Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
4 päivää kuvattiin radalla. Makun ja sen e30 kanssa oltiin tiistaina ja ihan hyvä ratakeli +18 ja puolipilves.
Last edited by lintta-audi; 17-03-2013, 15:43.
Leave a comment:
-
Varmaan samalaite, tuli ajankuluks koko topic luettua läpitte
.
Leave a comment:
-
OT: Onko autosta jossain juttuja tai yleensäkkin tietoa?Originally posted by CabMaku View PostMotorsportti versio elisestä, vähä leveempi ja eri "konepelti" ku exiges.
Elise/Exige on seuraava unelma-auto listalla minkä aion hommata
Itse sarjaan. Konsepti on parantunut joka kaudella kivasti. Liekkö oikeasti kuunnellaan katsojien mielipiteitä?
Itse ainakin tykkään myös tuosta että näytetään mitä siellä tapahtuu ennen radalle menoa (Kuten nyt nuo rengassekoilut).
Olikos tuolla monta autokuntaa saman päivän aikana?
Leave a comment:
-
Juu oli. Alla oli hoosierin semit. Tsekkaan noi normilenkin ajat kun kerkeen kaivella laput jostain, oli aika paljon nopeemmat kun ton lyhkäsen...Originally posted by Balle View PostOliko se sun se elise? Aika maukkaan oloinen peli!
Minkäslaisia kierrosaikoja normilenkillä ja millä renkailla? Ajoiko Salo nopeammi !
Kivaa oli ja tosi makee kokemus!
Leave a comment:
-
Oliko se sun se elise? Aika maukkaan oloinen peli!Originally posted by CabMaku View PostToi lyhyt kierros perusteltiin turvallisuus syillä, yritettiin vähän protestoida mutta ei mennyt läpi. Mika tosin ajeli ennen kuvauksia muutaman täyden nopean kierroksen mun autolla niin sain vähän vertailupohjaa ajoista.
Minkäslaisia kierrosaikoja normilenkillä ja millä renkailla? Ajoiko Salo nopeammi !
Leave a comment:
-
Toi lyhyt kierros perusteltiin turvallisuus syillä, yritettiin vähän protestoida mutta ei mennyt läpi. Mika tosin ajeli ennen kuvauksia muutaman täyden nopean kierroksen mun autolla niin sain vähän vertailupohjaa ajoista.
Leave a comment:
Leave a comment: