Unelma peli, jos olisi 9krpm rääkyvä vapari kasikoneella ja painoa olisi kevennetty tuosta 1500kg, sinne 1200-1300kg oleva CSL. Ne jotka kaipaisivat mapillisen verran varusteita hommaisiva 135i.
Tuohon koneen turboahtamiseen vaikuttaa säästö ei päästö. Katsohan niin uusi m3 on turbolla.
Ferrari syytää jatkuvalla tahdilla 400-600hp vapareita. Hyvänä esimerkkinä jo vanha 360 modena. 3,5L v8 8500rpm/400hp, 1390kg, 4,5 0-100 , 12,6 0-400m.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Unelma peli, jos olisi 9krpm rääkyvä vapari kasikoneella ja painoa olisi kevennetty tuosta 1500kg, sinne 1200-1300kg oleva CSL. Ne jotka kaipaisivat mapillisen verran varusteita hommaisiva 135i.
Tuohon koneen turboahtamiseen vaikuttaa säästö ei päästö. Katsohan niin uusi m3 on turbolla.
Ferrari syytää jatkuvalla tahdilla 400-600hp vapareita. Hyvänä esimerkkinä jo vanha 360 modena. 3,5L v8 8500rpm/400hp, 1390kg, 4,5 0-100 , 12,6 0-400m.
Mutta jos verrataan noita koneita 100tkm ajon jälkeen niin väitän että turbo bemussa on suhteessa enemmän hevosia tallissa. Mutta onhan se kallista, melkein 9k:ssa kiekuva isolohkonen vapari, jossei huoltoasemalla, niin huollossa viimeistään. :/
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Toi on kyllä totta. Mutta kuitenkin jos on varaa motorsporttiin pitäisi olla valmis maksamaa huolloistakin normaalia enemmän. Muille on olemassa sitten se 135i.
Nojoo turhaa persaukisen ruikutusta.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Toivottavasti tuosta tulee makee. Varmasti hinnakaskin, kun tulee sitä kuuluisaa M-lisää. Mitähän järkeä on vaan virittää tuota 345 hv:seksi, kun pelkällä piggy-backillä saa 135i:stä jo 50-60 hv lisää vakiosta. Noh, eihän uusi pikku-M saa vaarantaa M3:sen podiumia...
Innolla kyllä odottaa minkälainen tuosta tulee, ainakin tulee liuta M-osia markkinoinne mitä voi asentaa 'normivessaan'!
Samaa paskaa näyttää olevan BMW:n M-malliston nykylinja. Ahdinta vaan kehiin kun mielikuvitus ei tehtaalla enää muuten riitä haastamaan Audia ja Mersua.
Vaparien aika taitaa olla ohi BMW:n kohdalta, valitettavasti.
No toki syylliset tähän löytyy ostajista jotka haluavat sen hiilarikaton, anaalirauhasia hierovan penkin, 30kpl. kaiuttimia, 20" navin, kylmäkoneen ja titaaniputkiston.
Sitten kun autoa pitää pystyä ajamaan vielä aivoton 16v Paris Hilton wannabeen, pitää hallintalaitteet olla ylitehostettuja ja laatikko tietysti tomaatti, joka nurkka varustettu miljoonalla kameralla ja piipparilla.
Ja toki elektroniikkaa auttamassa aivotonta kuljettajaa pitää myös olla yllin kyllin.
Lopputulos on nykyään se 1700-2000kg "sport" malli..
Samaa paskaa näyttää olevan BMW:n M-malliston nykylinja. Ahdinta vaan kehiin kun mielikuvitus ei tehtaalla enää muuten riitä haastamaan Audia ja Mersua.
Vaparien aika taitaa olla ohi BMW:n kohdalta, valitettavasti.
No toki syylliset tähän löytyy ostajista jotka haluavat sen hiilarikaton...
Miten hiilarikatto selittää vapareiden ajan olevan ohi Bemarilta?
Auto esittelyssä tämän vuoden lopussa, coupe ja cabrio. Saatavilla manuaali ja DCT. Hinta noin 15-20k enemmän kuin 135i.
Miten hiilarikatto selittää vapareiden ajan olevan ohi Bemarilta?
Ämmäläinen on aina parempi ilman noita jannmannin luettelemia turhia hilppeitä. Turbokoneen miljoona Nm @ 1200 rpm on turhamaisuusvaruste muiden joukossa jolla ei tee mitään kuin Ajetaan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Päivän päätteeksi se on kuitenkin bisnestä, mitä BMW pyörittää kaikilla linjoilla. Jos kysyntä on harvinaisemmissa segmenteissä niin ikään siellä ahtimien ja hiilarikattojen valtakunnassa, sinne menee myös Motorsport-osasto. Vaikka se vapari on M-hengessä tutumpi ja se "oikea" vaihtoehto, uskaltaisin väittää että BMW on tutkinut markkinataloutta suhteellisen paljon ennen päätöstä siirtyä ahdettuihin.
Ei ymmärrä sotaveteraanitkaan mitään yönäkötähtäimistä, superkavitoivista torpedoista tms., mutta ilman niitä ei tänä päivänä sodassa pärjäis päivää pidemmälle.
EVERYBODY likes a little bit of ass, but NOBODY likes a smart-ass!
Päivän päätteeksi se on kuitenkin bisnestä, mitä BMW pyörittää kaikilla linjoilla. Jos kysyntä on harvinaisemmissa segmenteissä niin ikään siellä ahtimien ja hiilarikattojen valtakunnassa, sinne menee myös Motorsport-osasto. Vaikka se vapari on M-hengessä tutumpi ja se "oikea" vaihtoehto, uskaltaisin väittää että BMW on tutkinut markkinataloutta suhteellisen paljon ennen päätöstä siirtyä ahdettuihin.
Ei ymmärrä sotaveteraanitkaan mitään yönäkötähtäimistä, superkavitoivista torpedoista tms., mutta ilman niitä ei tänä päivänä sodassa pärjäis päivää pidemmälle.
Juu totta puhut kyllä ja onhan mersukin siirtymässä pikkuhiljaan pakokaasuahdettuihin koneisiin.
Comment