oon harkinnu ostavani M57 koneista autoa ja tutkinu remppakohteita mm. läppäpuukotus hommaa.. niin mikäs idea siinä venakoppaan menevässä imusarjan osassa on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by peto2; 12-05-2012, 08:59.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Postoon harkinnu ostavani M57 koneista autoa ja tutkinu remppakohteita mm. läppäpuukotus hommaa.. niin mikäs idea siinä venakoppaan menevässä imusarjan osassa on?
Mutta siis 12 kpl imukanavia, toiset kiertävät pidempää reittiä kuin toiset.
Toiset siis menevät ylös ja toiset alas, alemmissa on monissa malleissa ne läpät.
Eri kierrosalueille saadaan eri pyörteilyt tms. tuolla järjestelyllä, mikään ei varsinaisesti ohjaa ilmaa eri reiteille(pl. tietysti ne läpät, mutta kyseistä moottoriahan saa tehtaaltakin ilman läppiä).Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMinua myös kiinnostaisi tuohon läppien poistoon liittyen tiedot siitä, mitä kaikkia osia on hyvä olla hankittuna ennen kuin alan hommaan? Tarkoitus olisi poistaa veljen 530d:stä läpät, jossa siis M57 pata. Vuosimalli on 04/2000.
Mutta itse läppien tilalle hommaat vaikka 5mm uppokantaisia puuruuveja. Ne menee läppäakselin paikalle sopivasti. Lisäksi jos haluut tiivistää, laita vaikka kuumakestoista tiivisteainetta väliin. Luonnollisesti imusarjan tiivisteet kannattaa vaihtaa samalla (ja hehkutulpat/-rele jos on vikaa). Toi on aika helppo homma, noin 1,5h.KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Originally posted by KuuKi View PostTietysti työkalut.
Mutta itse läppien tilalle hommaat vaikka 5mm uppokantaisia puuruuveja. Ne menee läppäakselin paikalle sopivasti. Lisäksi jos haluut tiivistää, laita vaikka kuumakestoista tiivisteainetta väliin. Luonnollisesti imusarjan tiivisteet kannattaa vaihtaa samalla (ja hehkutulpat/-rele jos on vikaa). Toi on aika helppo homma, noin 1,5h.
Comment
-
-
Originally posted by skuukeli View Postmites INPA:lla (5.0.2) nollataan huoltovalo? e39 -98Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Kävi oma pirssi öljyvuotojen takia venttiilikopan tiivisteen vaihdossa ja samalla kertaa vaihtui tulpat. Itse en uusia kerennyt edes nähdä, mutta vanhat olivat IMO erittäin huonon näköiset :think Onko ne oikeasti tuon näköiset, vai onko ne tosiaan olleet ihan paskat? Lähinnä toi kärkiväli ja toi keskielektrodin "kuluneisuus" näyttää omaan silmään karmeilta. Noiden vaihdon jälkeen auton alavääntö lisääntyi erittäin selvästi. Autona siis -06 e91 325i n52b25 koneella.
Comment
-
-
Samalta näytti 116:nkin tulpat kun vaihdeltiin ja siitä sit alko nää ongelmat. Minun silmään nuo on kaukana normaalista ja mitään longlife huoltovälejä ei tossa meidän vehkeessä ainakaan noudateta enään. Nimittäin oljyt oli mustaa tervaa, suodattimet tukossa ja tulpista nyt puhumattakaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postwww.parts.bmwgroup.com
millä tunnuksilla tonne pääsikään sisälle? en löydä mistään sitä topicia jossa tuo tunnus tulisi julki..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostNyt sain tunnukset eu111111 / bmwetk1 , mutta en silti osaa etsiä varustelistaa tällä kr41728 numerolla...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostKävi oma pirssi öljyvuotojen takia venttiilikopan tiivisteen vaihdossa ja samalla kertaa vaihtui tulpat. Itse en uusia kerennyt edes nähdä, mutta vanhat olivat IMO erittäin huonon näköiset :think Onko ne oikeasti tuon näköiset, vai onko ne tosiaan olleet ihan paskat? Lähinnä toi kärkiväli ja toi keskielektrodin "kuluneisuus" näyttää omaan silmään karmeilta. Noiden vaihdon jälkeen auton alavääntö lisääntyi erittäin selvästi. Autona siis -06 e91 325i n52b25 koneella.
Paljos noilla tulpilla oli ajettu?
Comment
-
Comment