Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zoui View PostSiinä on Lorinzerin aito korisarja ja aidot vanteet, veikkaan että vanteet ja korisarja maksaa uutena 8x enemmän kuin tuo koko auto nyt.
Olet varmaan huomannut että japaninautoissa ei ole x-tra lippejä alla, 400eur arvoisessa autossa voi olla alla aidot nitserit tai muutaman tonnin autossa japanilaiset kasattavat vanteet mitkä uutena maksaa 4-5 tonnia kierros.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostHullut huutaa näistä hirveitä siirtosummia
myyty hintaan 273kJPY. on siinä vaarin kalsareilla hintaa.http://www.japan-partner.com/car-auction/BMW/7%20SERIES/hoSFH3sRUMwHo4R/auction-car.html#mainContentUsed Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Ollaan noin 5500eur/taxfree hangossa, eli vahvistaa kyllä sitä ettei ainakaan mobilen hinnat alkaen 5k tarjoa mitään parempaa, kun vielä huomioi että tuo oli ihan normaali myyntihinta japanissa ja halvempia kyllä löytyy.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Posthttp://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
Ollaan noin 5500eur/taxfree hangossa, eli vahvistaa kyllä sitä ettei ainakaan mobilen hinnat alkaen 5k tarjoa mitään parempaa, kun vielä huomioi että tuo oli ihan normaali myyntihinta japanissa ja halvempia kyllä löytyy.
tässä nimenomaisessa autossa tosin kerrottiin olevan vikaa käsijarrussa, konepelti on vaihdettu ja vanteissa kanttarinaarmuja. lisäksi jotain pikkunaarmuja kyljissä/puskureissa. hintaisekseen aika hyvä siis, jos tuollaista etsii.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostSaako noita rahti kuluja alas päin jos tuo vaikka pari autoa tai jopa neljä?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postneljä pienempää autoa isoon merikonttiin, sellaisen ratikulu on autoa kohtaan sitten pienempi (muistaakseni tällä hetkellä jotain +3000$), toki siihen tulee ahtauspalkkio siellä päässä, joitakin kymppitonneja per auto.. ELi varovasti laskien joku 800€/auto. TÄmä siis TÄYSIN suuntaa antavasti ja pelkkien nettitietojen perusteella.
olisiko japanissa jotkut oheistavarat halvempia esim vanteet?
ja jos on niin suostuuko välitäjät ostaa niitä?ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postyks pointti: tuohon hintaan on siis HANGOSSA, jos saksasta ostaa jotain 5-6k€, niin pitäähän se vielä saada maahan...
tässä nimenomaisessa autossa tosin kerrottiin olevan vikaa käsijarrussa, konepelti on vaihdettu ja vanteissa kanttarinaarmuja. lisäksi jotain pikkunaarmuja kyljissä/puskureissa. hintaisekseen aika hyvä siis, jos tuollaista etsii.
RA grade onkin suomalaisen tapaiselle ostajalle paras vaihtoehto, kolarikorjattu, mutta pienestä vauriosta kyse "joka on jo korjattu uutta vastaavaksi". Esimerkiksi saksasta autoa ostaessa tuonlaisen tiedon saaminen autosta ei onnistu edes kokeneen välittäjän avulla, mutta japanintuonnista tiedetään että konepelti on vaihdettu. Vanteiden naarmujen tietäminen on samaa sarjaa, hämmästyttävää nippelitietoa millä ei loppupelissä tietysti ole mitään merkitystä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postok tämä selvä
olisiko japanissa jotkut oheistavarat halvempia esim vanteet?
ja jos on niin suostuuko välitäjät ostaa niitä?
Helpoin ottaa yhteyttä pelkästään osia kauppaaviin firmoihin tai osien välityspalvelua tarjoaviin (ostaa huutokaupasta itse osat ja välittäjä vaan pakkaa/lähettää), tämä tietysti vaatii sen yhden 20' merikontillisen tai onhan sieltä vanteita yms. tullut ihan puupalleteillakin. (Shared container transport tjsp.)Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostTuo on totta saksan suhteen ja aika kallista sellaiselle mikä käyttää ulkopuolista auton noutajaa, puhutaan +1000eur hinnoista ihan pohjois saksan osaltakin.
RA grade onkin suomalaisen tapaiselle ostajalle paras vaihtoehto, kolarikorjattu, mutta pienestä vauriosta kyse "joka on jo korjattu uutta vastaavaksi". Esimerkiksi saksasta autoa ostaessa tuonlaisen tiedon saaminen autosta ei onnistu edes kokeneen välittäjän avulla, mutta japanintuonnista tiedetään että konepelti on vaihdettu. Vanteiden naarmujen tietäminen on samaa sarjaa, hämmästyttävää nippelitietoa millä ei loppupelissä tietysti ole mitään merkitystä.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Post11/14 [12:59]
30591705 BMW 7 SERIES
2002 GL44
4400 cc 99,000 km
Automatic White
R ¥50,000
¥270,000 ¥251,000 UnsoldF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postkyllä vanteiden naarmuilla on merkitystä ihan sikana
No enivei, http://page16.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/u89308999
Japanin "ebaystä" 17"bbs setti osta heti 900eur tai huutokauppaa 300eur ylöspäin, tuollaisia alle 500eur sarjoja muutaman sieltä ostanutkin, vaikka jako usein on 5x114,5Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postniin siis se valkoinen joka oli mun päivän ekassa postauksessa ylempänä. vai mikä tän tarkoitus oli?
kysyn vaan sitä että tarkoitaako toi punainen reserve hintaa? ja se punainen hinta näkyy tuolla jpc trade sivullaLast edited by 599gtb; 14-11-2015, 09:53.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostTuskin tuon seiskan tapauksessa... ja jos jotain possua orkkisvanteilla uitat suomeen ja laitat neljä samaan merikonttiin niin aika lottovoiton saat jos tulevat naarmuitta perille asti
No enivei, http://page16.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/u89308999
Japanin "ebaystä" 17"bbs setti osta heti 900eur tai huutokauppaa 300eur ylöspäin, tuollaisia alle 500eur sarjoja muutaman sieltä ostanutkin, vaikka jako usein on 5x114,5Last edited by 599gtb; 14-11-2015, 09:48.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
Comment