Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hono
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 172
    • Nurmijärvi

    Originally posted by Peltsii View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=ATV4Ltbk5Qc




    Siinä "vähän" tieteellisempää testiä, varsinkin ylempi. 700hp corvette, joka on "hieman" aerodynaamisempi, kuin tollanen 30v vanha matolaatikko ja jää kuin tikku paskaan S1000RR:lle. Että niin...


    E: lisätään nyt, että onhan toi honon audi nyt ihan tajuton kulkemaan kuitenkin
    Kyl sä oot kaveri nyt vähän kuutamolla. Vedän suurinpiirtein samassa ajassa 0-200km/h missä toi vette 100-200km/h.

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      Originally posted by hono View Post
      Kyl sä oot kaveri nyt vähän kuutamolla. Vedän suurinpiirtein samassa ajassa 0-200km/h missä toi vette 100-200km/h.
      Näkyykö jossain aika tuossa videolla ? Ainoa mitä itse kuulen, on 3.4s 0-100 corvettella, ja että on pito ongelmia..

      100hp enemmän tehoa ja 200kg vähemmän painoa ei kaiketi tuo moista etumatkaa vielä. Tai mistä minä sen tiedän. Tollanen BMW vaan painaa sen 180kg kuivana, pienillä muutoksilla alle sen. Tehoa 200+hp. Eli nesteet, kevyt kuski niin ollaan siellä 240-250kg tietämissä. Taitaa olla tehopainosuhde vielä parempi kun Audissa ? Puhumattakaan aerodynamiikasta..
      Last edited by Peltsii; 27-05-2013, 15:50.
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • diffas
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2010
        • 215
        • Lahti

        Tää on aina hienoa viihdettä foorumi/youtube kilvanajo
        Kingdiesel Racing

        Comment

        • Peltsii
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 7061
          • Turenki




          Putki viritteinen matka-kawa ja 1000hp volkkari, eikä menossa oikein edes eroa..
          DUCATI 1098 RACING EVO

          Comment

          • hono
            Bimmer Rookie
            • Oct 2004
            • 172
            • Nurmijärvi

            Originally posted by Maza View Post
            Makeasti alkaa honon audi kulkea.

            Oikein pistää vituttamaan et ix makaa tallissa kopan työstössä. Jospa vielä loppukesästä pääsis antamaan vastineen.
            Äkkii nippuun ja vetelemään, muuten kehitys pysähtyy mullakin

            Comment

            • Micce///M
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2008
              • 3552
              • Hämeenlinna

              Originally posted by Peltsii View Post
              http://www.youtube.com/watch?annotat...&v=_9s-xeolnTY


              Putki viritteinen matka-kawa ja 1000hp volkkari, eikä menossa oikein edes eroa..
              Video kertoo karua kieltään kuinka merkittävässä roolissa reaktioaika on noilla tehoilla ja nopeuksilla, samalla teorialla orginal kikseri vie +1000hp audia kun pässiä narussa.

              Ei muuta hono mailille kokeilemaan, tuloslista ei jätä selittelyille sijaa.

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by Micce///M View Post
                Video kertoo karua kieltään kuinka merkittävässä roolissa reaktioaika on noilla tehoilla ja nopeuksilla, samalla teorialla orginal kikseri vie +1000hp audia kun pässiä narussa.

                Ei muuta hono mailille kokeilemaan, tuloslista ei jätä selittelyille sijaa.
                Kyllä noilla tehoilla pitäisi 300km/h ylittyä maililla helposti. Jopa 320km/h lienee mahdollinen. Joka on about sama kuin putkiviritteisellä Busalla tai S1000RR Bemarilla. Mutta sittenhän sen näkis kun kävisi kokeilemassa..
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • timppa811
                  BTCF Member
                  • Oct 2002
                  • 856
                  • Pohojammaa

                  Millä ohjelmalla olette noita logeja tehnyt? Löytyy 10hz gps, mutta olen mittaukset tehnyt racechronolla nokian puhelimella. Haluaisin kuitenkin saada vähän käyrääkin tietokoneelle.

                  Joitain tuloksia erittäin kesyillä ennakoilla ja "sisäänajopaineilla"

                  80-120 1,8s
                  60-160 5,7s

                  Autona mitsu evo.

                  Edit täytyy koittaa tuo 100-160 niin saisi kuvaa tehoista.

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by timppa811 View Post
                    Millä ohjelmalla olette noita logeja tehnyt? Löytyy 10hz gps, mutta olen mittaukset tehnyt racechronolla nokian puhelimella. Haluaisin kuitenkin saada vähän käyrääkin tietokoneelle.

                    Joitain tuloksia erittäin kesyillä ennakoilla ja "sisäänajopaineilla"

                    80-120 1,8s
                    60-160 5,7s

                    Autona mitsu evo.

                    Edit täytyy koittaa tuo 100-160 niin saisi kuvaa tehoista.
                    Racelogicin vehkeiden mukana tulee PerformanceTools -softa, jolla pääsee dataa anaysoimaan ja pyörittelemään sekä tekemään esim. noita käppyröitä. Mukana tulee myös Circuit Tools, jolla voi analysoida rata-ajoa paremmin.

                    Löytyy myös latauslinkit tuolta, mutta en tiedä, voitko käsitellä sitä sun purkin tuottamaa dataa näillä softilla:
                    Download the latest software versions for Video VBOX, VBOX HD, VBOX Sport, Performance Box and DriftBox.
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      4.sellaki sutaa kuivalla asvaltilla +15'C kelissä mut 180-220km/h 3.2s.

                      Comment

                      • hono
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2004
                        • 172
                        • Nurmijärvi

                        Originally posted by Tylyttäjä View Post
                        Joo kyllähän tolla varmaan hyvin pärjäilee kovimmillekin vakiopyörille Hyvin kulkee, ei voi muuta sanoa.. Silti on edelleen tiukka kisa vakiopyörienkin kanssa, se oli pointti..
                        Nyt on vedetty sitten isoo kovaa -08 busaa vastaan eli sitä tehokkaampaa n.200hp vakiona. Käsittääkseni tähän oli ainakin putkisto vaihdettu muusta en tiedä.
                        Kuskikaan ei mikään kädetön ollut (niin kuin ne aina on kun auto voittaa ). Matalan kympin ja lähelle 240km/h vartille ajanut tietojeni mukaan.

                        Vedot oli n.100-250km/h. 100-200km/h menee aikalailla tasan sen jälkeen (n.200km/h) alkaa ton tason mopotin jäämään.

                        Seuraava vuorossa R1, katotaan jos saadaan paikaltaan lähtöä...

                        Tylyttäjälle mainittakoon että kaikki on videolla...
                        Last edited by hono; 16-06-2013, 11:45.

                        Comment

                        • Tylyttäjä
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 1412

                          Originally posted by hono View Post
                          Nyt on vedetty sitten isoo kovaa -08 busaa vastaan eli sitä tehokkaampaa n.200hp vakiona. Käsittääkseni tähän oli ainakin putkisto vaihdettu muusta en tiedä.
                          Kuskikaan ei mikään kädetön ollut (niin kuin ne aina on kun auto voittaa ). Matalan kympin ja lähelle 240km/h vartille ajanut tietojeni mukaan.

                          Vedot oli n.100-250km/h. 100-200km/h menee aikalailla tasan sen jälkeen (n.200km/h) alkaa ton tason mopotin jäämään.

                          Seuraava vuorossa R1, katotaan jos saadaan paikaltaan lähtöä...

                          Tylyttäjälle mainittakoon että kaikki on videolla...
                          No ei muutaku mailille sitten. Sehän tarkoittaa, että 330km/h pitäisi ylittyä. Siksi näin, koska putkiviritteisellä Busalla ylittyy 320km/h ja jos sellainen kerran jää, niin silloinhan se tarkoittaa että sulla pitää tulla ainakin se 330km/h mailille.
                          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                          EX: BMW E39 M5
                          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                          Suzuki GSX-R 1070 K5
                          Performance Mods: Lot
                          Performance: 200mph/322kph@1mile
                          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                          Comment

                          • r.w.
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2007
                            • 2510
                            • Länsirannikko

                            Aika vakuuttavat lukemat honon olympiavolkkarilla. Arvostan.

                            Laita vähän koneen speksejä. :think
                            1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                            Comment

                            • hono
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2004
                              • 172
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by r.w. View Post
                              Aika vakuuttavat lukemat honon olympiavolkkarilla. Arvostan.

                              Laita vähän koneen speksejä. :think
                              Lyhyesti ois helpompi sanoa että vakiota on perä

                              Jotain:

                              Wisecon männät

                              Ojennuksen kanget+vauhtipyörä

                              Vakio kampura (nitrattu, kiillotettu, tasapainotettu)

                              Schrick nokka-akselit

                              Jyrki Repo imu- ja pakosarja

                              Tatech 32

                              Comment

                              • Thuppu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 3626
                                • Seinäjoki

                                Tuosta voipi laskeskella sigun harrastepelin kulkua tällä hetkellä uutta säätöä odotellessa... ihan nolliltahan tossa ei lähdetä.

                                BMW 740iA "ALPINA"
                                BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                                Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                                Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎