Originally posted by peltone
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Myyjän kannaltahan tuo on riskitön, kunhan nimenomaan saa sen erotuksen kauppaa tehdessä ja paperit on tehty rahoitusyhtiön suuntaan valmiiksi. Nuo paperit on tärkeätä laittaa sinne yhtiöön itse eikä jättää sitä ostajan vastuulle. Eräs ostaja kun "unohti" lähettää paprut rahoitusyhtiöön ja mulle tuli vielä kahden kuukauden erälaskut perintäuhkauksineen jne. Muulla ei ole väliä vaikka olisi vanha ja kyyninen
-
Pari kuukautta tätä kaupitellut. Nyt pudotin hinnan alle kuuteen. Vieläkö tässä olisi jotain parannettavaa?
Kuvien ottamisen jälkeen tuli vilkut vaihdettua
mallisiin, hieman paransi keulan ilmettä.
E36 328i 4D
Kaikenlaista yritetään vaihdossa tyrkyttää, ei kuitenkaan mitään mielenkiintoista.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Kun kysyt niin ottaisn kyllä nuo kuvat ihan päivän valossa.Originally posted by tommi--fi View PostPari kuukautta tätä kaupitellut. Nyt pudotin hinnan alle kuuteen. Vieläkö tässä olisi jotain parannettavaa?
Kuvien ottamisen jälkeen tuli vilkut vaihdettua
mallisiin, hieman paransi keulan ilmettä.
E36 328i 4D
Kaikenlaista yritetään vaihdossa tyrkyttää, ei kuitenkaan mitään mielenkiintoista.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Tekstiä on tarpeeksi, mutta kuvat autosta valoisassa paikassa ja vaikka mielummin juuri puunattuna. Siirrä ensimmäiseksi kuvaksi joku hieman houkuttelevampi?
Kuvauspaikkana voisi olla jokin muu, kuin parkkipaikka
W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
No niin, ruokkiksella pari kuvaa napsittu. Kyllähän tuosta tulee aivan eri fiilis ku vanhoista kuvista.
Mitäs mieltä ilmotuksesta?
http://www.nettiauto.com/bmw/523/3045082E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Sana hallussa ja hyvä ilmoitus ja mun mielestä ihan hyvät kuvatkin. Sulla vissiin kiire, kun hinta muuttuu aika hapiaanOriginally posted by peltone View PostNo niin, ruokkiksella pari kuvaa napsittu. Kyllähän tuosta tulee aivan eri fiilis ku vanhoista kuvista.
Mitäs mieltä ilmotuksesta?
http://www.nettiauto.com/bmw/523/3045082
Jos joku tuosta lisäkuvia haluaa, niin varmaan siitä takakyljestä/kaaresta.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
No joo alkaa olee aika viiminen hinta ja tosiaa kiire on melko kova.. Yleisilme on siisti eikä sitä niin hyvin nääOriginally posted by ka00z View PostSana hallussa ja hyvä ilmoitus ja mun mielestä ihan hyvät kuvatkin. Sulla vissiin kiire, kun hinta muuttuu aika hapiaan
Jos joku tuosta lisäkuvia haluaa, niin varmaan siitä takakyljestä/kaaresta.
mutta annan tottakai parempia kuvia siitä jos joku välttämättä haluaa. Näkee sen paikan päälläkin tietysti.
Niin ja kiitos
E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
AikataulujaOriginally posted by 540iAV8 View PostKun kysyt niin ottaisn kyllä nuo kuvat ihan päivän valossa.
Yritetään viikonloppuna ehtiä valoisan aikaan pihalle.
Tuollakin kuvauskerralla oli tarkoitus ottaa kuvat päivänvalossa mutta oli auto niin jäässä että jäi ajatukseksi. Ensimmäistä kuvaa on tässä muutamaan kertaan vaihdeltu.Originally posted by ka00z View PostTekstiä on tarpeeksi, mutta kuvat autosta valoisassa paikassa ja vaikka mielummin juuri puunattuna. Siirrä ensimmäiseksi kuvaksi joku hieman houkuttelevampi?
Kuvauspaikkana voisi olla jokin muu, kuin parkkipaikka
Tuolla samalla parkkipaikalla moni muukin Riihimäen auto kuvattu, katolla tosin.
Jarrulevythän siitä on loppu. Mutta näitä lisätietoja voi sitten laittaa sähköpostilla kyselijöillä tai puhelimitse jos joku uskaltaa soittaa jatkoa.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Kaikki menee kaupaksi, vaikka vanha mummo, jos hinta on oikea...Originally posted by remedy View PostEnpä olis uskonu silloin kun tämän auton ostin et eihän näistä pääse eroon kirveelläkään. Auto on hyväkuntoinen ikäisekseen ja hintakin pitäisi olla aika lailla kohillaan mut ei, ei sitten millään. Ymmärrän kyl et kahen litran kutoskone ei ole niitä halutuimpia vaan eräänlainen välimalli. Taitaa olla ylitarjontaa autoista tällä hetkellä markkinoilla...
Oon täs huomannu senkin et aika monet on "uutta" autoa ostamassa. Näytä mulle ykskin 90-luvun auto, jonka maalipinta on alkuperäinen ja jossa ei ole parkkipaikka lommoja. Ei taida löytyä.
Pakko varmaan ajaa tuo loppuun ja viedä paalaamoon sitten 30 vuoden päästä:(E93 bmw 325i -08
Comment
-
Mulla on nyt 24900 pyyntinä omassa 530d:ssä: 12/04, 165tkm, tomaatti, nahat, aktiiviohjaus, DD, bi-xenon yms.Originally posted by MYM5 View PostPitäs omaa autoa vaihteeks vaihtaa. Mitähän arvon asiantuntijat sais 171tkm ajetusta 530d e60 rek 12/04. Manuaalivaihteisto, sportpenkit nahalla ja sähköllä. Lisäks löytyy m-korisarjaa, hud näyttöä, navia, peruutustutkaa jne....
Laitanko pyynnöksi 20te? 23te? 25te?
Saapa nähä kauanko tuota pitää nyt kaupata...
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Voi olla, että jonkun aikaa menee ennenkuin ~25te käteisostaja löytyy. :think Vaihtotarjouksia varmasti tulee roppakaupalla!Originally posted by teropa View PostMulla on nyt 24900 pyyntinä omassa 530d:ssä: 12/04, 165tkm, tomaatti, nahat, aktiiviohjaus, DD, bi-xenon yms.
Saapa nähä kauanko tuota pitää nyt kaupata...
Tero
Offtopic: En tiedä, jotenkin tuo vanhempi "kulmikkaampi" 5-sarjalainen näyttää vaan paremmalta...
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3004204
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3005289Last edited by Zeta; 10-02-2010, 17:43.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **180e**
Myydään: HP 15.5" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
Heh, tuossa on mun ex-auto toi E39, ja minun kuvat ja myyntiteksti... Reilua touhuaOriginally posted by Zeta View PostVoi olla, että jonkun aikaa menee ennenkuin ~25te käteisostaja löytyy. :think Vaihtotarjouksia varmasti tulee roppakaupalla!
Offtopic: En tiedä, joten tuo vanhempi "kulmikkaampi" 5-sarjalainen näyttää vaan paremmalta...
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3004204
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3005289
.
Ja kyllä: E39 on paljon paremman näköinen auto!
Tero
ps> en ota vaihdossa tohon E60:iin muuta kuin rahnastoa...E60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
myyntitiliin
Totalcar helsingissä otti yhetys ja ehdotti että ottais mun m5 myyntitilliin.
Onko puljusta mitään kokemuksia? Etu olis että ne vois ottaa jotain auto vaihdossa kerran kun tämä suoramyynti tuntuu oleva niin vaikea...
9.6% provika lystistä, tuntuu vaan aika kovalta...
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
No sehän ei ole niiltä pois, jos auto seisoo heidän hallissa esillä ilman muita kuluja kuin hallitilan vieminen. Jos sattuvat saamaan auton kaupaksi, niin 25k€ :sta tekee 10% tienaa jo yhden "myyntitykin" kk palkan.Originally posted by EPDM View PostTotalcar helsingissä otti yhetys ja ehdotti että ottais mun m5 myyntitilliin.
Onko puljusta mitään kokemuksia? Etu olis että ne vois ottaa jotain auto vaihdossa kerran kun tämä suoramyynti tuntuu oleva niin vaikea...
9.6% provika lystistä, tuntuu vaan aika kovalta...
Comment
Comment