Ex. BMW E46 320CiFacelift Ex. Audi A4 2.0TDI B7 S-Line Ex. Audi A4 1.8T B6 Ex. BMW E46 323Ci Ex .BMW E46 320Ci Ex. VW Golf GTI Mk4

                  Comment

                  • GARFFi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 5551
                    • Kankaanpää

                    Kankaanpään shellillä 9.9. v-poweria 95:sen hinnalla.
                    MB E220 CDI -10
                    Ex.VW T5.1 -11
                    Ex. Ford Transit Custom -14
                    Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                    Ex. VW Golf+ -06
                    Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                    Ex. Honda CBR900RR -96
                    Ex. E36 325i Coupé -94
                    Ex. LADA 2105 1200S -89
                    Ex. LADA 2107 1300S -87
                    Ex. E36 320i -91

                    Comment

                    • petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

                      Originally posted by jussi_r View Post
                      Endurance-kilpurissa tarkan tieteellisen tutkimuksen tulos on, että se noin 2% hyöty on noin 4 kierrosta kisan aikana. Alkaa olla merkitystä, kun maaliin tullaan aina hajuilla kuitenkin.

                      Muihin laitteisiin sitä pitää tankata ihan vaan pikkuautoilijoille piruillakseen. Bensapornoo!!
                      Vanha viesti mut kerropa lisää , 2% hyöty missä? Teho? Kulutus?
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                      Comment

                      • Ramzez
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2009
                        • 6104
                        • Jyväskylä

                        Eipä taida jatkossa saada V-poweria, kun Shell lähtee Suomesta. Vanhat asemat ottaa haltuunsa todennäköisesti ST1 ja se tuskin tarjoaa V-poweria asemillaan. Korkeintaan sitä uutta E10:ä on tarjolla ensi vuoden alusta lähtien. Ei sillä, että olisin koskaan tankannut 95:ttä kummempaa, kun en ole koskaan osunut paikalle, missä olisi saanut V-poweria halvemmalla. Tosin hinnat tuskin ainakaan laskevat, kun kilpailu vähenee.

                        Comment

                        • jussi_r
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 1655
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by petrolhead View Post
                          Vanha viesti mut kerropa lisää , 2% hyöty missä? Teho? Kulutus?
                          Oliko se jotenkin epäselvästi ilmaistu lainaamassasi kohdassa?
                          M3 Cabrio Individual
                          530d GT xDrive
                          GL420 CDI
                          ZX-12R

                          Comment

                          • petrolhead
                            Moderator
                            • Feb 2004
                            • 13793
                            • Hyvinkää

                            Originally posted by jussi_r View Post
                            Oliko se jotenkin epäselvästi ilmaistu lainaamassasi kohdassa?
                            Luin uudelleen , selvisi. Kai. Kulutuksesta kai puhuttiin.
                            2015 VW Crafter
                            1984 BMW 316
                            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                            Comment

                            • jussi_r
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 1655
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by petrolhead View Post
                              Luin uudelleen , selvisi. Kai. Kulutuksesta kai puhuttiin.
                              Juu, enkä mä ollut varma että piruillaanko nyt vai mitä. Vaan kun tuossa meidän kilpaluokassa yhtenä rajoittavana tekijänä on polttoaineen litramäärä, niin silloin V-power on hyvä juttu. Sillä tuntuu pääsevän mitättömän vähän, mutta silti ratkaisevan paljon pidemmälle. Olen siinä vakaassa uskossa, että siinä on normaalibensoista eniten energiasisältöä. Tuntuisi vielä loogiselta kun se taitaa olla nykybensoista vähiten etanolia sisältävää.
                              M3 Cabrio Individual
                              530d GT xDrive
                              GL420 CDI
                              ZX-12R

                              Comment

                              • petrolhead
                                Moderator
                                • Feb 2004
                                • 13793
                                • Hyvinkää

                                enkä mä ollut varma että piruillaanko nyt vai mitä.
                                Ei ei , mulla on se perusoletus että jos ajetaan kilpaa niin osat ja tarvikkeet on valittu oman testaamisen ja mittaamisen , ei essonbaarijuttujen perusteella .

                                Voihan se ero olla suurempi kilpa-ajossa kun ajetaan kovaa (+plus tuskin teillä on vakiomoottori) , kun taas satunnainen bensalenkkari kadulla mennessään vaan luulee ajavansa kovaa. Rallimiehet jotkut kanssa ajaa tuolla , kestäähän se kai enemmän puristusta.
                                Last edited by petrolhead; 06-09-2010, 08:44.
                                2015 VW Crafter
                                1984 BMW 316
                                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                                Comment

                                Working...
                                X