"Alitehonen" Starppa veti kovimmat lukemat tauluun niin foorumin "ratakeijot" hiljeni ja puheenaihe muuttu Mtv3 max:in ilmaseen näkymiseen:think
Eikä niitä hauleja neniin sitten
-Anssi
En itseasiassa ole katsonut viimeisintä jaksoa enkä lukenut noita aiempia kommenttejekaan ennenkuin nyt postauksesi jälkeen. Mulla on vähän kammo tähän ohjelmaan vieläkin viime kaudesta. Uskaltaako katsoa vai ei. Jos satun olemaan ruudun ääressä niin katson. Mutta en edes tiedä mihin aikaan ja minä päivänä tämä ruudusta putkahtaa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
1:31
mitä ne mahto sekoilla sen nopeuden kanssa
ensin 130jotain rasiosta
sitten taululle lukema 172
ja kuitenkin sinne tilastoihin 175
Kyllä tuo on jo hyvä aika! Onko tietoa tehoista ja renkaista?
Tämähän on just se mistä tuolla aiemmin puhuin, eli on 600hv virivehkeet joiden todellinen suorituskyky ei ole edes lähelläkään sitä mitä tuo luku antaa ymmärtää...
Kyllä tuo on jo hyvä aika! Onko tietoa tehoista ja renkaista?
Tämähän on just se mistä tuolla aiemmin puhuin, eli on 600hv virivehkeet joiden todellinen suorituskyky ei ole edes lähelläkään sitä mitä tuo luku antaa ymmärtää...
omistaja kertoi ajaneensa 1:30
alla oli videolta pääteltynä 14"-15" semisliksit
tekniikkana oli vapaasti hengittävä omavalmiste toyotan lohkossa ja toyotan kannella (ei tainnu olla edes 16v kansi:think) siitä voi sitten päätellä
tossa oli suorakytkylaatikko
Kyllä tuo on jo hyvä aika! Onko tietoa tehoista ja renkaista?
Tämähän on just se mistä tuolla aiemmin puhuin, eli on 600hv virivehkeet joiden todellinen suorituskyky ei ole edes lähelläkään sitä mitä tuo luku antaa ymmärtää...
Ihan vireä 1.6 toyota. Tehoja n. 240 kierroksilla 10005 . Näitä on mukava kattoa!
Just kun pääsi ajattelemaan että tällä kaudella on vähän mielenkiintosempia autoja
Mut joo itse myös lähinnä linkkien puolesta tätä threadia katselen kun ei juuri maikkarin kanavat täälläpäin näy.
Ja vaikka tolla Kautosella on noita autoja moneen lähtöön, ni miksi juuri toi kadet tonne haluttiin..
Ei tollasella itse paljoa kehtais liikkua. On toi niin jäätävän ruma, vaikka läppähän toi on..
Bmw f11 530d -14 m-sport Bmw e39 M5 -00 VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i Bmw e60 525i -04 Ex.Bmw e34 525i -92 Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Onpas hyvännäköiset käppyrät!!! Ei voi kuin hattua nostaa niin moottorin rakentajalle kuin kuskillekin. (onko sama jamppa?)
Tuossa on maksimivääntö käytössä 6,500rpm - 10,000rpm. Voin kuvitella että on ihan vitun hyvät vedot!!
Kevyt auto + upea moottori + semit ja siihen vielä osaava kuski niin en yhtään ihmettele tuota ahveniston kierrosaikaa.
Toitsi (ja Mika) veti kyllä hienosti. Hyvin tulee havainnollistettua kuinka teho/painosuhde jyllää Ahvenistolla ja muillakin Suomen radoilla. MattiJ:n 2002:n menee samoihin (n. 200hp) aikoihin eli ei se teho yksistään merkkaa mitään.
Onpas hyvännäköiset käppyrät!!! Ei voi kuin hattua nostaa niin moottorin rakentajalle kuin kuskillekin. (onko sama jamppa?)
Tuossa on maksimivääntö käytössä 6,500rpm - 10,000rpm. Voin kuvitella että on ihan vitun hyvät vedot!!
Kevyt auto + upea moottori + semit ja siihen vielä osaava kuski niin en yhtään ihmettele tuota ahveniston kierrosaikaa.
Taitaa olla sama mies kyseessä niin rakentajana kuin ajajanakin. Heppu on mekaanikkona Lehtimäen Timon top fuel tiimissä eli jonkin näköistä tietotaitoa löytynee piireistä.
Kuulemma moottorinohjausboksikin on omaa valmistetta piirilevyjen poltoista lähtien. Ilmeisesti alle 1700cc mylly autossa.
Comment