E36 cabrio, kuskin turvavyöstä hajos se muovinappula joka estää lukkosoljen valumisen alas kun vyö ei ole paikallaan, saakohan tuollaista jostain vai pitääkö vaihtaa koko vyö?
Eikös auton voi katsastaa, vaikka se olisikin liikennekäytöstä poistossa? Eli paperikilvillä vaan konttorille ja näin?
Varaa ajan konttorille, niin saa ajella ilman mitään tarrakilpiä, mutta saa ajaa vain katsastukseen ja takas ja se aika todellkin PITÄÄ olla varattuna.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Varaa ajan konttorille, niin saa ajella ilman mitään tarrakilpiä, mutta saa ajaa vain katsastukseen ja takas ja se aika todellkin PITÄÄ olla varattuna.
Kellään kokemusta noista motonetin puskureista?, istuvuus ja muut?. siis yleisesti ottaen. marmorilta maksaa alkuperäset hunajaa ja kuitenkin käyttikseen tulossa niin se ei oo niin justiinsa jos ei näyttelytasonen olekkaan.
Onko kellään kokemusta E6x koppaan digiboksin asentamisesta? Onko vaikeaa, vaatiiko koodausta?
Entä onko auton DVD asemasta mahdollista koodata eri aluekoodia vai onko asema aina kiinteästi uutena tilattuun aluekoodiin sidottu eli pitääkö koko asema vaihtaa fyysisesti?
Mulla tekee is:ssä vastaavaa eli kiihtyy vähän vaiheittain. Myös tasakaasulla välillä tuntuu niiku joku vastustas kulkua ja kulutusmittari vähän seilaa, mut en ole varma johtuuko kaasun asennon muuttumisesta? Kulutus oli kajaanin reissulla palttiarallaa 7l ehkä jopa alle. Eikö lambda viassa luulis kulutuksen kasvavan?
-Anssi
Mun vanha is teki tyhjähköllä tankilla samaa.. Ajattelin silloin että bensapumppu alkaa vedellä viimesiään.
Itse en ole koskaan tehnyt, mutta erääseen Saab 900:een oli yllättäen vaikutusta jo ihan sen säiliön öljyn vaihtamisella tuoreeseen - ohjaustuntuma aivan oikeasti parani vaikka iso osa nestettä oli sitä vanhaa töhnää (=oikeasti likaista). Ei paljoa, mutta vähemmän "tahmaiseksi". Alla rohkeille kokeilijoille:
Auton keula ylös, moottori käyntiin, hidasta kääntelyä ääriasennosta toiseen niin että varmasti ilmaus käy kaikkialla. Varmistus siitä, että säiliössä on aina riittävästi nestettä ja lopetus silloin, kun paluuletkusta tulee kirkasta. Ei välttämättä kaikki ilma poistu, mutta suurin osa.
Tietääkö joku miten ilmata audi A4 (v6) ohjaustehostimen järjestelmä?? Pannaanko auto käyntiin ja käännellään rattia ja ölppää sitä mukaa kun katoaa säiliöstä kiertoon kun niin paksua se öljy ettei ainakaan painovoimaisesti lähde menemään mihinkään vaikka olis mitkä letkut auki...
Tietääkö joku miten ilmata audi A4 (v6) ohjaustehostimen järjestelmä?? Pannaanko auto käyntiin ja käännellään rattia ja ölppää sitä mukaa kun katoaa säiliöstä kiertoon kun niin paksua se öljy ettei ainakaan painovoimaisesti lähde menemään mihinkään vaikka olis mitkä letkut auki...
sain ilmailtua sen silleen että kaatoi vaan täyteen nestettä ja ruuvaili laidasta laitaan ja sitä mukaa kaatoi nestettä kun lähti kiertoon. Semmosta jännää ulinaa piti päivän verran ja sit loppu kun hävis ne viimeisetkin kuplat sieltä
Vanteissani on normaalin näköiset venttiilit, mutta ovat niin syvällä vanteen sisällä, ettei rengaspaineiden tarkistus onnistu tavallisilla laitteilla. Leveys siis ei riitä tässä vanteen "kolossa", että siihen voisi laittaa suhteellisen möhkön kokoisen "pään" paikoilleen laitteesta, jolla normaalisti tarkistetaan rengaspaineet. Tarvisin siis jonkinlaisen siihen adapterin väliin. Millä nimellä kyseinen tuote löytyisi ja mistä sellaisen voisin hankkia, mieluiten Tampereen seudulla?
Eli siis joku jatkokappale, adapteri yms auton vanteen venttiiliä varten on haussa. Voi olla esim. venttiiliin kierrettävä jne. Vähän huonosti selitetty, mutta ehkä joku hoksasi mitä tarvitsen. Tiedän, että esim. rengasliikkeillä on tällaisia olemassa, mutta mistä he ovat tuotteensa ostaneet ja millä nimellä? Varmaan jostain tuollaisen saisi, kun tietäisi kysyä oikealla nimellä..
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Vanteissani on normaalin näköiset venttiilit, mutta ovat niin syvällä vanteen sisällä, ettei rengaspaineiden tarkistus onnistu tavallisilla laitteilla. Leveys siis ei riitä tässä vanteen "kolossa", että siihen voisi laittaa suhteellisen möhkön kokoisen "pään" paikoilleen laitteesta, jolla normaalisti tarkistetaan rengaspaineet. Tarvisin siis jonkinlaisen siihen adapterin väliin. Millä nimellä kyseinen tuote löytyisi ja mistä sellaisen voisin hankkia, mieluiten Tampereen seudulla?
Eli siis joku jatkokappale, adapteri yms auton vanteen venttiiliä varten on haussa. Voi olla esim. venttiiliin kierrettävä jne. Vähän huonosti selitetty, mutta ehkä joku hoksasi mitä tarvitsen. Tiedän, että esim. rengasliikkeillä on tällaisia olemassa, mutta mistä he ovat tuotteensa ostaneet ja millä nimellä? Varmaan jostain tuollaisen saisi, kun tietäisi kysyä oikealla nimellä..
hommaa vaikka kuorma-auton venttiilin jatko, jos et löydä niin voin sellaisen sulle pajalta kattella
Comment