ukolla ollu jotain +10 saabia eikä kyllä yhdessäkään ole ollut mitään suurempaa vikaa,myös noita sport sedanejakin 2kpl
Saab R.I.P
Collapse
X
-
Nämä ns. T7 koneet eivät tahdo kestää jos niillä ajetaan vain lyhyttä nurkka-ajoa. Öljypohjaan muodotuu smetanaa kosteudesta ja joka tukkii öljysihdin-> kone leikkaa kiinni. Mutta jos autolla ajetaan niin ei ongelmia. Tähänkin ongelmaan tuli huohotinpäivitys joka auttaa jollain lailla. Suositellaan öljyjen vaihtoa 10tkm välein.
Ahtimista, Garretit ovat täysiä susia jonka johdosta moni vaihtaa sen rikkouduttua suoraan Mitsuun ja päivittää softanPlaa plaaa
Comment
-
Joutaa haukisaabbi kuolla pois. Järjettömän susirumia autoja olleet lähestulkoon kaikki. Vasta aivan viimeisimmät 9-3 mallit ovat olleet omaan silmään jotenkin siedettävän näköisiä.Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
Originally posted by jupe_e View PostOnhan se totta, että ekat T7 mallin moottorit oli susia... Mut T5 moottorit taas viimeisen päälle huippuja. Kannenpultit onnistuu noissakin löystymään ja saattaa tiivisteen rikkoakkiin, mut ei muuta kuin uutta tiivistettä väliin. Jotenkin tuntuu, et muutamat kaverit puhuu taikalasit päässä ja haukkuu kaikki saabit moottorivikaisiksi jne... Tällä samalla ajattelutavalla BMW:hän se vasta paska on. ON nokka-akselisorveja, tiivisteet palaa, kannet halkeilee, öljypumput irtoilee, lohkot halkeilee jne... Sehän automaattisesti tarkoittaa, et kaikissa Bemareissa on nämä viat??? Ja anspa87 tuskin olet Saab asentajana toiminut, jos tietämys tuota luokkaa...
Comment
-
Originally posted by Kamikaze View PostKun noin helposti tuntuu rakentavia mielipiteitä irtoavan, luulisi yhtä kevyesti lähtevän perusteluitakin?
Itselläni pelkästään positiivisia kokemusia ko. merkistä.
9-3 aero ainakin antoin niin hyvää kyytiä kuin etuvetoisen auton uskaltaa toivoa antavan, myös ulkonäöltään varsin pätevän näköinen laitos.
Melkoisia menijöitä löytyy noista ruottin turbokiukaista.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
Itsekin saabeja omistaneena voin sanoa, ettei ainakaan niissä, mitä olen omistanut ei ole ollut isompaa vikaa. Tosin omistussuhteeni jokaiseen kulkineeseen on ollut n. 1-1,5 vuotta, joten mitään erityisen laajaa näkökulmaa merkin luotettavuudesta ei ole. Jos etuvetoinen auto pitäisi ostaa, niin varmasti Saab saisi kunnian olla ainakin listalla.
Comment
-
Originally posted by ss320 View PostSAAB on paskae60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdie39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
Originally posted by ss320 View PostSAAB on paska
Originally posted by Ramzez View PostItsekin saabeja omistaneena voin sanoa, ettei ainakaan niissä, mitä olen omistanut ei ole ollut isompaa vikaa. Tosin omistussuhteeni jokaiseen kulkineeseen on ollut n. 1-1,5 vuotta, joten mitään erityisen laajaa näkökulmaa merkin luotettavuudesta ei ole. Jos etuvetoinen auto pitäisi ostaa, niin varmasti Saab saisi kunnian olla ainakin listalla.Mut sehän ei olekkaan saabin padalla vaan aina niin luotettavalla foordin myllyllä. Taisivat vaan keskimäärin 70-luvulla tehdä kestävämpiä autoja. Melkein harmittaa kun menin E21sen myymään, noihan olis ollu veljekset kun ilvekset.
Originally posted by HomerEi ne pulit millään seiskoilla ajele
Comment
-
Originally posted by Mystinen View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=pCbvVPuNd3g
Onhan niillä ihan hyvää yritystä, mut en saabia silti ostais..
mikä lie pommiPlaa plaaa
Comment
-
Myynti GM:lle tappoi Saabin. Tai nukuksissa olleet markkinointi- ja talousosastothan tuon myyräntyön taisi tehdä jo paljon vuosituhannen vaihdetta aiemmin. Valitettavasti. Vanhat 900 ja 9000 -sarjan tuotteet ovat kiistatta aivan erinomaisen hyviä autoja, vaikka väärästä päästä vetävätkin.
Oman autokatraan jatkoksi ilmestyy varmasti vielä joskus 900S tai 900 Aero, cabriolet mieluiten. Nuo uudemmat Opelit eivät säväytä miltään osin, vaikka se miellyttävä Saab-fiilis yhä vahvasti onkin läsnä. Muotoilultaan uusi 9-3 on kyllä ehdottomasti segmenttinsä kärkipäätä ja eikä nelivetomallissa ole etuvedon voimansiirtomurheitakaan.Last edited by r.w.; 26-12-2009, 13:01.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
Comment