Toimiiko jos laitan Boschin puoliin Bremin hatut? Boschin hatut 1 kΩ ja Bremin 1.8 kΩ.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TareJR View Post1000 e maksoin ja iskän kansa käytii hakemassa se pois kuusakoskelta ja no ny laitettaan tiivisteet ja sellaset uusiks ja kansi käydään suoristaa jne, että eiköhän tuo kuntoo saada
ja btw: mikä tää entinen omistaja on että ei mee madalusjousilla läpi katastekusesta ja varmasti samat madalus jouset eessä kun takanakin, no tämä ex omistaja oli otanu pois madalus jouset eestä kun ei mennyt läpi katastuksesta, ja miksikö ei olisi menny, jos takana on samat mitkä eesäkin ja taakke ei ole vaihtanu madalus jousia vakioiks ja noi madalus jouset ovat sillon c hyväksytyt tai EU hyväksytyt. mut no sanontahan on että jokainen taplaa tavalansaSkoda Octavia RS 2016
EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMistä kannattaisi hakea valkoista ja punaista tarra-arkkia, eli mistä voisi leikata haluamaansa muotoon tarroja? Tarve n. 1 neliömetri ja pitäis sopia auto(tai oikeammin mp) käyttöön tai olla edes päällelakattavissa?
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMistä kannattaisi hakea valkoista ja punaista tarra-arkkia, eli mistä voisi leikata haluamaansa muotoon tarroja? Tarve n. 1 neliömetri ja pitäis sopia auto(tai oikeammin mp) käyttöön tai olla edes päällelakattavissa?
Comment
-
-
Kohteena MB w210 ja sen etu turvavyöt, jotka tuli vaihdettua toisiin (airbag moduuli tuli tiensä päähän ja räjäytti vöiden kiristimet) onnistuneesti paikoilleen ja kaikki ok, tosin molempien vöiden palautusjouset ovat nihkeät liikkumaan ja välillä joutuu avittaa takaisin menossa. Kysymys on siis: Mitä rasvaa/liukkaria/tms. saa laittaa jousiin (rullalle menevä jousi malli) jotta ei ole haitallinen/kerää ajan mittaan likaa/pölyä itseensä, eli tarkoituksena olisi saada toimimaan kuin tehtaalta tullessaan?
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostKohteena MB w210 ja sen etu turvavyöt, jotka tuli vaihdettua toisiin (airbag moduuli tuli tiensä päähän ja räjäytti vöiden kiristimet) onnistuneesti paikoilleen ja kaikki ok, tosin molempien vöiden palautusjouset ovat nihkeät liikkumaan ja välillä joutuu avittaa takaisin menossa. Kysymys on siis: Mitä rasvaa/liukkaria/tms. saa laittaa jousiin (rullalle menevä jousi malli) jotta ei ole haitallinen/kerää ajan mittaan likaa/pölyä itseensä, eli tarkoituksena olisi saada toimimaan kuin tehtaalta tullessaan?
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostKohteena MB w210 ja sen etu turvavyöt, jotka tuli vaihdettua toisiin (airbag moduuli tuli tiensä päähän ja räjäytti vöiden kiristimet) onnistuneesti paikoilleen ja kaikki ok, tosin molempien vöiden palautusjouset ovat nihkeät liikkumaan ja välillä joutuu avittaa takaisin menossa. Kysymys on siis: Mitä rasvaa/liukkaria/tms. saa laittaa jousiin (rullalle menevä jousi malli) jotta ei ole haitallinen/kerää ajan mittaan likaa/pölyä itseensä, eli tarkoituksena olisi saada toimimaan kuin tehtaalta tullessaan?Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by e30tampio View PostTaitaapa ne ihan uudesta asti vähän pölyä keräillä... itse laittaisin varmaan ihan pikkusen jotain laadukasta vaseliinia.. kun ei sinne ainakaan paljoa kannata mitään sutata tai on kohta remmit ihan liisterissä.. ja mitä tiiviimmiin saat paketin kiinni niin sen vähemmän sinne sitä pölyä kertyy..
Originally posted by Haatainen View PostKoittaisin jotain teflon- tms. kuivakalvovoiteluainetta sinne tarjota
Comment
-
-
Originally posted by Teemu- View PostMistähän autosta käy vanteet suoraan -85 E30seen..? Piti kesärengas taakse asettaa ko nastarengas sano irti itsensä ja pitäis lähteä tienpäälle sen kanssa ja nastarenkaita tartteis joka kulmaan..
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostM67 "sytytys"järjestys?
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postei löytyny just tota tietoa, mutta tää dokkari voi muuten vaan kiinnostaa sua
http://www.scribd.com/doc/56011951/BMW-Common-Rail
Sitte toinen pieni kysymys, miten helvetis ton kuskin puolen ahtimen saa irti, siis pultit?
Se ei ole ongelma päästä käsiks tai nostaa konetta mutta ahdin on kiinni 12 kanttisilla pulteilla (kuten muissakin) ja ei tonne takimmaisiin kahteen pääse mitenkää käsiks niin et sais voimaa siihen, onko tohon joku erikoistyökalu?
Kun ne takimmaiset on kannen ja pakosarjan välissä tavallaan.
TISsi ei ota siihen kantaa
EDIT: Kuva
Last edited by Supa; 20-03-2012, 09:08.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment