Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Slazha
    BTCF Member
    • Nov 2004
    • 2284
    • Joensuu/Syvyys

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Hienoa, että kävit vetämässä! Ja hyvin kulki! Ainoastaan 7 pyörää näytti olevan enää edellä. Eli kuten on todettu, niin suurin osa pyöristä jää, mutta selvästi nopeampiakin vielä kuitenkin löytyy (kadultakin). Jos sulla olis kaikki mennyt optimaalisesti, olisit mahdollisesti saanut vielä yhden tai kaksi pyörää ohitettua, niillä nopeudet 340km/h (Busa) ja 345km/h (ZX14 Kawa)?
    Tuosta kun jättää vittuilun pois niin ei jää mitään jälelle
    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
    E36 318is class II, e30 turpo

    Comment

    • Tylyttäjä
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 1412

      Originally posted by Slazha View Post
      Tuosta kun jättää vittuilun pois niin ei jää mitään jälelle
      Äläs ny. Koko ajanhan oon tuota honon autoa kehunut, kuten tuossakin. Hattu nousee mullakin ja korkealle, ei siitä ole kyse.

      Ei ole kovin montaa katuautoa tässä maassa, joilla pärjätään edes tiukimmille vakiopyörille. Honon autolle jää kaikki vakiopyörät ja suuri osa laitetuistakin. Esim. mun pyörällä ei enää sille pärjäisi. Mutta fakta on se, että kovimmat katupyörät jättää sen vielä suht isolla marginaalilla, kuten nämäkin tulokset näyttivät. Ei kai se niin kauheeta ole, eikä ainakaan vittuilua.

      Olisin helvetin tyytyväinen, jos omistaisin edes lähelle noin nopean auton. Toistaiseksi ei voi kuin haaveilla. Oma auto valmistunee ensi viikolla, mutta se on vielä hyvin kaukana honon autosta (tehotavoite about 600hp).
      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

      EX: BMW E39 M5
      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

      Suzuki GSX-R 1070 K5
      Performance Mods: Lot
      Performance: 200mph/322kph@1mile
      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

      Comment

      • BemaristiE34
        Bimmer Rookie
        • Feb 2008
        • 61

        -

        Originally posted by Tylyttäjä View Post
        Hienoa, että kävit vetämässä! Ja hyvin kulki! Ainoastaan 7 pyörää näytti olevan enää edellä. Eli kuten on todettu, niin suurin osa pyöristä jää, mutta selvästi nopeampiakin vielä kuitenkin löytyy (kadultakin). Jos sulla olis kaikki mennyt optimaalisesti, olisit mahdollisesti saanut vielä yhden tai kaksi pyörää ohitettua, niillä nopeudet 340km/h (Busa) ja 345km/h (ZX14 Kawa)?
        minkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?

        Comment

        • diffas
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 215
          • Lahti

          Originally posted by BemaristiE34 View Post
          minkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?
          Lasketaanks trailerivehkeet katuvehkeiksi
          Kingdiesel Racing

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by BemaristiE34 View Post
            minkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?
            Sillä yli 400km/h kulkeneella ei ajeta kadulla, sen tiedän. Mutta eiköhän suurin osa tuo nuo nopeat turbovehkeet varmuuden vuoksi trailerilla/pakulla, koska kun vedetään maili isoa kovaa, niin voi käydä mitä vain. Sen tiedän, että suurimmalla osalla 350km/h ylittäneistäkin pyöristä ajetaan oikeesti kadulla.

            Kiihtyvyydestä jos puhutaan, niin esim. sillä Uskalin Jannen katubusalla (oikeasti paljon katuajoa) on ajettu 8.6xx ja yli 270km/h varttimaili, ja maili yli 370km/h. Eli paremmin pärjää honon autolla kovemmista vauhdeista. Kyllä honokin tietänee tämän, ja löytyyhän esim. noista Lappeenrannan tuloksista suuntaa antava varttimailinkin aika.
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • jupe_e
              Bimmer Rookie
              • Mar 2007
              • 114

              Originally posted by BemaristiE34 View Post
              minkälaisia/näkösiä nää 7 nopeempaa oli? Tuliko ne ajamalla sinne, tai näkyykö niitä kadulla? Oliko ne muutenki nopeampia kun vaan huipuissa? Kuka tietää?
              Ainaki Syrenin ja Jorman laitteet voi ottaa vertailusta pois, kun puhtaasti mailereiksi rakennettuja kilpureita. Ja mitenkähän mahtaa olla Huhtalan fillarin laita? Tuskin on ahtimelle katsastettu. Eli ainakaan seitsemää katupyörää ei edeltä löytynyt.
              Escort mk1 Cosworth
              Suzuki GSXR 1216 turbo

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by jupe_e View Post
                Ainaki Syrenin ja Jorman laitteet voi ottaa vertailusta pois, kun puhtaasti mailereiksi rakennettuja kilpureita. Ja mitenkähän mahtaa olla Huhtalan fillarin laita? Tuskin on ahtimelle katsastettu. Eli ainakaan seitsemää katupyörää ei edeltä löytynyt.
                Huhtalan pyörällä ajetaan tietääkseni katuajoa. En tiedä, onko otteessa. Saahan ne leimattua tarvittaessa ahtimen kanssa. Tuskin honokaan on leimassa ilmoitellut todellisia tehoja, eli siinä mielessä ihan turha spekuloida, jos kerran on kilvissä


                Mutta joo, ainakin nuo kaksi voi ottaa pois, jos kriteerinä on se, että kadulla ajellaan.
                Last edited by Tylyttäjä; 07-09-2014, 21:46.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • hono
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2004
                  • 172
                  • Nurmijärvi

                  Originally posted by Tylyttäjä View Post
                  Sillä yli 400km/h kulkeneella ei ajeta kadulla, sen tiedän. Mutta eiköhän suurin osa tuo nuo nopeat turbovehkeet varmuuden vuoksi trailerilla/pakulla, koska kun vedetään maili isoa kovaa, niin voi käydä mitä vain. Sen tiedän, että suurimmalla osalla 350km/h ylittäneistäkin pyöristä ajetaan oikeesti kadulla.

                  Kiihtyvyydestä jos puhutaan, niin esim. sillä Uskalin Jannen katubusalla (oikeasti paljon katuajoa) on ajettu 8.6xx ja yli 270km/h varttimaili, ja maili yli 370km/h. Eli paremmin pärjää honon autolla kovemmista vauhdeista. Kyllä honokin tietänee tämän, ja löytyyhän esim. noista Lappeenrannan tuloksista suuntaa antava varttimailinkin aika.
                  Toi Busa mikä ajoi 350km/h LPR:ssä on sama jonka kanssa ajettiin kisaa kesällä (303hv takapyörätehoa). Siihen nähden tulokset täsmää että "katuvedot" oli hyvin tasaväkisiä ja nää mailin nopeudet olisi hyvinkin lähekkäin jos mulla olisi välityksiä riittänyt. Ja tolla pyörällä ajetaan ainakin kadulla.

                  Lappeenrannan varttimailitulokset ei kyllä välttämättä anna minkäännäköstä suuntaa mitä vehkeet kulkee vartilla. Mä lähden mielellään vetään paikaltaan pyöriä vastaan, varsinkin ens kesänä kun on sekventaalilaatikko alla. Ilmottautumisia otetaan vastaan jo nyt

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by hono View Post
                    Toi Busa mikä ajoi 350km/h LPR:ssä on sama jonka kanssa ajettiin kisaa kesällä (303hv takapyörätehoa). Siihen nähden tulokset täsmää että "katuvedot" oli hyvin tasaväkisiä ja nää mailin nopeudet olisi hyvinkin lähekkäin jos mulla olisi välityksiä riittänyt. Ja tolla pyörällä ajetaan ainakin kadulla.

                    Lappeenrannan varttimailitulokset ei kyllä välttämättä anna minkäännäköstä suuntaa mitä vehkeet kulkee vartilla. Mä lähden mielellään vetään paikaltaan pyöriä vastaan, varsinkin ens kesänä kun on sekventaalilaatikko alla. Ilmottautumisia otetaan vastaan jo nyt
                    Juu ei siinä varmaan hirveitä eroja käytännössä ole kiihtyvyydessä. Vähän jäät sille. Kuten tulokset kertovat, siinä oli ne 7 pyörää, joille jäit. Joillekin enemmän ja joillekin vähemmän. Näistä viidellä ajettaneen kadulla.

                    Varttitulokset pyörille on tiedossa, siinä sulla on varmaan enemmän tekemistä. Ysin puolelle mennään vähänkin tehokkaammilla pyörillä niin että heilahtaa, kun vaan kuski osaa asiansa. Matalia ysejä ajetaan monilla katupyörillä ja joillain jopa kasin puolelle. Hattu nousee sulle taas, jos ysin puolelle pääset.

                    Varttitapahtumissa ei ole nimittäin ysin puolelle päässeitä oikeita katuautoja juuri näkynyt. Tähän hätään en muista kuin Salosen Mikan n. 1500hp pickupin. Toki sulla on tehojen puolesta mahdollisuus siihen, mutta sitten pitää mennä kaikki muukin nappiin.

                    Se vertailu sun on hirveen helppo tehdä. Varttitapahtumia on vaikka kuinka paljon, joissa ajaa sekä autoja että prätkiä. Eli ilmoittaudut niihin niin selviää ja saat oikeat ja vertailukelpoiset tulokset. Ei kannata tehdä siitä yhtään sen vaikeampaa..
                    Last edited by Tylyttäjä; 09-09-2014, 06:58.
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Joba
                      BTCF Member
                      • Sep 2007
                      • 556

                      Eikös honon Audillakin ole ajettu 9 sekan vartti? Hienosti kyllä Audi vetää!

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        Originally posted by Joba View Post
                        Eikös honon Audillakin ole ajettu 9 sekan vartti? Hienosti kyllä Audi vetää!
                        Ei ainakaan tänne ole sitä hono ilmoitellut. Tiedoksi, että vaikka olisi tehoa riittävästi, niin 9 sekan vartti on katuautolle silti melkoinen temppu. On monia 1000hp (tai ylikin) autoja, joilla tekee kymppikin käytännössä tiukkaa. Toki honolla tuohon pitopuoleen helpottaa neliveto, mutta muitakin muuttujia on melkoinen määrä..

                        Käykää kattelemassa tai ajelemassa varttimailia, niin tiedätte. Esim. lentokenttäradoilla on usein niin, että yksikään auto ei mene ysin puolelle, edes kilpureista. Saatika sitten katuautoista. Prätkiä menee aina useampi ja ihan katupyöriä.

                        Toki se silti mahdollista on (ainakin tehojen puolesta), jos vaan kaikki pelaa. Sen olen nähnyt ihan livenäkin muutaman kerran, kun Paavola on vetänyt ysin puolelle jopa kenttäradoilla (kilpuristahan on kyse). Vaatii sitten tuota tasoa olevan lähdön:
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • Maza
                          BTCF Member
                          • Jul 2002
                          • 4319
                          • Kannus/Kokkola

                          Tässä mun vartti kalajoelta 2014:






                          Tuossa siis tuloksena 10,77s @ 227km/h. Vaikka tehoa tällä kertaa oli enemmän (~750-800hv) niin tulos oli huonompi (10,3s @ 226km/h paras)

                          Ensi kerralla ehkä vähä pitävämpää kumia alle (katurengas toki) ja hiukan enemmän tehoa pellin alle (sitä edelleen on n. 250-300hv reservissä) niin eiköhän se ysi sieltä tule.. ehkä.

                          Ps. Honon audi kulkee kyllä helvetisti. Iso peukku - varsinkin tuolle et autoa jopa käytetään korkeasta viritysasteesta huolimatta.
                          Last edited by Maza; 09-09-2014, 09:56.

                          Comment

                          • hono
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2004
                            • 172
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Juu ei siinä varmaan hirveitä eroja käytännössä ole kiihtyvyydessä. Vähän jäät sille. Kuten tulokset kertovat, siinä oli ne 7 pyörää, joille jäit. Joillekin enemmän ja joillekin vähemmän. Näistä viidellä ajettaneen kadulla.
                            Vähän jäin, vähän myös se jäi.

                            7 pyörää meni maililla kovempaa, so? Mikä oli taas pointti?

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Varttitapahtumissa ei ole nimittäin ysin puolelle päässeitä oikeita katuautoja juuri näkynyt.
                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Tiedoksi, että vaikka olisi tehoa riittävästi, niin 9 sekan vartti on katuautolle silti melkoinen temppu. On monia 1000hp (tai ylikin) autoja, joilla tekee kymppikin käytännössä tiukkaa.
                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Käykää kattelemassa tai ajelemassa varttimailia, niin tiedätte. Esim. lentokenttäradoilla on usein niin, että yksikään auto ei mene ysin puolelle, edes kilpureista. Saatika sitten katuautoista.
                            Itse asiassa tää rata missä toi mun veto on ajettu oli liukkaampi mitä esim katu-asfaltti, Pboxin lukematkin sen todistaa (tätä Corvette-äijätkin kirosivat). "Kadulla" on vedetty paljon kovempaa mitä tuolla radalla.

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Hattu nousee sulle taas, jos ysin puolelle pääset.
                            Hattu ylös sitten.

                            Eikä tässä vedossa ole tehoa kun karkeesti n.900hv. Keli oli noin +30 ja en ollut säätänut sitä tommoseen ilmaan joten toi ajettiin 3 astetta pienemmillä ennakoilla ja .7 lambdalla. Siksi loppunopeuskin on paska.

                            Täysin katukunnossa, iskareita eikä mitään muutakaan ollut säädetty vartille, ois voinu vaikka lähtee ajaa rataa tosta suoraan tai mennä Siwaan.

                            Ohihuomautuksena vieressä n.2 sekunttia ennen mua lähtee Subaru slickseillä joka ajoi 11s aikoja.





                            Comment

                            • Terou
                              BTCF Member
                              • May 2005
                              • 791
                              • Tampere

                              Originally posted by hono View Post

                              Hattu ylös sitten.
                              Hehee, jauhot suuhun ja hattu ylös.
                              Olen minäkin tainnut jo aiemmin sanoa, että voisi loppua vänkääminen tässä ketjussa. Täällä ole pitkään aikaan ollut noita otsikon mukaisia aikoja ilman että perässä on kymmenen postausta "muttakuneikäköjosvaikkakun" vastauksia.
                              Last edited by Terou; 09-09-2014, 18:44.
                              E46 M3 perän lukkoyksikkö
                              Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa

                              www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                Originally posted by hono View Post
                                Vähän jäin, vähän myös se jäi.

                                7 pyörää meni maililla kovempaa, so? Mikä oli taas pointti?
                                Pointti oli se, että 7 pyörää oli nopeampia, joista varmaankin 5 katupyöriä. Ne nopeimmat eivät nyt varsinaisen kovilla olleet, jos katupyörällä vedettiin 388km/h ja sulla 337km/h. Eikö tämä ole totta, mikä siinä on niin vaikeaa myöntää? Pirun nopea auto sulla, mutta ei sillä sentään kaikille katupyörille pärjätä eivätkä nopeimmat ole vielä kovilla. Sun autos on varmaan ihan kärjessä katuautojen osalta tässä maassa, joten sitä lienee järkevää vertailla sitten myös nopeimpiin pyöriin. Kun kerran näyttää olevan niin tärkeää todistella sitä, että pyörät jää.


                                Itse asiassa tää rata missä toi mun veto on ajettu oli liukkaampi mitä esim katu-asfaltti, Pboxin lukematkin sen todistaa (tätä Corvette-äijätkin kirosivat). "Kadulla" on vedetty paljon kovempaa mitä tuolla radalla.
                                Ainahan se on näin, ainakin kenttäradoilla. Se on kaikille sama. Itse olen todennut myös sen. Kenttäradalla olen päässyt alle 1000cc pyörällä 9.6s @ 250km/h. Ja liukashan se oli ja huono 60ft aika. Se oli tuo nykyinen pyörä vakiokoneella, putkiviritys. Pieni dry nos shotti kiinni, se vaikutti aikaan n. 0.2s ja loppareihin 15km/h.



                                Hattu ylös sitten.

                                Eikä tässä vedossa ole tehoa kun karkeesti n.900hv. Keli oli noin +30 ja en ollut säätänut sitä tommoseen ilmaan joten toi ajettiin 3 astetta pienemmillä ennakoilla ja .7 lambdalla. Siksi loppunopeuskin on paska.

                                Täysin katukunnossa, iskareita eikä mitään muutakaan ollut säädetty vartille, ois voinu vaikka lähtee ajaa rataa tosta suoraan tai mennä Siwaan.

                                Ohihuomautuksena vieressä n.2 sekunttia ennen mua lähtee Subaru slickseillä joka ajoi 11s aikoja.





                                http://www.youtube.com/watch?v=yNs3dTJSTFQ
                                Hienosti lähti, kova aika! Hattu nousee, kuten lupasin (mistä sellaisen hymiön saa) Tuolla pärjäät jo melko hyvin pyöriä vastaan, pitää olla hyvä kuski, jotta pääsee vakiohkolla pyörällä samaan. Mutta ei tuolla ajalla vielä kuuhun mennä (jos pyöriä vastaan haluat verrata), kaikilla 1000cc (tai isommilla) uudehkoilla sporttipyörillä pystyy osaava kuski tuollaiseen aikaan. Näitä on kaduilla satoja, ellei tuhansia. Vähän laitetuilla sitten vielä selvästi alle.

                                Joka tapauksessa sulla on yksi Suomen nopeimmista (ellei nopein?) _oikea_ katuauto. Melkoinen suoritus!! Oletko ajattelut osallistua Blacklistiin? Se on Uskalin Jannen järkkäämä varttimailikisa nopeille katuautoille. Alle 10s ajalla olisit ykkönen. Lisäinfoa löydät mm. Overdrivelta tai Facebookista.

                                Lainaa tästä Teroun laittamaa hymiötä:

                                Last edited by Tylyttäjä; 09-09-2014, 19:01.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎