memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • r.w.
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2007
    • 2509
    • Länsirannikko

    Originally posted by Haju69 View Post
    Yhtälailla meni yksiin vanteisiin mitkä uutena ostin niin ekalla tasapainotuksella painoja. Mistä lie johtunee tuommoinen. Voi varmaan renkaatkin merkata aika paljon.
    Rengas vaikuttaa todella paljon, lisäksi huomion arvoista on, että nykyään, kun lyijypainoja ei enää saa käyttää, menee noita köykämiinipainoja yhtä suuriin heittoihin huomattavasti suurempi määrä...
    1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

    Comment

    • Janzki
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 4947
      • Lohja

      Originally posted by Haju69 View Post
      Yhtälailla meni yksiin vanteisiin mitkä uutena ostin niin ekalla tasapainotuksella painoja. Mistä lie johtunee tuommoinen. Voi varmaan renkaatkin merkata aika paljon.
      Originally posted by zener View Post
      Jep, 5g painoilla tulee helposti pitkä rimpsu. Renkaat vaikuttaa paljon tottakai.

      Rengasta vanteella pyöräyttämällä saa joskus 30-50g pois.
      Originally posted by r.w. View Post
      Rengas vaikuttaa todella paljon, lisäksi huomion arvoista on, että nykyään, kun lyijypainoja ei enää saa käyttää, menee noita köykämiinipainoja yhtä suuriin heittoihin huomattavasti suurempi määrä...
      No joo, kyllähän tuon nyt jokainen tietää että rengas, sekä sen asento vaikuttaa, mutta jokatapauksessa tuosta kuvasta moni voi tehdä "väärän johtopäätöksen".
      Nykyvanteissa on heittoa jo valmiiksi tehtaalta tulessaankin, toki sitten kalliimmat merkit on oma lukunsa, lähinnä halvat replicat jne.
      Itse olen ainakin aina tehnyt siten jos näyttää että alkaa painoa menemään enempi, pyöräytetään rengasta vanteella..Mitään järjettömiä klimppuja ei tueta, oli painot sitten kuinka keveitä hyviään.
      Sähköposti.
      IG: janzki_

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8282
        • Järvikylä (Nakkila)

        Originally posted by r.w. View Post
        nykyään, kun lyijypainoja ei enää saa käyttää, menee noita köykämiinipainoja yhtä suuriin heittoihin huomattavasti suurempi määrä...
        MITÄ HELVETTIÄ! joko ne saatanan viherpiiperöt on sekaantunu renkaiden tasapainotukseenkin?


        tähän asti olen kyllä saanut lyijypainoja :think
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • r.w.
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2007
          • 2509
          • Länsirannikko

          Originally posted by peto2 View Post
          MITÄ HELVETTIÄ! joko ne saatanan viherpiiperöt on sekaantunu renkaiden tasapainotukseenkin? tähän asti olen kyllä saanut lyijypainoja :think
          Näin. Lyijypainojen valmistus on lopetettu, ilmeisesti jonkun helvetin tärkeän rirektiivin nojalla. Uudet painot on käsittääkseni sinkkiä/terästä. Tervetuloa parempaan huomiseen.
          1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            Originally posted by Haju69 View Post
            Yhtälailla meni yksiin vanteisiin mitkä uutena ostin niin ekalla tasapainotuksella painoja. Mistä lie johtunee tuommoinen. Voi varmaan renkaatkin merkata aika paljon.
            Hyvin harva vanne on uutenakaan +-0:ssa.
            Monesti kun käytetylle vanteelle laittaa ihan uudet renkaat , huomaa että tasapainot menee lähes vanhoihin paikkoihin.

            Hyvin harvoja kalliimpia vanteita olen käsitellyt , mututuntuma on että niissä olisi välistä aina +-0 tai lähelle , settejä.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • Vilikki
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 6309
              • Raahe

              Originally posted by r.w. View Post
              Näin. Lyijypainojen valmistus on lopetettu, ilmeisesti jonkun helvetin tärkeän rirektiivin nojalla. Uudet painot on käsittääkseni sinkkiä/terästä. Tervetuloa parempaan huomiseen.
              ...ja mikään ei toiminut paremmin kuin vanhojen lyijypainojen kierrätys...
              BMW e36 316i Turbo Compact

              Comment

              • _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8975
                • Kellokoski

                Originally posted by Vilikki View Post
                ...ja mikään ei toiminut paremmin kuin vanhojen lyijypainojen kierrätys...
                Oliko tämä joku "Käytettyjen lyijypainojen kierrättämisen sietämätön vaikeus.. " topic
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                Comment

                • Pande
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 1324
                  • Helsinki

                  Originally posted by Tamme View Post
                  Tuo meikäläisen auto on bensavehje ja coupe. En oikeestaan vertailisi sitä
                  sedan 320d:en sitä vaikka olisi aito M-sport.

                  Noissa laskuissa olet oikeassa kyllä, mutta auto jolla laskut veroineen ja talvirengas kuluineen olet tehnyt on se 320d, näin ainakin vahvasti uskon. noissa "pienissä dieselkoneissa" tuo vero on pienempi kuin kutosen bensakoneessa.

                  Käväisin nopeasti mobilessa ja hain 320ci E46 facelift mallia, kriteereiksi laitoin: (omassani nämä ovat, ja itselleni "pakolliset")

                  alle 200tkm, xenon, vakkari ja penkinlämmittimet. 2003 vuodesta eteenpäin autot kyseessä siis ja tässä tulos:

                  Mobile.de (ei hyväksy linkkiä, mutta itse voi käydä mobilessa katsomassa.)

                  Noita ei tuoda kulujen kera alle tai hiukan yli 12 000e. Halvin kun näyttää olevan tuon 9300e pyynniltään.
                  Jep 320d:nä katselin, näköjään puusilmänä olen ollut liikenteessä kun olen katsonut sun pirssiä d:ksi. Ehkä se on jonkunlainen oletus kun on 320:nen
                  Pahoittelut tästä ja tosiaan tiisseliä pitäis itselleni saada alle :think
                  Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
                  330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
                  sigpic

                  Comment

                  • MsG
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2006
                    • 420
                    • Helsinki

                    Originally posted by MsG View Post
                    Noniin toverit.. ensimmäistä kertaa myyn bemmiä, joten toivoisin mahdollisia parannusehdotuksia ilmoitukseen, vaikka se onkin vasta aamulla laitettu myyntiin.

                    Linkki: nettiauto
                    Eikö kukaan halunnut kommentoida parannusehdotuksia ilmooni?

                    Ja kyllä, tiedän että lattiamatot ovat kumiset ja likaiset vaikka yritin niitä putsata imuroidessani auton. Kangasmatot sattuivat vaan olemaan porukoilla talvijemmassa.

                    Ainakin paljon on ihmisiä käynyt katsomassa autoa vuorokauden sisällä, mutta 0 yhteydenottoa.
                    GLK 320CDI 4Matic
                    e90
                    e46
                    e36

                    Comment

                    • Esko
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 11738
                      • Kouvola

                      Originally posted by MsG View Post
                      Eikö kukaan halunnut kommentoida parannusehdotuksia ilmooni?

                      Ja kyllä, tiedän että lattiamatot ovat kumiset ja likaiset vaikka yritin niitä putsata imuroidessani auton. Kangasmatot sattuivat vaan olemaan porukoilla talvijemmassa.

                      Ainakin paljon on ihmisiä käynyt katsomassa autoa vuorokauden sisällä, mutta 0 yhteydenottoa.
                      No aloita vaikka sisustakuvilla.

                      Comment

                      • MsG
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2006
                        • 420
                        • Helsinki

                        Originally posted by Esko View Post
                        No aloita vaikka sisustakuvilla.
                        Siellähän niitä on 3 kpl
                        GLK 320CDI 4Matic
                        e90
                        e46
                        e36

                        Comment

                        • Hante
                          Newbiemmer
                          • Apr 2007
                          • 23
                          • Seinäjoki

                          Originally posted by Zeta View Post
                          Kannattaisiko noita etupenkkejä yrittää putsata? Varsinkin repsikka näyttää hieman nestevahinkoiselta... :think

                          ps. myin joku aika sitten vastaavan e46 320i sedanin, alle 200tkm ajetun ja en hirveästi enemmän siitä saanut
                          Totta, penkit joutaisi pestä. Näyttävät kuvissa iljettävämmiltä mitä ovat luonnossa. Pyynneistä sen verran, että porukka tosiaan luulee saavansa suuria summia autoistaa. Tää mun e46 on 1000 e halvempi mitä toiseksi halvin e46, eikä kovin montaa e46 316i:tä tai 318i:tä ole halvemmalla myynnissä.

                          Niin tohon Janzkin kommenttiin, kunnolliset dokumentit taitaa olla kova sana vielä tuon hintaisessa autossa. Niistä saattais kuvan kyllä napatakin. Ja aivan, nuo Hankookin kumit tuli ostettua Haaparannasta KM däckistä maaliskuussa 2009. Reissu tuli tehtyä luonnollisesti talvirenkailla ja napattiin vain vanteet kyytiin ja liikkeessä pojat pisti renkaat vanteille. Sitten keväällä kesärattaat alle ja sai todeta, että täristää ja pirusti. Sitten ihmettelemään, että mikä maksaa kun käyttämättömät valssit ja uudet kumit ja homma ei toimi. Rengasliikkeessä sitten tasapainotuksen jälkeen loppui täryytys. Todettiin, että 2 kpl kumeista valuvikaisia. KM Däck ei alkanut yhteistyöhön, vaan vaati että renkaat olisi lähetettävä Ruotsin takuukäsittelypisteeseen ym. Semmonen on tarina painojen
                          Last edited by Hante; 05-01-2011, 12:31. Reason: lisäys

                          Comment

                          • rizzo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2007
                            • 5424
                            • Oulu

                            Originally posted by Hante View Post
                            Totta, penkit joutaisi pestä. Näyttävät kuvissa iljettävämmiltä mitä ovat luonnossa. Pyynneistä sen verran, että porukka tosiaan luulee saavansa suuria summia autoistaa. Tää mun e46 on 1000 e halvempi mitä toiseksi halvin e46, eikä kovin montaa e46 316i:tä tai 318i:tä ole halvemmalla myynnissä.
                            Kyllä sen tuohon hintaan pitäisi mennä kaiken järjen mukaan

                            Comment

                            • Esko
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2002
                              • 11738
                              • Kouvola

                              Originally posted by MsG View Post
                              Siellähän niitä on 3 kpl
                              Ah joo, Nettiauto vaan takkusi niin ei näyttänyt kuin nuo mitä tuossa näkyy samantien esillä. Voisihan noihin nahkaosiin hieroa vähän hoitoainetta pintaan, niin ei näyttäisi ihan noin vanhan mummon poskilta

                              Comment

                              • ka00z
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2006
                                • 1805
                                • Varsinais-Suomi

                                Originally posted by Hante View Post
                                Totta, penkit joutaisi pestä. Näyttävät kuvissa iljettävämmiltä mitä ovat luonnossa. Pyynneistä sen verran, että porukka tosiaan luulee saavansa suuria summia autoistaa. Tää mun e46 on 1000 e halvempi mitä toiseksi halvin e46, eikä kovin montaa e46 316i:tä tai 318i:tä ole halvemmalla myynnissä.

                                Niin tohon Janzkin kommenttiin, kunnolliset dokumentit taitaa olla kova sana vielä tuon hintaisessa autossa. Niistä saattais kuvan kyllä napatakin. Ja aivan, nuo Hankookin kumit tuli ostettua Haaparannasta KM däckistä maaliskuussa 2009. Reissu tuli tehtyä luonnollisesti talvirenkailla ja napattiin vain vanteet kyytiin ja liikkeessä pojat pisti renkaat vanteille. Sitten keväällä kesärattaat alle ja sai todeta, että täristää ja pirusti. Sitten ihmettelemään, että mikä maksaa kun käyttämättömät valssit ja uudet kumit ja homma ei toimi. Rengasliikkeessä sitten tasapainotuksen jälkeen loppui täryytys. Todettiin, että 2 kpl kumeista valuvikaisia. KM Däck ei alkanut yhteistyöhön, vaan vaati että renkaat olisi lähetettävä Ruotsin takuukäsittelypisteeseen ym. Semmonen on tarina painojen
                                Pointti onkin, että tuo sinun on siinä linjassa, että ihmettelen itsekin miksei se mene. Ehkä "250tkm" on taas se maaginen raja, mutta aika linjassa mun mielestä sun pyynti on myyntihinnan kanssa. Kiinnostaisi itseä (kiinnostaa nytkin), mutta oma on myös myymättä
                                W124 voll, markalla pidemmälle

                                Comment

                                Working...
                                X