Jännä että ulkonäköpisteetkin meni kadetille vaikka olihan se starlet paljon komeempi...
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Jännä että ulkonäköpisteetkin meni kadetille vaikka olihan se starlet paljon komeempi...
Salohan tokas Stallun ajolenkin jälkeen et rumahan se on mut hyvin kulkee.. Pisteenjako tilanteessa taas pisteet meni kadetille se takia et se on rakennettu oikeestaan vaan päällisesti eli on nähty vaivaa sen suhteen..
Taas näin ulkopuolisena katselijana tuli tunne et pisteet ois haluttu antaa oikeestaan Stallulle kaikesta huolimatta, mut Kadet oli "siistimpi"
Salohan tokas Stallun ajolenkin jälkeen et rumahan se on mut hyvin kulkee.. Pisteenjako tilanteessa taas pisteet meni kadetille se takia et se on rakennettu oikeestaan vaan päällisesti eli on nähty vaivaa sen suhteen..
Taas näin ulkopuolisena katselijana tuli tunne et pisteet ois haluttu antaa oikeestaan Stallulle kaikesta huolimatta, mut Kadet oli "siistimpi"
-Anssi
Noh joo. Nää on kyl niitä mielipide kysymyksiä. Takaveto Starlet on mun mielestä aina komea. Noh ehkä jonkun mielestä se kadet on nätimpi(auton rakentajan kuten salokin sanoi)... On siihen varmaan nähty vaivaa mutta ei se hieno silti ole jos maku on perseestä...
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Kylläpäs aiheutti toi kadetti(tai lähinnä omistaja) pienimuotoisen myötähäpeän tunteen... Varmaan eniten palvelis kaikkia, kun tuohon sarjaan ei moisia vekottimia otettais ollenkaan.
Mut Starletti oli onneks pornoa - varsinkin äänimaailmaltaan!
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Niih. Minkä takia tuohon sarjaan piti yks tommonen paska ottaa... Olis täällä btcf:lläkin ollu parempia autoja.
GTI Lehteä en ole ostanut pitkiin aikoihin mutta vieläkö vuonna 2012 jotkut oikeesti diggaa noita tuning autoja? Oon luullu että touhu menis enmpi siihen NPS kategoriaan. Siitäkän tosin ei kaikki pidä. Ja ymmärrän myös niitä ihmisiä...
Joo anteeksi tää humala
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Toitsi (ja Mika) veti kyllä hienosti. Hyvin tulee havainnollistettua kuinka teho/painosuhde jyllää Ahvenistolla ja muillakin Suomen radoilla. MattiJ:n 2002:n menee samoihin (n. 200hp) aikoihin eli ei se teho yksistään merkkaa mitään.
Offtopiccia tulee, mutta niin kovasti tekee mieli kommentoida aihetta... Ahvenistolla ei tosiaan isot tehot ihan hirveän paljoa hyödytä, ellei pitoa ole tarjolla kunnolla.
Täyskaasun käyttö jää aika lyhyeksi mutkien välissä. Tästä voisinkin arvuutella kuinka monta sekunttia esimerkiksi mulla on kierroksella kaasu painettuna yli 90% tuolla kapean vetoalueen omaavalla koneella jossa lienee ajotehoina n.550hv?
Tai mitä se tekee keskimäärin suoraa kohti, jos laskisi niitä olevan 7 ahvenistolla?
Ja paremmin aiheeseen liittyen, onko noita kierrosaikoja ja suoranopeuksia näkyvillä jossain, kun ei viitsisi alkaa latailemaan tiedostoja?
sii sehän nyt oli selvä että salo vihasi sitä kadettia ja piilovittuili kokorahalla. Ne pisteet meni täysin säälistä sille kadetille. Hyväuskosia ei kannata tipauttaa maanpinnalle turhaan.
On muuten nuo palkinnot aika järkyttävän kämäset. Mutta tietty kyseessä onkin enemmän tällänen feel good formaatti jossa varmaan se että näkee oman luomuksen salon ajamana radalla tuo jo suurimman hymyn naamalle.
Miettinyt samaa, kun sarja on "tuning" niin mielestäni olisi ollut parempi jos voittaja saisi jonkun mahdolisen sponsorin tota kautta tai jostain tuning puljuusta osia jollain tietyllä raha summalla.
Ja paremmin aiheeseen liittyen, onko noita kierrosaikoja ja suoranopeuksia näkyvillä jossain, kun ei viitsisi alkaa latailemaan tiedostoja?
Kierrosaika
1. 1.31 Toyota Starlet
2. 1.38 Nissan Skyline GT-R
3. 1.38 Ford Sierra Cosworth
4. 1.40 Nissan Skyline GTS-T
5. 1.41 BMW 316 E30
6. 1.50 Opel Kadett Cabrio
Huippunopeus
1. 175 km/h Toyota Starlet
2. 170 km/h BMW 316 E30
3. 168 km/h Nissan Skyline GT-R
4. 167 km/h Ford Sierra Cosworth
5. 164 km/h Nissan Skyline GTS-T
6. 130 km/h Opel Kadett Cabrio
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Kierrosaika
1. 1.31 Toyota Starlet
2. 1.38 Nissan Skyline GT-R
3. 1.38 Ford Sierra Cosworth
4. 1.40 Nissan Skyline GTS-T
5. 1.41 BMW 316 E30
6. 1.50 Opel Kadett Cabrio
Huippunopeus
1. 175 km/h Toyota Starlet
2. 170 km/h BMW 316 E30
3. 168 km/h Nissan Skyline GT-R
4. 167 km/h Ford Sierra Cosworth
5. 164 km/h Nissan Skyline GTS-T
6. 130 km/h Opel Kadett Cabrio
Saisko nähdä kuvan Opel Kadet Cabriosta? Kun en oo noita jaksoja vielä nähnyt. On varmaan näkemisen arvoinen.
Offtopiccia tulee, mutta niin kovasti tekee mieli kommentoida aihetta... Ahvenistolla ei tosiaan isot tehot ihan hirveän paljoa hyödytä, ellei pitoa ole tarjolla kunnolla.
Täyskaasun käyttö jää aika lyhyeksi mutkien välissä. Tästä voisinkin arvuutella kuinka monta sekunttia esimerkiksi mulla on kierroksella kaasu painettuna yli 90% tuolla kapean vetoalueen omaavalla koneella jossa lienee ajotehoina n.550hv?
Tai mitä se tekee keskimäärin suoraa kohti, jos laskisi niitä olevan 7 ahvenistolla?
Ja paremmin aiheeseen liittyen, onko noita kierrosaikoja ja suoranopeuksia näkyvillä jossain, kun ei viitsisi alkaa latailemaan tiedostoja?
Offtopic jatkuu.
Tarkistelin meidän videolta asiaa.
Auto rata Impreza Sti 1350kg neliveto ja 450hv/650Nm, suorakytkentälaatikko sytkäkatkolla.
Slikseillä Ahvenisto 1.24 kierroksella täyskaasulla ollaan 28,5s.
Eli isolla nimellisteholla ei tee mitään, pitää olla toimivaa käyttöaluetta moottorissa ja se pitää saada syttymään nopeasti mutkasta tultaessa.
Vastaavat ennätykset kierros 1.23.27 ja suoranopeus 205km/h.
Tanzanite Blue F83 Competition. San Remo green i4 M50.
ex-523i. Ex-540iA. ex-E91 330dA xDrive.ex-330Ci. ex-F11 M550D. ex-Z3M coupe. ex- E30 325 Cabrio.
Comment