Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sami.
    Bimmer Enthusiast
    • May 2007
    • 2526
    • Lahti

    Originally posted by Jarza View Post
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net..._6720532_n.jpg
    Vasemmalla 2010 heinäkuu ja oikella helmi/maaliskuu 2011 eli painoa on tippunu reilusti.
    Kohta varmaan itse diore täälläkin puolustelemassa tota 'pikku' pyöreyttään..

    Ja ai jumamanperkelelauta tota ens jakson porkkea venailen jo niin housut märkinä!

    edit.

    Originally posted by BimmerM View Post
    Piti oikein käydä katsomassa tuolta HPG sivuilta ja on tosiaan TUV hyväksyttyjä. Tuo halvin sarja tuohon audiin maksoi vaatimattomat 13400€
    On muuten kaverilla ihan asiallinen pakka autoja ffp:n mukaan:

    RS4 B7
    A5 SB
    A3 3.2T
    Phaeton W12 L
    997
    Lupo GTI
    T5 transu
    Last edited by Sami.; 17-03-2011, 09:55.
    eDIRTY
    kliks

    Comment

    • arpuC
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 1377

      Originally posted by Jarza View Post
      https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net..._6720532_n.jpg
      Vasemmalla 2010 heinäkuu ja oikella helmi/maaliskuu 2011 eli painoa on tippunu reilusti.
      Miks sä sytytit Bemarin palaa?
      En löydä enää sun luo
      Teitkö sä tän tahallaan?
      Nyt kaikki palaa.

      Comment

      • AKSU
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 402
        • Nivala

        Originally posted by jumbo View Post
        Kerranki ei tullu teknisiä ongelmia kumpaankaan autoon Audi on kyllä tehty aivan viimesenpäälle, plussana ahdin. Mihinköhän ne renkaat siinä ooppelissa pääsee raapimaan kun ihan olivat kaaren sisässä kuitenkin:think
        Kyllä ois saanu toi Ooppeli voittaa... Olihan se kuintenkin omistajan itsensä rakentama toisin kun Audi, jonka omistaja puheensa mukaan teettää kaiken...
        Eikös tämä ollut virittäjät, eikä virityttäjät

        Comment

        • rizzo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2007
          • 5418
          • Oulu

          Originally posted by ZNI View Post
          Sano mitä sanot, mutta ei tuo nainen oo tippaakaan lihava http://irc-galleria.net/user/Diore

          Autosta ja mistään muusta en sitten sanokaan mitään.

          Comment

          • BimmerM
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 1137
            • Kemi

            Originally posted by Sami. View Post
            On muuten kaverilla ihan asiallinen pakka autoja ffp:n mukaan
            Juu tuntuu Jukalla olevan pakka kohillaan ja ilmeisesti on sisustusuunnittejia

            Eipä siinnä kaverilla on kyllä maku kohillaan autojen suhteen ja todella tyylikkäästi toteutettuja kaikki projektit! Oli pakko vähän kaivaa kuvia Jukan kalustosta, niin saa kateellinen suomen kansa ihmetellä

            RS4 B7 click
            A5 SB click
            A3 3.2T click
            Phaeton W12 L click
            997:han on pelkkä ratalelu Jukalle click
            Lupo GTI click

            Joku talli kuva vielä click ja vanha OL-10 click

            Comment

            • ZNI
              BTCF Member
              • Jan 2011
              • 802
              • Kontiolahti

              Originally posted by arpuC View Post
              Originally posted by rizzo View Post
              Vahinko, jos porukka ei osaa arvostaa terveennäköisiä naisia Itseä ärsytti tossa kaikista eniten se ylimielisyys, mikä välittyi auton esittelyssä ja se, kun muija vaan poltteli tupakkaa kun sällit laitto autoa Sit haukutaan auto, kun Salo ei pitänykään siitä yhtä paljon kuin omistaja.

              Jottei ihan OT:ksi mene, niin minä oon varmaan ainoa joka ei syttynyt siitä viidennen jakson OL-10:sta Tai auto on kyllä jees, mutta värimaailma.... Meinaan oksentaa joka kerta, kun näen beigellä/ruskealla sisustetun auton.
              E39 528i ///M-sport
              E30 "316"
              E38 740iA
              E34 M5


              ex.

              E34 525iA touring
              E34 525i
              E30 316


              Originally posted by beemers
              sanoo nainen joka ajaa e30:llä
              Kuvia kaikennäköisistä pirsseistä http://zni.kuvat.fi

              Comment

              • BimmerM
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 1137
                • Kemi

                Originally posted by AKSU View Post
                Kyllä ois saanu toi Ooppeli voittaa... Olihan se kuintenkin omistajan itsensä rakentama toisin kun Audi, jonka omistaja puheensa mukaan teettää kaiken...
                Eikös tämä ollut virittäjät, eikä virityttäjät
                Höpö höpö! Mahtavaa että jos jollakin on rahaa ja maku vielä kohillaan niin panostaa kunnolla autojen rakenteluun, että saadaan oikeastikkin hienosti rakennettuja autoja suomeen. Ilman Jukan kaltaisia kavereita kaikki näyttelyt olisi suurimmaksi osaksi täynnä niitä autoja jotka on tehty vähän niinkö sinnepäin. Nytkin kun nuissa näyttelyissä kulkee niin suurimmassa osassa mm. ei istu kuitu palikat pätkääkään paikalleen ja valitettavasti vain siinä kohtaa huomaa että oman käden jälki näkyy vahvasti Ammattilaiset on aina ammattilaisia ja se näkyy niiden työssä. Iso käsi kummiskin niille jotka tekniikan kimpussa viettävät pitkiä talli iltoja, mutta kyllähän maalaukset ja nuo sisusta työt teetetään melkein poikkeuksetta ammattilaisilla ja jos ei teetetä niin sen kyllä huomaa

                Eihän tuo Opeli tyttökään ollut muutakun purkanut ja kasannut tuon. Maalamossa oli korisatsit laitettu ja verhoomossa kaikki sisustat yms. toki onhan sitä hommaa kuitenkin nuissa sisäosien maalauksissa, popeissa ja yms..
                Last edited by BimmerM; 17-03-2011, 19:26.

                Comment

                • L P
                  BTCF Member
                  • Oct 2010
                  • 143
                  • Helsinki

                  Voi herranjestas mitä paskaa toi ooppeli. Ainoo alustaan tehty muutos oli vanteet, joiden takia ei voinut mutkaan ajaa kovaa. MIKS sellanen auto on ohjelmassa jota kuvataan moottoriradalla?! Mä en vaan tajuu.

                  Comment

                  • jumbo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2005
                    • 6602
                    • Lappeenranta

                    No jo on Audimiehellä kalusto kohdallaan Onkohan mitkä kaikki nykyiset/entiset ostanut vielä uutena?
                    M550d

                    Comment

                    • PekkaR
                      Newbiemmer
                      • Jul 2006
                      • 23

                      ^A5 ja RS4 B7 ainakin. Noita Lupoja on kaksi.

                      Comment

                      • Jape2
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2004
                        • 262

                        Originally posted by BimmerM View Post
                        Höpö höpö! Mahtavaa että jos jollakin on rahaa ja maku vielä kohillaan niin panostaa kunnolla autojen rakenteluun, että saadaan oikeastikkin hienosti rakennettuja autoja suomeen. Ilman Jukan kaltaisia kavereita kaikki näyttelyt olisi suurimmaksi osaksi täynnä niitä autoja jotka on tehty vähän niinkö sinnepäin. Nytkin kun nuissa näyttelyissä kulkee niin suurimmassa osassa mm. ei istu kuitu palikat pätkääkään paikalleen ja valitettavasti vain siinä kohtaa huomaa että oman käden jälki näkyy vahvasti Ammattilaiset on aina ammattilaisia ja se näkyy niiden työssä. Iso käsi kummiskin niille jotka tekniikan kimpussa viettävät pitkiä talli iltoja, mutta kyllähän maalaukset ja nuo sisusta työt teetetään melkein poikkeuksetta ammattilaisilla ja jos ei teetetä niin sen kyllä huomaa

                        Eihän tuo Opeli tyttökään ollut muutakun purkanut ja kasannut tuon. Maalamossa oli korisatsit laitettu ja verhoomossa kaikki sisustat yms. toki onhan sitä hommaa kuitenkin nuissa sisäosien maalauksissa, popeissa ja yms..
                        Just näin, mahtava kalusto Jukalla ja tyylikkäästi rakennettu myös tämä a3. Ainoa asia mikä vituttaa on se, ettei kys. kalusto ole omassa tallissa.

                        Jostain kumman syystä nämä "ei ole rakentanut itse" -jannut jaksavat aina nillittää, rautamalmikin pitäisi louhia itse ja autossa käytettävät öljyt pitäisi käydä itse pumppaamassa maasta ja jalostaa kotona keittiössä? Herätys saatana..
                        A5 2.0tq S-tronic -13

                        Comment

                        • TheKnight
                          BTCF Member
                          • Feb 2007
                          • 538
                          • Tuusula

                          Originally posted by Jape2 View Post
                          Just näin, mahtava kalusto Jukalla ja tyylikkäästi rakennettu myös tämä a3. Ainoa asia mikä vituttaa on se, ettei kys. kalusto ole omassa tallissa.

                          Jostain kumman syystä nämä "ei ole rakentanut itse" -jannut jaksavat aina nillittää, rautamalmikin pitäisi louhia itse ja autossa käytettävät öljyt pitäisi käydä itse pumppaamassa maasta ja jalostaa kotona keittiössä? Herätys saatana..
                          No onhan se eriasia jos on tehnyt pääpiirteittäin ees itse. Mutta jokainen saa rakentaa omalla tavallaan ja se pitäisi sulattaa kyllä ilman nillitystä. Itse ainakin tyydyn kattomaan hienoja wageneita ja olympiarengasautoja mitä Jukalla on. Ei sillä ole väliä onko se keuhkot pölyssä itse vääntänyt vai onko ne pölyt joku muu hengitelly.
                          Timo Puustinen, Tuusula, Finland
                          -Nyk. BMW E93 335i DCT Cabriolet, Porsche 911 Carrera S
                          -Ex. Audi A5 Sportback, BMW E36 320iA Cabriolet, BMW E46 330CiA Cabriolet M-Sport II, BMW E36 320i Coupe, BMW E46 330Ci, BMW E46 320d Touring Individual, E46 318Ci, E36 318ti Compact, Mazda 323F

                          Oma Connection
                          Kaide Motorsport

                          Comment

                          • L P
                            BTCF Member
                            • Oct 2010
                            • 143
                            • Helsinki

                            Originally posted by Jape2 View Post
                            Jostain kumman syystä nämä "ei ole rakentanut itse" -jannut jaksavat aina nillittää, rautamalmikin pitäisi louhia itse ja autossa käytettävät öljyt pitäisi käydä itse pumppaamassa maasta ja jalostaa kotona keittiössä? Herätys saatana..
                            Tai sitten ne on saattanu joskus olla nähny itekki paljo vaivaa auton rakentamisen eteen ja osaa antaa arvoa sille, että autossa näkyy omistajansa oma kädenjälki. Kyllä jotai ferrareitaki voi tilata jollaki erikoisverhoilulla, mutta ei se oo sama ku itte tehty auto vaikka pirun hieno saattais ollakkin. Audin verhoilu on pirun makee.

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              Originally posted by L P View Post
                              Voi herranjestas mitä paskaa toi ooppeli. Ainoo alustaan tehty muutos oli vanteet, joiden takia ei voinut mutkaan ajaa kovaa. MIKS sellanen auto on ohjelmassa jota kuvataan moottoriradalla?! Mä en vaan tajuu.
                              Tuo edustaa juurikin perus tuunattua suomiautoa. Perusmalli (astra), korisarja, sisätilaan maalia ja liian isot vanteet jotka ei mahdu pyörimään. Tuollaisia ne suuri osa tämänkin foorumin vehkeistä on.

                              Comment

                              • Pretoriaani
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2009
                                • 3842
                                • Hyvinkää, Finland

                                Tää viides jakso oli ensimmäinen, jossa ei tullut minkäänlaista myötähäpeän tunnetta kummankaan auton omistajan suuntaan.
                                I don't lose sleep over the opinion of sheep.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎