Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1 M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Veiled
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2007
    • 1130
    • Helsinki

    #31
    eiköhän tolla ajelis ihan mielellään

    -V-
    /// X6 35i AlpinWeiss ///

    Pesua, tummennuksia, yliteippausta yms. helsingissä:

    www.automatrix.fi

    Comment

    • Kaivo
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 866
      • Helsinki/Nurmijärvi

      #32
      On kyllä tossa kuvassa räyheen näkönen. Toimii
      E39 530iA 2001

      Comment

      • ///Jone
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2009
        • 1281
        • HKI

        #33
        Unelma peli, jos olisi 9krpm rääkyvä vapari kasikoneella ja painoa olisi kevennetty tuosta 1500kg, sinne 1200-1300kg oleva CSL. Ne jotka kaipaisivat mapillisen verran varusteita hommaisiva 135i.

        Tuohon koneen turboahtamiseen vaikuttaa säästö ei päästö. Katsohan niin uusi m3 on turbolla.
        Ferrari syytää jatkuvalla tahdilla 400-600hp vapareita. Hyvänä esimerkkinä jo vanha 360 modena. 3,5L v8 8500rpm/400hp, 1390kg, 4,5 0-100 , 12,6 0-400m.
        ______________________
        Nykyinen:
        Model 3

        BMW:t vuodesta 2009:
        i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

        Comment

        • Nifa
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2008
          • 292
          • Kymenlaakso™

          #34
          Originally posted by Nobody_ View Post
          Unelma peli, jos olisi 9krpm rääkyvä vapari kasikoneella ja painoa olisi kevennetty tuosta 1500kg, sinne 1200-1300kg oleva CSL. Ne jotka kaipaisivat mapillisen verran varusteita hommaisiva 135i.

          Tuohon koneen turboahtamiseen vaikuttaa säästö ei päästö. Katsohan niin uusi m3 on turbolla.
          Ferrari syytää jatkuvalla tahdilla 400-600hp vapareita. Hyvänä esimerkkinä jo vanha 360 modena. 3,5L v8 8500rpm/400hp, 1390kg, 4,5 0-100 , 12,6 0-400m.
          Mutta jos verrataan noita koneita 100tkm ajon jälkeen niin väitän että turbo bemussa on suhteessa enemmän hevosia tallissa. Mutta onhan se kallista, melkein 9k:ssa kiekuva isolohkonen vapari, jossei huoltoasemalla, niin huollossa viimeistään. :/
          "That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

          Comment

          • ///Jone
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2009
            • 1281
            • HKI

            #35
            Toi on kyllä totta. Mutta kuitenkin jos on varaa motorsporttiin pitäisi olla valmis maksamaa huolloistakin normaalia enemmän. Muille on olemassa sitten se 135i.

            Nojoo turhaa persaukisen ruikutusta.
            ______________________
            Nykyinen:
            Model 3

            BMW:t vuodesta 2009:
            i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

            Comment

            • kiljubuu
              BTCF Member
              • Nov 2009
              • 385
              • turku

              #36
              Minkähänlainen hintalappu tuollaisella ilmestyksellä mahtaa olla

              Comment

              • Emppu85
                Bimmer Rookie
                • Apr 2006
                • 124

                #37
                Hyi helvetti että osaa olla ruma koko 1-sarjan koppa. Ei auta vaikka kuinka olisi motoorspoort Aivan kaamee kippo...

                Comment

                • jani
                  BTCF Member
                  • Jul 2002
                  • 5169
                  • Kuopio

                  #38
                  Originally posted by Dualfun View Post
                  Tätä mä edelleen ajan takaa, että mitä hittoa jos tän kaiken saa jo BMW Performancelta. 30hv lisää tehoa ja M-merkki luukuun, hmm :think
                  Tulisko vakiona tasauspyörästönlukko ?

                  Originally posted by Nifa View Post
                  Mutta jos verrataan noita koneita 100tkm ajon jälkeen niin väitän että turbo bemussa on suhteessa enemmän hevosia tallissa.
                  Ja 200tkm kohdalla mikäli turboa ei vaihda uuteen niin, turbokone on jo täysin eloton. Siinä vaiheessa vaparissa vielä on 95% tehoista tallella

                  Mutta mitä itse autoon tulee, niin makealle vaikuttaa.
                  Last edited by jani; 14-02-2010, 16:20.
                  F33 435d Mineral-grau metallic
                  K40 K1200s sondermodell

                  Comment

                  • pwd83
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1004
                    • Espoo

                    #39
                    Nyt on kyllä pakko sanoa että eka kuva oli ihan ok.Mut toi carzone etupää toi vähän kosteutta suuhun.Eikä ikävä kyllä nyt positiivisessa mielessä

                    Comment

                    • RiiQuu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 1367

                      #40
                      Toivottavasti tuosta tulee makee. Varmasti hinnakaskin, kun tulee sitä kuuluisaa M-lisää. Mitähän järkeä on vaan virittää tuota 345 hv:seksi, kun pelkällä piggy-backillä saa 135i:stä jo 50-60 hv lisää vakiosta. Noh, eihän uusi pikku-M saa vaarantaa M3:sen podiumia...

                      Innolla kyllä odottaa minkälainen tuosta tulee, ainakin tulee liuta M-osia markkinoinne mitä voi asentaa 'normivessaan'!
                      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
                      - - -
                      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
                      Cäbi©

                      E36 M3 Coupé 1996
                      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

                      Comment

                      • jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

                        #41
                        Samaa paskaa näyttää olevan BMW:n M-malliston nykylinja. Ahdinta vaan kehiin kun mielikuvitus ei tehtaalla enää muuten riitä haastamaan Audia ja Mersua.
                        Vaparien aika taitaa olla ohi BMW:n kohdalta, valitettavasti.

                        No toki syylliset tähän löytyy ostajista jotka haluavat sen hiilarikaton, anaalirauhasia hierovan penkin, 30kpl. kaiuttimia, 20" navin, kylmäkoneen ja titaaniputkiston.
                        Sitten kun autoa pitää pystyä ajamaan vielä aivoton 16v Paris Hilton wannabeen, pitää hallintalaitteet olla ylitehostettuja ja laatikko tietysti tomaatti, joka nurkka varustettu miljoonalla kameralla ja piipparilla.
                        Ja toki elektroniikkaa auttamassa aivotonta kuljettajaa pitää myös olla yllin kyllin.

                        Lopputulos on nykyään se 1700-2000kg "sport" malli..
                        Aprilia RSV4

                        Comment

                        • Antinontoxic
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2003
                          • 447
                          • Vantaa

                          #42
                          Originally posted by jannmann View Post
                          Samaa paskaa näyttää olevan BMW:n M-malliston nykylinja. Ahdinta vaan kehiin kun mielikuvitus ei tehtaalla enää muuten riitä haastamaan Audia ja Mersua.
                          Vaparien aika taitaa olla ohi BMW:n kohdalta, valitettavasti.

                          No toki syylliset tähän löytyy ostajista jotka haluavat sen hiilarikaton...
                          Miten hiilarikatto selittää vapareiden ajan olevan ohi Bemarilta?


                          Auto esittelyssä tämän vuoden lopussa, coupe ja cabrio. Saatavilla manuaali ja DCT. Hinta noin 15-20k enemmän kuin 135i.
                          Last edited by Antinontoxic; 12-03-2010, 22:28.

                          Comment

                          • petrolhead
                            Moderator
                            • Feb 2004
                            • 13793
                            • Hyvinkää

                            #43
                            Originally posted by Antinontoxic View Post
                            Miten hiilarikatto selittää vapareiden ajan olevan ohi Bemarilta?
                            Ämmäläinen on aina parempi ilman noita jannmannin luettelemia turhia hilppeitä. Turbokoneen miljoona Nm @ 1200 rpm on turhamaisuusvaruste muiden joukossa jolla ei tee mitään kuin Ajetaan.
                            Last edited by petrolhead; 13-03-2010, 01:21.
                            2015 VW Crafter
                            1984 BMW 316
                            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                            Comment

                            • bayern
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 1109
                              • Tuusula

                              #44
                              Päivän päätteeksi se on kuitenkin bisnestä, mitä BMW pyörittää kaikilla linjoilla. Jos kysyntä on harvinaisemmissa segmenteissä niin ikään siellä ahtimien ja hiilarikattojen valtakunnassa, sinne menee myös Motorsport-osasto. Vaikka se vapari on M-hengessä tutumpi ja se "oikea" vaihtoehto, uskaltaisin väittää että BMW on tutkinut markkinataloutta suhteellisen paljon ennen päätöstä siirtyä ahdettuihin.
                              Ei ymmärrä sotaveteraanitkaan mitään yönäkötähtäimistä, superkavitoivista torpedoista tms., mutta ilman niitä ei tänä päivänä sodassa pärjäis päivää pidemmälle.
                              EVERYBODY likes a little bit of ass, but NOBODY likes a smart-ass!


                              Comment

                              • KON4
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2007
                                • 296
                                • Espoo

                                #45
                                Originally posted by bayern View Post
                                Päivän päätteeksi se on kuitenkin bisnestä, mitä BMW pyörittää kaikilla linjoilla. Jos kysyntä on harvinaisemmissa segmenteissä niin ikään siellä ahtimien ja hiilarikattojen valtakunnassa, sinne menee myös Motorsport-osasto. Vaikka se vapari on M-hengessä tutumpi ja se "oikea" vaihtoehto, uskaltaisin väittää että BMW on tutkinut markkinataloutta suhteellisen paljon ennen päätöstä siirtyä ahdettuihin.
                                Ei ymmärrä sotaveteraanitkaan mitään yönäkötähtäimistä, superkavitoivista torpedoista tms., mutta ilman niitä ei tänä päivänä sodassa pärjäis päivää pidemmälle.

                                Juu totta puhut kyllä ja onhan mersukin siirtymässä pikkuhiljaan pakokaasuahdettuihin koneisiin.

                                Ex.
                                -02 e46 m3
                                -08 bmw 135i
                                - bmw m6
                                - F20 120d
                                - F20 LCI 125d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎