tuskin salo ajo mitään limitillä, aika noloa rutata jonkun toisen harraste kulkine:think
eli kiekka ajat on semmosia varmasti pysyy hanskassa aikoja:think
Oliskohan niin, että Salo ajaa niin vähän kiekkoja, ettei ehdi vielä tottua autoon? Kyllä se tollaselta ammattilaiseltakin hiukan aikaa ottaa, ennen kuin ne viimeset sekunnit saa pois.
Aika moni näyttää mun mielestä siltä, että ovat pettyneitä Salon kierrosaikoihin, koska ovat itse päässeet monia sekuntteja alle.. Toisaalta ei ihme, koska kyllähän harrastaja sitä odottaa, että ton tason ammattilainen vetää sen oman ajan alle. Ehkä Salo ei vaan ole sellanen, että osais heti ajaa kovaa oudolla vehkeellä, vaatii enemmän totuttelua kuin joku toinen..
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Oliskohan niin, että Salo ajaa niin vähän kiekkoja, ettei ehdi vielä tottua autoon? Kyllä se tollaselta ammattilaiseltakin hiukan aikaa ottaa, ennen kuin ne viimeset sekunnit saa pois.
Taisi se kaikkiaan aina 3 kierrosta ajaa; fiilistelykierros jolla pääasiassa kuvaillaan, nopea kierros, ja jäähdyttelykierros.
Taisi se kaikkiaan aina 3 kierrosta ajaa; fiilistelykierros jolla pääasiassa kuvaillaan, nopea kierros, ja jäähdyttelykierros.
Juu, jos noin vähän ajaa, niin sitten nuo vaisut ajat ei ole mikään ihme. Kyllä se varmaan sellanen 5-10 kiekkaa olisi hyvä vetää, että tottuisi autoon.. Eihän tosta voi tietty varmaksi sanoa, että paljonko ajaa. Koska tokihan tuo leikataan sopivaksi telkkariin..
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Juu, jos noin vähän ajaa, niin sitten nuo vaisut ajat ei ole mikään ihme. Kyllä se varmaan sellanen 5-10 kiekkaa olisi hyvä vetää, että tottuisi autoon.. Eihän tosta voi tietty varmaksi sanoa, että paljonko ajaa. Koska tokihan tuo leikataan sopivaksi telkkariin..
pepemonin autoilla on vaan tuolla ajeltu jo pariinkin otteeseen niin eiköhän tiedä mitä puhuu.
pepemonin autoilla on vaan tuolla ajeltu jo pariinkin otteeseen niin eiköhän tiedä mitä puhuu.
Ok. No eipä sitten nuo kierrosajat ole mikään ihme, vaikka onkin noin kova rattimies kyseessä. Siitähän ei nimittäin ole kahta sanaa, etteikö Salo osaisi ajaa..
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Tosiaan jos joku sattui tuon viime jakson katsomaan niin tämä kuvassa oleva kaveri -->
pyysi että laittaisin tänne myös viestiä.
Eli talli jota edustetaan, FTT racing pitää alastarossa koko päivän kestävän ratapäivän 18.6. ja kyseinen kaveri toivoisi että paikalla nähdään mahdollisimman paljon nopeaa kalustoa kiertämässä rataa merkkiin ja malliin katsomatta. Tiedossa siis mutkaa ja varttia, ratakatsastus kelpaa myös vartille mutta vartille on myös oma karsitumpi tarkastus joten neppaukseen tarkoitetut kilpapelit myös tervetulleita. Hintaa molemmille suoritteille yhteensä 30€ tai jos kiinnostaa ajaa vain rataa tai varttia niin silloin lähtee hinnasta kymppi pois.
Lisää infoa tulossa myöhemmin, löytyisikö kiinnostuneita?
Tosiaan jos joku sattui tuon viime jakson katsomaan niin tämä kuvassa oleva kaveri -->
pyysi että laittaisin tänne myös viestiä.
Eli talli jota edustetaan, FTT racing pitää alastarossa koko päivän kestävän ratapäivän 18.6. ja kyseinen kaveri toivoisi että paikalla nähdään mahdollisimman paljon nopeaa kalustoa kiertämässä rataa merkkiin ja malliin katsomatta. Tiedossa siis mutkaa ja varttia, ratakatsastus kelpaa myös vartille mutta vartille on myös oma karsitumpi tarkastus joten neppaukseen tarkoitetut kilpapelit myös tervetulleita. Hintaa molemmille suoritteille yhteensä 30€ tai jos kiinnostaa ajaa vain rataa tai varttia niin silloin lähtee hinnasta kymppi pois.
Lisää infoa tulossa myöhemmin, löytyisikö kiinnostuneita?
Comment