2005 mallin B7 S4:een 3400€ jos muistan oikein kuitin summan...
Pakkohan tuohon hintaan on sisältyä työt.. Ei vittu ne ketjujen laahaimet nyt sentään mistään kullasta ole tehty. Vagilla on se ihanuus että ne normi kuluvat osat on niin ryökäleen halpoja ettei mitään tolkkua, ainakin omalla kohdalla mitä remppoja jouduin tekemään noissa bemareissa. Tuosta diisselin remppaamisesta vois yhen saunaillan verran olla kerrottavaa...
Toki jos aletaan ihmettelemään jotain insinöörien riemuvoittoja ni voidaan ottaa puheeksi bemmin x30d:n perästä löytyvän automaattilaatikon ja haukkua sitä urakalla saati sitte s38, s62 ja m5 v10 moottorien kiertokanki remonteista.. Toki jokaisella merkillä on varjopuolensa.
Juhaska: Se tuplaturbon viritys ja nelivetoisuus on vaan jotain mistä ei enään voi luopua, ja sama linja seuraa nyt sitten käyttiksissäkin. A8 d3 lang mallina on vain jotain niin lystiä koko rahan edestä
Captivoissa taitaa tekniikka olla ainakin ihan kestävää. Aika monta tapausta on tiedossa joilla ajettu se 300tkm ilman mitään isompia ongelmia. Diesel-automaatteja siis.
Kellään kokemusta noista "jenkeistä", eli Chevroletin Epicasta ja Captivasta dieselinä?
Mulla oli noin 07/2014- 06/2015 välin -08 Epica, ostin 390tkm ajettuna ja myin 423tkm ajettuna.
Mulla ei ollut muita ongelmia kuin etupenkkien alla olevat liittimet(penkkien sähköt+tunnistinmatot) alkoi olla valmista kauraa. Alkoi siis polttaa airbagin merkkivaloa. Korjaantui kun uusin liittimet ja hieman johtoja liittimistä penkkiin päin. Muuten toimiva peli. Tekniikka siis pääosin kestävää, kori saattaa kukkia sekä joitain sähkövikoja.
Kattavat ja laadukkaat vakuutukset edullisesti!
Soita/txt/whatsapp 0406375197 [email protected]
Kaveri kiinnostunut tämmöisestä CC Passatista, eikö tämä ole juurikin se öljysyöppö konetyyppi? mites se ketju ongelma koskeeko tuota? Muita kokemuksia? itse en kyllä ehkä uskaltaisi ostaa :think
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Viimeks kun oli vääräuskoinen vag auto, jonka äiteelle myin, niin ei hyvä heilunut. Oli maalarille viemässä konepellin tähden niin jakokuminauha katkesi kesken matkan
Tarina on tosi eikä omistaja ole autollaan juuri sen jälkeen ajanut. Hihna on uusi ja konepellin maali ainiin, sitten meni akku ja laturi. Nämä kaikki 200km hänen ajoillaan
Viimeks kun oli vääräuskoinen vag auto, jonka äiteelle myin, niin ei hyvä heilunut. Oli maalarille viemässä konepellin tähden niin jakokuminauha katkesi kesken matkan
Tarina on tosi eikä omistaja ole autollaan juuri sen jälkeen ajanut. Hihna on uusi ja konepellin maali ainiin, sitten meni akku ja laturi. Nämä kaikki 200km hänen ajoillaan
Tuli semmoinen 1.4i garage queen
Vag aika surullista tavaraa nykyään. Vaihtoautokauppaa työkseen tekevä henkilö mainitsi että eniten reklaamaatioita ja ongelmia juuri ko. Konsernin vehkeissä.
Oma jakajapumppu-nuhapumppu-ikiliikkujani on ylittänyt jo 500k rajapyykin ja hattua ei ole nostettu. Ei onnistu vag pumppusuutinmoottorilla eikä common raililla. Vanhoilla meriiteillä mennään vag vehkeissä jos kestäviksi mainitaan. Lähinnä siis dieselit kyseessä.
Lisäksi diesel koneiden vakio ohjelma täysin käsittämätön. Vetäviä kierroksia naurettavan vähän ja vääntöä ainoastaan yhdellä kohtaa. Ohjelmalla tuhat vetävää lisää, muutama kymmentä heppaa ja pienempi kulutus.
Siitä huolimatta saatan käyttöautossa pysyä merkissä mutta en osta liian uutta:think
Bemareita muuten lisää mutta bmw on aina harrastepeli ja sellanen löytyy jo.
Sekä demareita että vageja omistaneena täytyy sanoa että kyllä molemmista leireistä löytyy yhtä lailla ne mustat lampaat. Käytettyjä kun joutuu harrastaan, niin voi sentään forumeilta vähän haarukoida mitkä mallit ovat enempi ja mitkä vähempi susia. Vagin 1.9 pd:t ja 2.0 cr:t ovat kyllä ihan kestäviä rautoja.
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?
Entisessä S60:ssä jakohihna+vesipumppu maksoi n.400€ pikkupajalla, Bilialla varmaan tuplat.
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.
Entisessä S60:ssä jakohihna+vesipumppu maksoi n.400€ pikkupajalla, Bilialla varmaan tuplat.
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.
Jakohihna reilu 500e....
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?
Entisessä S60:ssä jakohihna+vesipumppu maksoi n.400€ pikkupajalla, Bilialla varmaan tuplat.
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.
Omaan t5:een oli jakohihnan vaihto osineen ja jäähdytinnesteet ja termarin vaihto hintaan 350e ad korjaamolla.Kun vähän kyselee niin tuohon hintaan voi saada muuallakin kuin Jyväskylässä. Ajovalon lasit tais olla jotain 35e kpl luokkaa,tai ainakaan hinnasta ei jää kiinni ja tais löytyä motonetistä ja biltemaltakin. Ja automaattilaatikoita tuskin kannattaa noihin alkaa remppaamaan,itsekkin meinasin aikanaan ostaa varaosa-auton 600e että jos alan virittelee ja laatikko ottaakin siitä nokkiisa niin ois varalla.Pitänyt vakiona kuitenkin niin en lähtenyt hakemaan.Eli käytettyä laatikkoa vaan kehiin jos hajoo,kun noita on purettuna ja varaosina jo nettivaraosakin täynnä.Kaasuläppä vikoja noissa tulee jossain vaiheessa yleensä,se voi maksaa noin 500e jos ei löydä juurikin sitten jostain varaosa autosta myytävää.Alustan osia tosiaan menee.Ja jos ajaa paljon hiekkateitä niin niitä voi joutua uusimaan jopa joka vuosi.Iskarin yläpään laakerit ja kumit kanssa kuluvia osia.
Onko täällä bemaripuolella kokemusta vm 2011-> Audi A6:sesta 3.0 tdi automaattina, tehoversio 204 hv tai 245 hv? Kutoskone ja quattro kiinnostaa kovasti. Lastulla luvataan tuohon lussumpaankin 286 hv. Luulisi olevan ihan riittävä, jos kerta tuo 245 hv versio menee 0-100 km/h reiluun kuuteen sekuntiin. Vaihteisto näissä taitaa olla mallia kaksoiskytkin, onko siitä tullut huolia?
Tällä hetkellä sigun F30 ajossa. Haluaisin tavalla tai toisella pysytellä alle 30 ke vehkeissä, siihen ei BMW:lta tahdo löytyä lääkettä varsinkaan jos kilsoja pitäisi olla reilummin alle 150 tkm. Siksi Audiin siirtyminen on päätynyt vahvaan harkintaan.
Comment