Originally posted by Tylyttäjä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Originally posted by Slazha View PostTuosta kun jättää vittuilun pois niin ei jää mitään jälelle
Ei ole kovin montaa katuautoa tässä maassa, joilla pärjätään edes tiukimmille vakiopyörille. Honon autolle jää kaikki vakiopyörät ja suuri osa laitetuistakin. Esim. mun pyörällä ei enää sille pärjäisi. Mutta fakta on se, että kovimmat katupyörät jättää sen vielä suht isolla marginaalilla, kuten nämäkin tulokset näyttivät. Ei kai se niin kauheeta ole, eikä ainakaan vittuilua.
Olisin helvetin tyytyväinen, jos omistaisin edes lähelle noin nopean auton. Toistaiseksi ei voi kuin haaveilla. Oma auto valmistunee ensi viikolla, mutta se on vielä hyvin kaukana honon autosta (tehotavoite about 600hp).Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostHienoa, että kävit vetämässä! Ja hyvin kulki! Ainoastaan 7 pyörää näytti olevan enää edellä. Eli kuten on todettu, niin suurin osa pyöristä jää, mutta selvästi nopeampiakin vielä kuitenkin löytyy (kadultakin). Jos sulla olis kaikki mennyt optimaalisesti, olisit mahdollisesti saanut vielä yhden tai kaksi pyörää ohitettua, niillä nopeudet 340km/h (Busa) ja 345km/h (ZX14 Kawa)?
Comment
-
-
Originally posted by BemaristiE34 View Postminkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?
Comment
-
-
Originally posted by BemaristiE34 View Postminkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?
Kiihtyvyydestä jos puhutaan, niin esim. sillä Uskalin Jannen katubusalla (oikeasti paljon katuajoa) on ajettu 8.6xx ja yli 270km/h varttimaili, ja maili yli 370km/h. Eli paremmin pärjää honon autolla kovemmista vauhdeista. Kyllä honokin tietänee tämän, ja löytyyhän esim. noista Lappeenrannan tuloksista suuntaa antava varttimailinkin aika.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by BemaristiE34 View Postminkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?Escort mk1 Cosworth
Suzuki GSXR 1216 turbo
Comment
-
-
Originally posted by jupe_e View PostAinaki Syrenin ja Jorman laitteet voi ottaa vertailusta pois, kun puhtaasti mailereiksi rakennettuja kilpureita. Ja mitenkähän mahtaa olla Huhtalan fillarin laita? Tuskin on ahtimelle katsastettu. Eli ainakaan seitsemää katupyörää ei edeltä löytynyt.
Mutta joo, ainakin nuo kaksi voi ottaa pois, jos kriteerinä on se, että kadulla ajellaan.Last edited by Tylyttäjä; 07-09-2014, 21:46.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostSillä yli 400km/h kulkeneella ei ajeta kadulla, sen tiedän. Mutta eiköhän suurin osa tuo nuo nopeat turbovehkeet varmuuden vuoksi trailerilla/pakulla, koska kun vedetään maili isoa kovaa, niin voi käydä mitä vain. Sen tiedän, että suurimmalla osalla 350km/h ylittäneistäkin pyöristä ajetaan oikeesti kadulla.
Kiihtyvyydestä jos puhutaan, niin esim. sillä Uskalin Jannen katubusalla (oikeasti paljon katuajoa) on ajettu 8.6xx ja yli 270km/h varttimaili, ja maili yli 370km/h. Eli paremmin pärjää honon autolla kovemmista vauhdeista. Kyllä honokin tietänee tämän, ja löytyyhän esim. noista Lappeenrannan tuloksista suuntaa antava varttimailinkin aika.
Lappeenrannan varttimailitulokset ei kyllä välttämättä anna minkäännäköstä suuntaa mitä vehkeet kulkee vartilla. Mä lähden mielellään vetään paikaltaan pyöriä vastaan, varsinkin ens kesänä kun on sekventaalilaatikko alla. Ilmottautumisia otetaan vastaan jo nyt
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostToi Busa mikä ajoi 350km/h LPR:ssä on sama jonka kanssa ajettiin kisaa kesällä (303hv takapyörätehoa). Siihen nähden tulokset täsmää että "katuvedot" oli hyvin tasaväkisiä ja nää mailin nopeudet olisi hyvinkin lähekkäin jos mulla olisi välityksiä riittänyt. Ja tolla pyörällä ajetaan ainakin kadulla.
Lappeenrannan varttimailitulokset ei kyllä välttämättä anna minkäännäköstä suuntaa mitä vehkeet kulkee vartilla. Mä lähden mielellään vetään paikaltaan pyöriä vastaan, varsinkin ens kesänä kun on sekventaalilaatikko alla. Ilmottautumisia otetaan vastaan jo nyt
Varttitulokset pyörille on tiedossa, siinä sulla on varmaan enemmän tekemistä. Ysin puolelle mennään vähänkin tehokkaammilla pyörillä niin että heilahtaa, kun vaan kuski osaa asiansa. Matalia ysejä ajetaan monilla katupyörillä ja joillain jopa kasin puolelle. Hattu nousee sulle taas, jos ysin puolelle pääset.
Varttitapahtumissa ei ole nimittäin ysin puolelle päässeitä oikeita katuautoja juuri näkynyt. Tähän hätään en muista kuin Salosen Mikan n. 1500hp pickupin. Toki sulla on tehojen puolesta mahdollisuus siihen, mutta sitten pitää mennä kaikki muukin nappiin.
Se vertailu sun on hirveen helppo tehdä. Varttitapahtumia on vaikka kuinka paljon, joissa ajaa sekä autoja että prätkiä. Eli ilmoittaudut niihin niin selviää ja saat oikeat ja vertailukelpoiset tulokset. Ei kannata tehdä siitä yhtään sen vaikeampaa..Last edited by Tylyttäjä; 09-09-2014, 06:58.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Joba View PostEikös honon Audillakin ole ajettu 9 sekan vartti? Hienosti kyllä Audi vetää!
Käykää kattelemassa tai ajelemassa varttimailia, niin tiedätte. Esim. lentokenttäradoilla on usein niin, että yksikään auto ei mene ysin puolelle, edes kilpureista. Saatika sitten katuautoista. Prätkiä menee aina useampi ja ihan katupyöriä.
Toki se silti mahdollista on (ainakin tehojen puolesta), jos vaan kaikki pelaa. Sen olen nähnyt ihan livenäkin muutaman kerran, kun Paavola on vetänyt ysin puolelle jopa kenttäradoilla (kilpuristahan on kyse). Vaatii sitten tuota tasoa olevan lähdön:
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Tässä mun vartti kalajoelta 2014:
Tuossa siis tuloksena 10,77s @ 227km/h. Vaikka tehoa tällä kertaa oli enemmän (~750-800hv) niin tulos oli huonompi (10,3s @ 226km/h paras)
Ensi kerralla ehkä vähä pitävämpää kumia alle (katurengas toki) ja hiukan enemmän tehoa pellin alle (sitä edelleen on n. 250-300hv reservissä) niin eiköhän se ysi sieltä tule.. ehkä.
Ps. Honon audi kulkee kyllä helvetisti. Iso peukku - varsinkin tuolle et autoa jopa käytetään korkeasta viritysasteesta huolimatta.Last edited by Maza; 09-09-2014, 09:56.
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostJuu ei siinä varmaan hirveitä eroja käytännössä ole kiihtyvyydessä. Vähän jäät sille. Kuten tulokset kertovat, siinä oli ne 7 pyörää, joille jäit. Joillekin enemmän ja joillekin vähemmän. Näistä viidellä ajettaneen kadulla.
7 pyörää meni maililla kovempaa, so? Mikä oli taas pointti?
Originally posted by Tylyttäjä View PostVarttitapahtumissa ei ole nimittäin ysin puolelle päässeitä oikeita katuautoja juuri näkynyt.Originally posted by Tylyttäjä View PostTiedoksi, että vaikka olisi tehoa riittävästi, niin 9 sekan vartti on katuautolle silti melkoinen temppu. On monia 1000hp (tai ylikin) autoja, joilla tekee kymppikin käytännössä tiukkaa.Originally posted by Tylyttäjä View PostKäykää kattelemassa tai ajelemassa varttimailia, niin tiedätte. Esim. lentokenttäradoilla on usein niin, että yksikään auto ei mene ysin puolelle, edes kilpureista. Saatika sitten katuautoista.
Originally posted by Tylyttäjä View PostHattu nousee sulle taas, jos ysin puolelle pääset.
Eikä tässä vedossa ole tehoa kun karkeesti n.900hv. Keli oli noin +30 ja en ollut säätänut sitä tommoseen ilmaan joten toi ajettiin 3 astetta pienemmillä ennakoilla ja .7 lambdalla. Siksi loppunopeuskin on paska.
Täysin katukunnossa, iskareita eikä mitään muutakaan ollut säädetty vartille, ois voinu vaikka lähtee ajaa rataa tosta suoraan tai mennä Siwaan.
Ohihuomautuksena vieressä n.2 sekunttia ennen mua lähtee Subaru slickseillä joka ajoi 11s aikoja.
Comment
-
-
Originally posted by hono View Post
Hattu ylös sitten.
Olen minäkin tainnut jo aiemmin sanoa, että voisi loppua vänkääminen tässä ketjussa. Täällä ole pitkään aikaan ollut noita otsikon mukaisia aikoja ilman että perässä on kymmenen postausta "muttakuneikäköjosvaikkakun" vastauksia.Last edited by Terou; 09-09-2014, 18:44.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostVähän jäin, vähän myös se jäi.
7 pyörää meni maililla kovempaa, so? Mikä oli taas pointti?
Itse asiassa tää rata missä toi mun veto on ajettu oli liukkaampi mitä esim katu-asfaltti, Pboxin lukematkin sen todistaa (tätä Corvette-äijätkin kirosivat). "Kadulla" on vedetty paljon kovempaa mitä tuolla radalla.
Hattu ylös sitten.
Eikä tässä vedossa ole tehoa kun karkeesti n.900hv. Keli oli noin +30 ja en ollut säätänut sitä tommoseen ilmaan joten toi ajettiin 3 astetta pienemmillä ennakoilla ja .7 lambdalla. Siksi loppunopeuskin on paska.
Täysin katukunnossa, iskareita eikä mitään muutakaan ollut säädetty vartille, ois voinu vaikka lähtee ajaa rataa tosta suoraan tai mennä Siwaan.
Ohihuomautuksena vieressä n.2 sekunttia ennen mua lähtee Subaru slickseillä joka ajoi 11s aikoja.
http://www.youtube.com/watch?v=yNs3dTJSTFQ
Joka tapauksessa sulla on yksi Suomen nopeimmista (ellei nopein?) _oikea_ katuauto. Melkoinen suoritus!! Oletko ajattelut osallistua Blacklistiin? Se on Uskalin Jannen järkkäämä varttimailikisa nopeille katuautoille. Alle 10s ajalla olisit ykkönen. Lisäinfoa löydät mm. Overdrivelta tai Facebookista.
Lainaa tästä Teroun laittamaa hymiötä:
Last edited by Tylyttäjä; 09-09-2014, 19:01.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment