Juuri yllä olevien kuvien tapausten takia asiaan ei niin kovasti kiinnitetä huomiota enää, muiden kuin maantielaskuttajien toimesta.
Konttorilla ei ole ollu mitään ongelmia tommosten juttujen takia mutta annas kun laskuttajat näkee omasta mielestään maailman suurimpia rikkeitä niin tulee varmasti asiaa. :think
Ja alunperinkin homma oli että pitäisi, ainahan löytyy automalleja joissa on lähes mahdotonta laittaa kilpeä jollain yhdellä tietyllä universaalilla tavalla.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Onko autot joissa kilven paikka on epäsymmetrisesti siis jollain tapaa laittomia?
Ohje on, että jos ei kilpi ole keskellä, sen on oltava tien puolella, eli kulkusuuntaan nähden vasemmalla puolella. 80-luvun jenkkiautoissa näkee vielä noita kilpiä oikealla puolella. Niistäkin on todennäköisesti aina silloin tällöin vaadittu kilpi keskelle autoa, mutta sitten ne tahtoo aina siirtyä takaisin sinne alkuperäiselle paikalle. Vähän sama homma kuin jenkkituontiauotoihin vaadittavat takasumuvalot. Maahantuontikatsastuksessa ne vaaditaan asentamaan, ja jossain vaiheessa auton elinikää ne sieltä lähtevät pois.
aivan vitun sama mitkä laatat päissä kiinni,paras ku ei olis keulilla olenkaa kun sakkojahan ne vaan tolpista tietää..
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Mitä ehdotatte E31 kilviksi? EU vai perinteinen? Huom. Eteen tulee joka tapauksessa sellainen neliönmallinen kilpi, koska auto on Japanista tuotu ja en halua ruveta vaihtamaan puskuria tai massiiviisiin sovittelutöihin.
Niin kasisatkun ulkonäkö on oikeesti laatoista kiinni?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mitä ehdotatte E31 kilviksi? EU vai perinteinen? Huom. Eteen tulee joka tapauksessa sellainen neliönmallinen kilpi, koska auto on Japanista tuotu ja en halua ruveta vaihtamaan puskuria tai massiiviisiin sovittelutöihin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mitä ehdotatte E31 kilviksi? EU vai perinteinen? Huom. Eteen tulee joka tapauksessa sellainen neliönmallinen kilpi, koska auto on Japanista tuotu ja en halua ruveta vaihtamaan puskuria tai massiiviisiin sovittelutöihin.
Ei tuohon ole kuin yksi vaihtoehto: valkopohjaiset luonnollisesti.
BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 54*BMW
Mitä ehdotatte E31 kilviksi? EU vai perinteinen? Huom. Eteen tulee joka tapauksessa sellainen neliönmallinen kilpi, koska auto on Japanista tuotu ja en halua ruveta vaihtamaan puskuria tai massiiviisiin sovittelutöihin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Itse pidän mustista kilvistä eniten mutta vain <72 vuotisii autoihin. Uudempiin sitä en salli vaikka olisi museorek.
Jos joskus johonkin autooni tulee eu-kilvet niin ainakin tiedän mihin peltisaksia voi käyttää:think
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment