Juu tämä optio tehtiin myöskin minun kohdallani mutta en kyllä tiedä alanko tuohon rumbaan tuntemattomien ihmisten kanssa.
Ennemmin rahat rahoitukselle ja minulle. Itse sen verran nuori ja hyväuskonen että ei viitsi tosiaa tuohon lähtee
Myyjän kannaltahan tuo on riskitön, kunhan nimenomaan saa sen erotuksen kauppaa tehdessä ja paperit on tehty rahoitusyhtiön suuntaan valmiiksi. Nuo paperit on tärkeätä laittaa sinne yhtiöön itse eikä jättää sitä ostajan vastuulle. Eräs ostaja kun "unohti" lähettää paprut rahoitusyhtiöön ja mulle tuli vielä kahden kuukauden erälaskut perintäuhkauksineen jne. Muulla ei ole väliä vaikka olisi vanha ja kyyninen
Tekstiä on tarpeeksi, mutta kuvat autosta valoisassa paikassa ja vaikka mielummin juuri puunattuna. Siirrä ensimmäiseksi kuvaksi joku hieman houkuttelevampi?
Kuvauspaikkana voisi olla jokin muu, kuin parkkipaikka
Sana hallussa ja hyvä ilmoitus ja mun mielestä ihan hyvät kuvatkin. Sulla vissiin kiire, kun hinta muuttuu aika hapiaan
Jos joku tuosta lisäkuvia haluaa, niin varmaan siitä takakyljestä/kaaresta.
No joo alkaa olee aika viiminen hinta ja tosiaa kiire on melko kova.. Yleisilme on siisti eikä sitä niin hyvin nää
mutta annan tottakai parempia kuvia siitä jos joku välttämättä haluaa. Näkee sen paikan päälläkin tietysti.
Tekstiä on tarpeeksi, mutta kuvat autosta valoisassa paikassa ja vaikka mielummin juuri puunattuna. Siirrä ensimmäiseksi kuvaksi joku hieman houkuttelevampi?
Kuvauspaikkana voisi olla jokin muu, kuin parkkipaikka
Tuollakin kuvauskerralla oli tarkoitus ottaa kuvat päivänvalossa mutta oli auto niin jäässä että jäi ajatukseksi. Ensimmäistä kuvaa on tässä muutamaan kertaan vaihdeltu.
Tuolla samalla parkkipaikalla moni muukin Riihimäen auto kuvattu, katolla tosin.
Jarrulevythän siitä on loppu. Mutta näitä lisätietoja voi sitten laittaa sähköpostilla kyselijöillä tai puhelimitse jos joku uskaltaa soittaa jatkoa.
Enpä olis uskonu silloin kun tämän auton ostin et eihän näistä pääse eroon kirveelläkään. Auto on hyväkuntoinen ikäisekseen ja hintakin pitäisi olla aika lailla kohillaan mut ei, ei sitten millään. Ymmärrän kyl et kahen litran kutoskone ei ole niitä halutuimpia vaan eräänlainen välimalli. Taitaa olla ylitarjontaa autoista tällä hetkellä markkinoilla...
Oon täs huomannu senkin et aika monet on "uutta" autoa ostamassa. Näytä mulle ykskin 90-luvun auto, jonka maalipinta on alkuperäinen ja jossa ei ole parkkipaikka lommoja. Ei taida löytyä.
Pakko varmaan ajaa tuo loppuun ja viedä paalaamoon sitten 30 vuoden päästä:(
Kaikki menee kaupaksi, vaikka vanha mummo, jos hinta on oikea...
Last edited by Mikko M; 10-02-2010, 10:39.
Reason: add word
Totalcar helsingissä otti yhetys ja ehdotti että ottais mun m5 myyntitilliin.
Onko puljusta mitään kokemuksia? Etu olis että ne vois ottaa jotain auto vaihdossa kerran kun tämä suoramyynti tuntuu oleva niin vaikea...
9.6% provika lystistä, tuntuu vaan aika kovalta...
No sehän ei ole niiltä pois, jos auto seisoo heidän hallissa esillä ilman muita kuluja kuin hallitilan vieminen. Jos sattuvat saamaan auton kaupaksi, niin 25k€ :sta tekee 10% tienaa jo yhden "myyntitykin" kk palkan.
Turun seudulla asuvien kannattaa unohtaa Autojärviön (lauste) myyntipalvelu. Uskomatonta pelleilyä. Tuli viime kesänä keväällä/kesällä käytettyä heidän palveluita. Ilmoittelevat lehdissä että ottavat autoja myyntiin.
Comment