Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hono
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 172
    • Nurmijärvi

    Originally posted by primerap10gtr View Post
    Testaas hono 180-220km/h väli.

    Ennen meni 3.7s ja nyt menee 3.5s mulla toi väli, ahtopaineen noston jälkeen siis. Hyvä väli etuvetoselle ku ei enää sutaa..

    4.sellaki sutaa kuivalla asvaltilla +15'C kelissä mut 180-220km/h 3.2s.
    Tuli katottua toi 180-220km/h vedoista CBR 954RR:ä vastaan:





    180-220km/h oli 2,29s.

    Tosin ei ollut optimi kun tuli tossa vaihto 3-4. Menis muuten kokonaan 4:lla jos lähtis oikein koittamaan. Ja vielä lisäks en ollut vetänyt 3:sta edes loppuun saakka kun piti keskittyä tiellä pysymiseen
    Siinä meriselitykset

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      Helevetin hyviä videoita
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • hono
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 172
        • Nurmijärvi

        Originally posted by Peltsii View Post
        Helevetin hyviä videoita

        Se kannattaa tässä kekkoslovakiassa laittaa julkiseen jakoon todellakin yksityiskohtasia videoita

        Ja tossahan tulee selvästi pointti selväksi eli tommonen suht tehokas (150+hp) ja kevyt tonninen mopo on pujottelukeppi tän luokan autolle..

        Comment

        • JJT
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6694
          • .......

          Kuuluukos noissa näkyäkin jotain?
          Myyn:
          M10/20/52 E30-E36 osia

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by hono View Post
            Se kannattaa tässä kekkoslovakiassa laittaa julkiseen jakoon todellakin yksityiskohtasia videoita

            Ja tossahan tulee selvästi pointti selväksi eli tommonen suht tehokas (150+hp) ja kevyt tonninen mopo on pujottelukeppi tän luokan autolle..
            Paitsi että 954RR:ssä on alle 130hp takiksella. Mitä järkeä tollasia vanhoja tonnisia vastaan ottaa jos oot uusikorisen Busankin jättäny? Ota nyt ennemmin kunnolla laitettuja pyöriä vastaan, eikä mitään vanhoja vakiovehkeitä. Onhan sun autoakin laitettu aika helvetisti.

            Mailille kun täräytät sen +330km/h niin sitten voinee sanoa, että kaikki vakiot ja vakiohkot jää. Kaasumopoille ja turbovehkeille ei pärjää tosin silläkään nopeudella, niillä kun vedellään +350km/h nopeuksia mailille ihan katumopoilla.
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • hono
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 172
              • Nurmijärvi

              Originally posted by Tylyttäjä View Post
              Paitsi että 954RR:ssä on alle 130hp takiksella. Mitä järkeä tollasia vanhoja tonnisia vastaan ottaa jos oot uusikorisen Busankin jättäny? Ota nyt ennemmin kunnolla laitettuja pyöriä vastaan, eikä mitään vanhoja vakiovehkeitä. Onhan sun autoakin laitettu aika helvetisti.

              Mailille kun täräytät sen +330km/h niin sitten voinee sanoa, että kaikki vakiot ja vakiohkot jää. Kaasumopoille ja turbovehkeille ei pärjää tosin silläkään nopeudella, niillä kun vedellään +350km/h nopeuksia mailille ihan katumopoilla.
              Sattu nyt tulemaan tollanen pyörä vastaan niin ei viittinyt kieltäytyäkään.
              Eikä näissä mitään järkeä oo muutenkaan, pää-asia kun on mukavaa.
              Ja nopeella googlettamisella näyttäis olevan 954RR:ssä YLI 130hp takiksella + tossa oli putkisto joka tuskin nyt ainakaan heppoja vähentää.

              On otettu laitettuja uudenpiakin tonnisia (-08 R1, jatkettu, välitetty, power commander, putkisto, quick shifter), sama lopputulos. Ei ehkä noin perseraiskaus kumminkaan.

              Kyllä varmaan nopeampi löytyy, ei siitä oo kysymyskään. Mutta kovilla on kovimmatkin pyörät kadulla.

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7061
                • Turenki

                Ootko käyny missää mittaamassa aikoja virallisesti ? Vai onks kaikki tollasia videoita, missä näkyy mustaa ja kuuluu pärinää
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Originally posted by hono View Post
                  Sattu nyt tulemaan tollanen pyörä vastaan niin ei viittinyt kieltäytyäkään.
                  Eikä näissä mitään järkeä oo muutenkaan, pää-asia kun on mukavaa.
                  Ja nopeella googlettamisella näyttäis olevan 954RR:ssä YLI 130hp takiksella + tossa oli putkisto joka tuskin nyt ainakaan heppoja vähentää.

                  On otettu laitettuja uudenpiakin tonnisia (-08 R1, jatkettu, välitetty, power commander, putkisto, quick shifter), sama lopputulos. Ei ehkä noin perseraiskaus kumminkaan.

                  Kyllä varmaan nopeampi löytyy, ei siitä oo kysymyskään. Mutta kovilla on kovimmatkin pyörät kadulla.
                  Juu toki näin, ja edelleen onhan tuo tajuttoman nopea tuo sinun autosi Tuo ei pidä kuitenkaan paikkaansa, että kovimmatkin pyörät olisivat kovilla. Kaduilla kun pyörii aika monia laitteita, joissa on yli 200hp (vapareitakin) tai jopa yli 300hp renkaalla (turbovehkeitä). Näille ei pärjää edes 1000hp autolla. Mailille esim. Uskalin Janne on ajanut puhtaalla katumopollaan vajaa 370km/h. Siinä jää jopa Nätyngin yli 1000hp Supra selvästi:


                  Näistä siis oikeilla katumopoilla ajettu nämä ajat:

                  6. 374,6 km/h Arto Mäki-Laurila, Suzuki Hayabusa gen1, Halli 2009
                  7. 370,6 km/h Janne Huhtala, Suzuki Hayabusa gen2, Joensuu 2011
                  8. 369,2 km/h Janne Uskali, Suzuki Hayabusa gen1, Joensuu 2011
                  9. 364,9 km/h Marjut Kiiskilä, Hayabusa gen2, Joensuu 2012
                  10. 361,1 km/h Jari Määttä, Suzuki Hayabusa gen1, Halli 2012

                  Nopein auto maililla lienee nykyään se C5 Corvette, jolla vedettiin Speedpartyssä tänä vuonna 356,1km/h. Sillä ei pääse vielä TOP10:een, jos prätkiin vertaa. Paljonkohan päälle 1000hp tuossa Corvetessa on?
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • [Snowboarder]
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2008
                    • 2188
                    • Karstula

                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Nopein auto maililla lienee nykyään se C5 Corvette, jolla vedettiin Speedpartyssä tänä vuonna 356,1km/h. Sillä ei pääse vielä TOP10:een, jos prätkiin vertaa. Paljonkohan päälle 1000hp tuossa Corvetessa on?
                    Huhujen mukaan jotain 1300hp luokkaa..varmaks en mene sanomaan, mutta näin olen kuullut.
                    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                    Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      Noin 1200hv riittää autossa 360km/h saavuttamiseen maililla. Tuossa Vettessä oli vissiin 1000hv + 200hv ilokaasut.

                      Comment

                      • Micce///M
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2008
                        • 3552
                        • Hämeenlinna

                        Taitaa tuossa vauhdissa olla ilmanvastus olla niin merkittävässä roolissa, että tarkkaa teholukemaa ei tuon nopeuden saavuttamiseen taida olla.

                        Comment

                        • Guest's Avatar

                          Originally posted by Micce///M View Post
                          Taitaa tuossa vauhdissa olla ilmanvastus olla niin merkittävässä roolissa, että tarkkaa teholukemaa ei tuon nopeuden saavuttamiseen taida olla.
                          Juu painolla ei enää tossa vauhdissa ole juurikaan merkitystä, ilmanvastus vaatii eniten voimaa. Mut joo n.1200hv normiautossa riittää kunhan se on oikeassa paikassa rekisteriä välitysten kannalta. 1000hv ei riitä.

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            Originally posted by primerap10gtr View Post
                            Juu painolla ei enää tossa vauhdissa ole juurikaan merkitystä, ilmanvastus vaatii eniten voimaa. Mut joo n.1200hv normiautossa riittää kunhan se on oikeassa paikassa rekisteriä välitysten kannalta. 1000hv ei riitä.
                            Näin on. Tuo oli sitä luokkaa mitä ajattelinkin vaadittavan tuohon nopeuteen. Ehkä hieman enemmänkin ajattelin sen vaativan.

                            Kyllä tuollaisella +800hp Audilla jää selkeästi oikeasti koville pyörille maililla. Tehtaalta tehokkaimpia pikkuviritteisiäkin vastaan tekee maililla tiukkaa, niin se vain on. Audissa kun aerodynamiikka ei ole lähellekään yhtä hyvä kuin Vetessä, joten en tiedä riittääkö tuollainen +800hp edes niihin 330km/h vauhteihin maililla, joita parhaat vetävät pyörillä ihan pikkuvirityksillä. Olis mielenkiintoista nähdä.
                            Last edited by Tylyttäjä; 06-08-2013, 03:15.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • jannmann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 5856
                              • Joccis City

                              Tietääkös Tylyttäjä miten kovaa kovimmat N/A 600cc pyörät vetää maililla?
                              Aprilia RSV4

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                Tuossa jotain epävirallista listaa 1000cc, 750cc ja 600cc vapareista (ei kaasuja/turboa), eli Suomessa ajettuja tuloksia kaikki. Yksi tuttu kerännyt tänä kesänä. Varmasti puuttuu vielä osa.

                                LENTOKENTTÄAJOJEN TULOKSIA VUOSIEN VARRELTA JOENSUUSTA JOS EI TOISIN MAINITA, TURBOTTOMAT (-2008 1800m ja 2009- 1 maili)
                                LÄHTEET: WWW.LENTOKENTTA.INFO / WWW.BUSANISTIT.ORG / WWW.NOPEUSMITTAUS.COM / WWW.TAIVALKOSKENMOOT-KERHO.FI jne..

                                KULJETTAJA PYÖRÄ (ALLE 1000CC) VM. AJANKOHTA KH/H MUU PAIKKA / MUUTA
                                Petri Kyllönen Suzuki GSX-R 1000 2007 29.6.2013 324 Halli
                                Pasi Kaisamatti BMW S 1000 RR 2010 2012 323 Halli (BMW Data Logger)
                                Jari Määttä Suzuki GSX-R 1000 "Tyly Edition" 2005 2.8.2008 322 1070cc
                                Petri Kyllönen Suzuki GSX-R 1000 2007 9.7.2011 317
                                Kimmo Koslonen Suzuki GSX-R 1000 2004 2.8.2008 312
                                Pasi Mura Suzuki GSX-R 1000 2005 3.8.2013 307 Pudasjärvi
                                Sami Koivisto Suzuki GSX-R 1000 2008 9.7.2011 307
                                Anssi Valtonen Kawasaki ZX-10R 2005 2.8.2008 307
                                Pekka Turunen BMW S 1000 RR 2011 9.7.2011 307
                                Teemu Tenhula Suzuki GSX-R 1000 2008 29.6.2013 307 Halli
                                Teemu Tenhula Suzuki GSX-R 1000 2008 9.7.2011 306
                                Timo Viro Yamaha YZF R1 2007 2.8.2008 303
                                Pasi Kaisamatti BMW S1000RR 2010 21.8.2010 303
                                Petri Kyllönen Suzuki GSX-R 1000 2007 2.8.2008 303
                                ? Suzuki GSX-R 1000 2005 11.8.2012 303 Pudasjärvi
                                Pasi Mura Suzuki GSX-R 1000 2005 30.6.2012 302
                                Teemu Tenhula Kawasaki ZX-10R 2006 30.6.2012 302
                                Lehto ? BMW S 1000 RR 29.6.2013 302 Halli
                                Pasi Mura Suzuki GSX-R 1000 2004 2.8.2008 301
                                ? Suzuki GSX-R 1000 2003 11.8.2012 301 Pudasjärvi
                                Susanna Mäntysalo BMW S 1000 RR 2012 29.6.2013 301 Halli
                                Adrian Niemelä BMW S 1000 RR 2012 29.6.2013 301 Halli


                                KUSKI PYÖRÄ (ALLE 750CC) VM AJANKOHTA NOPEUS MUU PAIKKA / MUUTA
                                Jenni Tamminen Suzuki GSX-R 750 2011 3.8.2013 283 Pudasjärvi
                                Jenni Tamminen Suzuki GSX-R 750 2011 29.6.2013 276 Halli
                                Joona Piironen Suzuki GSX-R 750 2001 9.7.2011 274
                                Harri Malmberg Suzuki GSX-R 750 2004 4.6.2005 262
                                Mikko Palo Suzuki GSX-R 750 2004 13.8.2005 262
                                ? Suzuki GSX-R 750 262 Sininen , rek: IS-?
                                Jenna Saapunki Suzuki GSX-R 750 2001 13.8.2005 261
                                ? Suzuki GSX-R 750 2001 29.6.2013 262 Halli, rek: WT-384
                                Ismo Podduikin Suzuki GSX-R 750 2004 4.6.2005 260
                                ? Suzuki GSX-R 750 ? 14.6.2003 259
                                ? Suzuki GSX-R 750 ? 8.6.2002 257
                                Mika Lehtonen MV Agusta 750 SE ? 24.7.2004 256
                                ? Suzuki GSX-R 750 2001 256 Halli, rek: GA-?
                                ? Suzuki GSX-R 750 ? 14.6.2003 254
                                Marinjo Raittinen Suzuki GSX-R 750 2008 21.8.2010 253
                                Juuso Aaltonen Suzuki GSX-R 750 2000 13.8.2005 251
                                Marko Alastaro Suzuki GSX-R 750 ? 24.7.2004 250

                                KUSKI PYÖRÄ (ALLE 600CC) VM AJANKOHTA NOPEUS MUU PAIKKA / MUUTA
                                ? Yamaha YZF R6 ? 14.6.2003 271
                                Janne Hinkkanen Kawasaki ZX-6R 2006 9.7.2011 265
                                Mika Rautiainen Honda CBR 600 RR 2005 2.8.2008 264
                                Teemu Tenhula Kawasaki ZX-6R 2007 30.6.2012 261
                                ? Kawasaki ZX-6R ? 16.6.2001 260
                                ? Yamaha YZF R6 ? 14.6.2003 257
                                Kimmo Hassinen Suzuki GSX-R 600 2004 4.8.2007 256 Sonja listalla
                                Matti Rautiainen Honda CBR 600 R 2008 9.7.2011 256
                                Väänänen Eija Kawasaki ZX6-R 2007 9.7.2011 255
                                ? Yamaha YZF R6 ? 8.6.2002 255
                                Mika Piilola Yamaha YZF R6 2005 29.6.2013 253 Halli
                                Janne Puranen Honda CBR 600 RR 2006 2.8.2008 251
                                Jussi Hänninen Yamaha YZF R6 ? 24.7.2004 250
                                ? Kawasaki ZX-6R ? 14.6.2003 250
                                Matti Rautiainen Honda CBR 600 F 2005 2.8.2008 250
                                Last edited by Tylyttäjä; 06-08-2013, 13:05.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎