Kokemuksia, V70 -07 volvo nuhaisella 2.4D koneella ja manuaalilla. Ajettiin 210tkm, loppulukema 466tkm. Laitettavaa: takaiskarit kahdesti, jarrut kerran ympäri, ahtoputken tiivisteet, 3 raidetangon päätä ja polttoainesuodattimen kuoret johtosarjoineen. Lisäksi moottorin pyörreläppien käyttötanko piti korjata ryssäpatentilla. Vaihtoon lähtiessä kaksoismassa piti ihan pientä naputusta, CR paineensäädin heitteli joskus tyhjäkäynnillä ja etuiskarit alkoi olla valmiit.
Subaru Legacy 2.0D -09, 199tkm tullessaan ja 260tkm kun kampiakseli katkesi. Iskarit ympäri auton, etuvetarin stefat laatikkoon, takapyöränlaakerit kumpikin ja tietenkin tuo kone joka maksoi riittävästi... On kyllä meillä vieläkin ja ajetaan puoleen miljoonaan vähintään.
Että juu, maksaa ne joskus, perkeleet... Sigun pommi46 vaikuttaa varsin edulliselta käyttikseltä +400tkm mittarilukemaan nähden.
Meillä ei ajomäärien takia bensa ole edes vaihtoehto. Silloin kun ajettiin vähän niin ykkösautoon ei tullut kuin 45tkm vuodessa. Ja kun itse korjaa ja huoltaa niin ei diesel ole juurikaan sen kalliimpi.
Subaru Legacy 2.0D -09, 199tkm tullessaan ja 260tkm kun kampiakseli katkesi. Iskarit ympäri auton, etuvetarin stefat laatikkoon, takapyöränlaakerit kumpikin ja tietenkin tuo kone joka maksoi riittävästi... On kyllä meillä vieläkin ja ajetaan puoleen miljoonaan vähintään.
Että juu, maksaa ne joskus, perkeleet... Sigun pommi46 vaikuttaa varsin edulliselta käyttikseltä +400tkm mittarilukemaan nähden.
Meillä ei ajomäärien takia bensa ole edes vaihtoehto. Silloin kun ajettiin vähän niin ykkösautoon ei tullut kuin 45tkm vuodessa. Ja kun itse korjaa ja huoltaa niin ei diesel ole juurikaan sen kalliimpi.
Comment