Harmillista että sinänsä edistyksellinen ja hyvällä tavalla erilainen merkki lähtee merkkien taivaaseen. Myymättömät autot todennäköisesti lähtevät tukkuerissä ja -hintaan eteenpäin, vrt MG:n lopetus tuossa 2000-luvun alkupuolella. Ex-saabclubilaisena ja 9satastelijana voisi kuvitella, että loppu ei ole lyhyt mutta jyrkkä, vrt Talbot jota myös tehtiin Suomessa. Uusimmat 900:t ovat kohta 17-vuotiaita, joten käyttöarvoa omaavia ehjiä yksilöitä on vuosi vuodelta vähemmän.
Nyt voisi kyllä olla hyvä hetki hankkia avo-Saab, niitä on tehty vähemmän kuin esim. E-type Jaguareja ja varmasti jos avoilua tekee mieli, niin hirveän paljon käytännöllisempää ja samalla myös tyylikkäämpää vaihtoehtoa saa hakea. Sekä kotimaista.. Itsellä jäi 900:sista hyvä maku, varsinkin 1. bemaria edeltäneestä -90 Aerosta; se oli etuvetoiseksi ja II sukupolven turbokoneeksi erittäin hieno laitos aivan virittelemättömänäkin.
Ei huolta. Ehkä saamme vielä Saab -partavettä, -tupakansytyttimiä, -pyyhkeitä ja jos oikeuksien ostaja omaa oikein hyvän maun, jopa wc-paperia.
Nyt voisi kyllä olla hyvä hetki hankkia avo-Saab, niitä on tehty vähemmän kuin esim. E-type Jaguareja ja varmasti jos avoilua tekee mieli, niin hirveän paljon käytännöllisempää ja samalla myös tyylikkäämpää vaihtoehtoa saa hakea. Sekä kotimaista.. Itsellä jäi 900:sista hyvä maku, varsinkin 1. bemaria edeltäneestä -90 Aerosta; se oli etuvetoiseksi ja II sukupolven turbokoneeksi erittäin hieno laitos aivan virittelemättömänäkin.
Ei huolta. Ehkä saamme vielä Saab -partavettä, -tupakansytyttimiä, -pyyhkeitä ja jos oikeuksien ostaja omaa oikein hyvän maun, jopa wc-paperia.
Comment