Originally posted by NikitaT
View Post
LED Sisävalot - intteerioor laits
Collapse
X
-
-
Originally posted by Bouma View PostNo mulla oli ex. E36 Bilteman valkoiset putkipolttimot ja ne oli törkeet. Millaset polttimot sulla sit oli, tiedä onko eroja sitten?:think
Comment
-
lainataanpas hieman tätä topikkia.olis tarkotus laittaa e30 touringiin ledivalot ja ne viivekytkimet.mutta onkos tuommoiseen kotteroon saanu eteen mitään valoa kun check controlin ja kattoluukun välissä on vain tyhjä muovi? nimittäin nuo takana olevat valot on ihan onnettomat.
Comment
-
Originally posted by -TM- View Postlainataanpas hieman tätä topikkia.olis tarkotus laittaa e30 touringiin ledivalot ja ne viivekytkimet.mutta onkos tuommoiseen kotteroon saanu eteen mitään valoa kun check controlin ja kattoluukun välissä on vain tyhjä muovi? nimittäin nuo takana olevat valot on ihan onnettomat.
Comment
-
Mä oon miettiny josko tohon omaan e30touringiin kokeilis väsäillä e34 etusisävaloo kiinni siihen check paneelin kohdalle!
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostHuomasin oudon jutun noissa led sisävaloissa. Ne hehkuu kokoajan kun auto käy. WTF? Hyvin himmeästi, mutta kuitenkin.
Lisää aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fc...00000023462778Last edited by viissatku; 15-12-2008, 16:35.
Comment
-
Originally posted by Eetyzk View PostAinakin sen tien et ledit ny ei virtaa tarvi paljo mitää niin niihin ledien kaapeleihin voi magnetisoitua vähä virtaa vieres menivistä kaapeleista niin siks voi palaa himmeesti.Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
-
Itsekin juuri tilasin LED-polttimot sisälle ja rekisterikilvelle, xenonled.comista. Täytynee laittaa kuvia jahka saapuvat perille.EX: e36 325i coupe Sterlingsilber
Ex: e36 318i Diamandschwarz
Comment
-
Osaisko joku kertoa tai linkittää listan mistä näkee miten paljon ja minkälaisia ledejä täytyy tilailla, jos haluaa e46 (M3 Cabrioon) sisävalot ja rekkarin valot vaihtaa ledeiksi?
Comment
Comment