Vähäsen taas BMW raottaa peitteitä, ennen 12.12.2010 tapahtuvaa
esittelyä.
Ainoa mitä tehdas antta faktatietoa, on että on 80mm leveämpi.
Kaikki muu tuntuu olevan arveluja.
Tuoreimmassa EVO:ssa oli tuon koeajo. Ei mitään varsinasta pitkää koeajoa, mutta olivat päässeet vähän kuitenin rankomaan tuota. Auto oli kuvissakin vielä tehtaan maskiteipeissä. Kehuivat erittäin vuolaasti.
Toimii kyllä omaan silmään kanssa loistavasti ja mahtava nähdä pitkästä aikaa kunnolla pullistettuja kaaria kuten tuossa. Mitä Chris Harrisin puheisiin uskomista, niin moottorikaan ei ole mikään perus turbolimppu eli kaasuun vastaaminen, kierrosherkkyys yms. on hyvin lähellä vaparikoneita kuten M-sarjalaisessa kuuluukin. Myös ajettavuus ja ohjaustunto on parempi kuin E92 M3:ssa. Ehkä sisustaan olisin kaivannut suoraan niitä BMW Performance jakkaroita tekemään kokonaisuudesta tiiviin paketin. Koeajoa tässä on enää vailla!
Toimii kyllä loistavasti omaan silmään. Oikeastaan yksi niitä mielenkiintoisimpia bemarin julkaisuja viime aikoina, ei niin samasta puusta ja varman päälle.
Myös ykkösen etuvalot on nyt saatu äkäisen näköiseksi, oli oikeastaan yksi niistä asioista mikä itsellä tökki aiemmin.
Tekniikka nyt on vähän kysymysmerkki mutta sehän selviää testaamalla.
Comment