Realoemia jos uskotaan niin e28 m5 ja e24 m6 ovat ainakin olleet 280 vaihteistolla.
Mutta onko niissä normaali kaavio?
Juu, noissa toki, mutta olen aina ollut siinä käsityksessä, että 280 on normaalikaaviolla ja ylivaihteellinen. Mielelläni ole tässä(kin) asiassa väärässä ja joku paremmin tietävä korjaa erheeni.
Tämän mukaan nuo olisivat ainakin ylivaihteellisia: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=5 Täytyy vain muistaa, että sivusto on jenkkien ylläpitämä, joten voi olla mahdollista, että jenkkiversioissa ei ole ollut kuin normikaaviolla olevia laatikoita (kuten E30 M3-USA).
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Eteen menee helposti, taakse joutuu hieman kikkailemaan kaarien kanssa. Ko. kokoisista vanteista liki samoin ET luvuin jauhettu asiaa moneen moneen kertaan E36 vanne-rengasfit topikissa. Varmaan topikin lopusta lähtee taaksepäin selailemaan niin ei tarvii kauaa etsiä kun kuviakin löytyy.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Realoemia jos uskotaan niin e28 m5 ja e24 m6 ovat ainakin olleet 280 vaihteistolla.
Mutta onko niissä normaali kaavio?
M635Csi:ssä istuneena siinä ainakin oli normaali kaavio, joten näin ollen normaali getrag 280.
Tokihan niissäkin on eroja.. Perimätiedon mukaan S38B38 perässä oleva 5-gang Getrag280 on kestävintä sorttia..
Noniin. Nyt kun vaihdoin sen käytetyn laturin niin kesti 3vk ja kunnes latausvalo syttyi. Otin laturin käteen ja vaihdoin toiset hiilet kun vanhat näytti olevan lopussa. Noh latausvalo palaa edelleen mutta noin 6000-7000 kierroksen paikkeilla sammuu. Tuntuu että laturi siltikin lataa vaikka latausvalo palaakin, mutta ei ehkä täydellä teholla. Mikä tämän nyt aiheuttaa? Noin 100km on tullut ajeltua jo laturin valo palaen..
Minulta meni syksyllä laturi tuollai rikki, valo palaa.. jännite noin 12,5V.. eli voi ajaa vaikka maan tappiin. Yksi diodi rikki.
M635Csi:ssä istuneena siinä ainakin oli normaali kaavio, joten näin ollen normaali getrag 280.
Tokihan niissäkin on eroja.. Perimätiedon mukaan S38B38 perässä oleva 5-gang Getrag280 on kestävintä sorttia..
Joo vähän yllättäen näköjään sisuskalujen varaosanumeroissa näyttää olevan laajastikkin eroja b36 ja b38 välillä.
Ja monissa sitten näköjään b36 touringissa on samoja osia kuin kaikissa b38.
Kuinkas yleistä on että varusteluettelo ja auton väarusteet ei täsmää?
Katselin uusimman hankinnnan varustelistaa ja eihän siellä näy juuri mitään.
Kuitenkin löytyy sadetunnistinta autom. ilmastointia yms.
Vai onko ollut mahdottoman ahkera retrofittaja?
Se on lisävarustelista . Eli vakiovarusteet ei näy esimerkkinä vaikka e30 cabrion sporttijakkarat ei näy mutta sedanin varusteissa näkyy koska lisävaruste.
Se on lisävarustelista . Eli vakiovarusteet ei näy esimerkkinä vaikka e30 cabrion sporttijakkarat ei näy mutta sedanin varusteissa näkyy koska lisävaruste.
Meinaatko että automaatti-ilmastointi ja sadetunnistin on 98 E39:ssä vakio varusteita?
Ei kelpaa selitykseksi tässä tapauksessa, kai se on todettava että on ollut ahkera retrofittaaja.
Tarkoitatko lisävarustelistalla sitä netistä/marmorin tietokoneelta löytyvää vai sitä penkin alta repästyä? Vai onko e39:ssä enää edes sitä paperilappua?:think
Comment