Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Isoveli lopetti valvomisen....
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ramzez View PostVaihteeksi hyviä uutisia: Peltipoliisi säpäleiksi Sastamalassa
Esimerkillistä toimintaa!F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Jarza View Posthttp://www.taloussanomat.fi/ajatukse.../201010807/145 näin briteissä nykyään..Originally posted by Carbonfiber View Post
Paska Suomi, vois tosissaan harkita muuttoa pois jossain vaiheessa.
Sanktiotkin ovat paljon pahemmat kun ajat isoa suoraa tietä jossa on 50/80km/h muutaman kympin ylinopeutta, kuin että menisit mesomaan ja aiheuttamaan todellista kauhua ja mahdollisia suuria tapaturmia nakkikioskin jonoon.
Se kun ei tartte kuin yhden lyönnin niin voi henki lähteä helposti. Mutta siitähän ei tule kun enintään parin kympin sakko.Last edited by Pande; 12-08-2010, 10:26.Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostVaihteeksi hyviä uutisia: Peltipoliisi säpäleiksi Sastamalassa
Ajanut vuosikausia esim. juurikin tuota kyseistä tietä ja Pori-Tampere-tietä, enkä ole juuri näitä saatanallisia "kaahareita" nähnyt. Tosin kyyrän logiikalla olen itse tuo kuolemantuomion tarvitseva kuljettaja.
Minun mielestä "kaahari" ajaa taajamassa ~200km/h ilman päätä ja tappaa kaikki.
Kyyrän mielestä "kaahari" on se, joka ohittaa hänet 100km/h-alueella edes 90km/h. Kai se vauhti saatana näyttää järkyttävältä, kun itse runkkaa 60km/h satasen alueella ja joku vetää satkua ohi.
Että etoo nuo tulpat tiellä joka ikinen päivä ja oikein viha nousee taas.
Kylmä fakta on, että kun nyt lähden ajamaan kohti Poria Tampereelta, niin viitisen minuuttia menee, kun saa ensimmäisen lierihatun kiinni. Näitä riittää, riittää ja riittää. Koko leppoisa matka menee yleensä aivan taukoamattomaan ohitteluun. Välillä miettinyt, että näyttääkö kaikissa eri ajamissani autoissa mittarivirhettä 40-50km/h, mutta ei luulisi senkään olevan noinLast edited by Rockford; 12-08-2010, 11:40.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostAlkoi oikein vituttamaan nuo muutamat löpinät tuolla. "Kaaharit", "Kaahavat". Huomaa että tekstin takana on juurikin se pesunkestävä kyyrä, jota saan kirota harvasen päivä.
Ajanut vuosikausia esim. juurikin tuota kyseistä tietä ja Pori-Tampere-tietä, enkä ole juuri näitä saatanallisia "kaahareita" nähnyt. Tosin kyyrän logiikalla olen itse tuo kuolemantuomion tarvitseva kuljettaja.
Minun mielestä "kaahari" ajaa taajamassa ~200km/h ilman päätä ja tappaa kaikki.
Kyyrän mielestä "kaahari" on se, joka ohittaa hänet 100km/h-alueella edes 90km/h. Kai se vauhti saatana näyttää järkyttävältä, kun itse runkkaa 60km/h satasen alueella ja joku vetää satkua ohi.
Että etoo nuo tulpat tiellä joka ikinen päivä ja oikein viha nousee.
Kun nyt näyttää toi kameravalvonta lisääntyvän niin oikeiudenmukaista olisi jos myös reilua alinopeutta ajavia sakotettaisi...lisäksi vielä suuremmilla sakoilla kun nehän tuolla liikenteessä aiheuttaa niitä vaaratilanteita. Kuinkahan muuttuisi asenne kameravalvontaan sitten.:thinkKaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostKyyrän mielestä "kaahari" on se, joka ohittaa hänet 100km/h-alueella edes 90km/h. Kai se vauhti saatana näyttää järkyttävältä, kun itse runkkaa 60km/h satasen alueella ja joku vetää satkua ohi. Kylmä fakta on, että kun nyt lähden ajamaan kohti Poria Tampereelta, niin viitisen minuuttia menee, kun saa ensimmäisen lierihatun kiinni. Näitä riittää, riittää ja riittää.
Comment
-
-
En kyllä ymmärrä millaisia ihmisiä siellä muualla Suomessa on, mutta ei täällä Juva-Mikkeli välillä kukaan aja noin hiljaa kuiteskaan. Pieniä alinopeuksia toki on, mutta ei kukaan ole pitkiä vilkutellut tai nyrkkiä puinut, kun ohittanut olen.Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
"Ylinopeuden mittausvirhe ei mahdollinen suomessa"
Ei tietenkään ole, kuka moista voisi edes epäillä...--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by Hanza View PostEn kyllä ymmärrä millaisia ihmisiä siellä muualla Suomessa on, mutta ei täällä Juva-Mikkeli välillä kukaan aja noin hiljaa kuiteskaan. Pieniä alinopeuksia toki on, mutta ei kukaan ole pitkiä vilkutellut tai nyrkkiä puinut, kun ohittanut olen.
Varkauden kohdalla - vieläkö lienee - oli 80km/t 4-kaista moottoriliikennetiellä jossa liittymät hidastuskaistoin!
Harmittavinta on kun nopeusrajoitukset vaihtuvat tiuhaan ja siivua on 400km.
Laittakaa ennen sama nopeusrajoitus kyläkeskusten väliselle tieosuudelle niin voi laittaa cruiseen oikean nopeuden.
Käväisin Kuopion asuntomessuilla, tietyörajoitukset 50km/t alkavat useita kilometrejä ennen tietyötä suorilla tiesuuksilla ja ovat paikallaan öisinkin! Mikä rikos on ajaa hyvällä suoralla vanhalla päätiellä ketään vaarantamatta 107km/t?Last edited by tsbmw; 12-08-2010, 18:52.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Originally posted by Hanza View PostEn kyllä ymmärrä millaisia ihmisiä siellä muualla Suomessa on, mutta ei täällä Juva-Mikkeli välillä kukaan aja noin hiljaa kuiteskaan. Pieniä alinopeuksia toki on, mutta ei kukaan ole pitkiä vilkutellut tai nyrkkiä puinut, kun ohittanut olen.
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostTuuloksessa 12 tiellä Lahden suuntaan ajettaessa on kamera maalattu punaiseksi .
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKyllä Suomessakin vielä "pöntöistä" luovutaan. Nimittäin siinä vaiheessa, kun autoihin määrätään pakolliseksi varusteeksi joku GPS-mokkula, joka on jatkuvasti yhteydessä valvontasatelliittiin. Heti jos vauhti kasvaa esimerkiksi +10% sallitusta nopeudesta niin tieto lähtee rekisteriin -> sakkolappu postiin.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostVähän tuontyyppistä hommaa näyttää britanniassa olevan jo testattukin.
http://www.automerkit.fi/liikenne/li...tataan-jo.html
Toivottavasti kyseiset kamerat eivät koskaan tule Suomeen. Sillä koko palkkahan menisi sakkojen maksuun, kun se nyt vain on täysi fakta, ettei kukaan pysty noudattamaan liikennesääntöjä aina pilkun tarkasti. Ei edes poliisi. Jo aikanaan autokoulussa kerrottiin, kuinka jokainen autoilija tekee keskimäärin yhden liikennerikkeen jokaista kilometriä kohti. Eli autoilun voi käytännössä lopettaa, jos kyseinen systeemi koskaan tulee käyttöön. Tuskin toimii edes Sveitsissä.
Comment
-
Comment