Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    E06:

    Comment

    • Madfexx
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3646
      • Lempäälä

      On toi Salo kyllä yhden sortin sankari - repliikit on edelleen lähes täysin samoja ja kommentit sekä perustelut on ajoittain kuin suoraan kuolleen lampaan päästä. Tuntuu ettei kaveri yhtään mieti mitä sanoo

      Tässäkin jaksossa oli hyvä juttu, että Mustonen sai aikaiseksi vähän järkevää keskustelua kummankin omistajan kanssa. Porsche kepitti kyllä meikäläisen asteikolla Mussen mennen tullen.
      Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
      Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

      Comment

      • Jax_KiBez
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 2061
        • Pirkanmaa

        Ei kuulemma Salon mukaan ollut Mustangissa paljoa turboviivettä, kumma juttu kun on mekaaninen ahdin
        Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
        Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

        _____________________________________
        Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
        Tästä mun kaluston showroomiin
        Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

        Comment

        • EGoman
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 5102
          • Ylivieska

          haha
          puhe ei kuulu biisistä kovin hyvin mutta idea tuli selväksi
          "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

          Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
          ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

          Comment

          • puerco
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2004
            • 1135
            • Espoo

            Originally posted by Jax_KiBez View Post
            Ei kuulemma Salon mukaan ollut Mustangissa paljoa turboviivettä, kumma juttu kun on mekaaninen ahdin
            Tälle tuli naurettua myös ääneen
            MB E350e http://www.elpuercosi.fi
            https://www.facebook.com/elpuercosiphoto
            https://www.youtube.com/channel/UCjV...2Tg2tx5t45kniw
            IG: www.instagram.com/elpuercosiphoto

            Comment

            • MikkoV
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2003
              • 631
              • Sastamala

              Originally posted by defa View Post
              No sai se formulamies edes paikallaan sitä kumia palamaan
              Driftasko se radalla yhtään? Vai pitikö sun käydä heittään lenkki näytiks?


              Sai se jotain luisun poikasta aikaiseksi, teaserin alku kiteyttää Opel harrastuksen hyvin :-)
              E70 3.0SD -08
              .................................................. ................................
              Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70

              Comment

              • arpuC
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 1377

                Originally posted by MikkoV View Post
                http://virittajat.fi/episodes

                Sai se jotain luisun poikasta aikaiseksi, teaserin alku kiteyttää Opel harrastuksen hyvin :-)
                Tulikin vierailtua kyseisellä foorumilla lukemassa sama topic.

                Re: Mika Salo saa oman tv-ohjelman - Virittäjät

                Uusi viestiKirjoittaja vectraTBO päivämäärä To Maalis 24, 2011 9:17 am
                Huh huh mikä jakso :o

                Vanha ukko polkee paikallaan kaupasta ostamaansa mussea nuoruuden innolla :no: Auto ei missään nimessä kuulunut tuohon ohjelmaan mun mielestä eikä se edes ollut mitenkään hieno.

                Porsche oli nyt vain Porsche päältäpäin. Jos sitä tekniikkaa oli rakennettu niin olis siitä voinut jotain kertoakin.

                Munkin mielestä tylsiä autoja ja huonoin jakso tähän mennessä.
                Sanoo lasikuitupakkelietuvetoturbovectran omistaja

                Sen siitä saa, kun viettää aikaansa hartsihöyryissä ja pakkelipölyissä:

                ihan oikein että se musse voitti sen perusteella että siinä oli joku korisarja edes vaikkakin "tehtaan" asentama.
                Last edited by arpuC; 24-03-2011, 09:12.
                Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                En löydä enää sun luo
                Teitkö sä tän tahallaan?
                Nyt kaikki palaa.

                Comment

                • jumbo
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 6602
                  • Lappeenranta

                  Tää viimesin jakso jäi katsomatta loppuun asti, mutta en ois uskonu että se mustang on "parempi" noista. Ihan suoraan tehtaalta tullut tuollaisena + joku ohjelmointi, ja omistaja niin mumiseva/vähäpuheinen ettei saa sanotuksi oikeen mitään.(tämä nyt ei autoa paranna mutta kuitenkin)
                  M550d

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    Originally posted by jumbo View Post
                    Tää viimesin jakso jäi katsomatta loppuun asti, mutta en ois uskonu että se mustang on "parempi" noista. Ihan suoraan tehtaalta tullut tuollaisena + joku ohjelmointi, ja omistaja niin mumiseva/vähäpuheinen ettei saa sanotuksi oikeen mitään.(tämä nyt ei autoa paranna mutta kuitenkin)
                    Tuota....pelkkä ohjelmointi?
                    Kyseessähän oli Jenkkilän kenties legendaarisimman virityspajan Roush:in
                    täydellisesti itsensä rakentama Mustang, jossa tietenkin yhtenä moottoripuolen kulmakivenä on ollut Roush:in oma remmiahdin, jonka ympärille koko muu moottori on rakennettu Roush:in omilla viripalikoilla. Sama putiikki rakentaa mm.Fordien Nascar autot.
                    Huomioitavaa on se että Roush täyttää jenkkien tiukat päästövaatimukset tässä 450hv iskussa ja kun tämä oikeasti "lastutetaan" liikkuu tehot n650hv lukemissa.
                    Autonahan tällä on enään hyvin vähän tekemistä perus mustang:in kanssa ja malli virallisesti onkin nimenomaan Roush(=vst.Alpina/BMW).
                    Hintaerosta vakiomustangiin voi myös päätellä jotain muuta kuin pelkkä lastu boxissa ja tarra lokasuojassa....

                    Tuossa siis nuo päällimmäiset speksit mitkä poikkeavat perusmustang:sta:

                    Merkki Ford
                    Malli Mustang Roush Stage 3
                    Huippunopeus 280 km/h
                    Teho 450 hp
                    Moottori • 4,6 l V8
                    • 450 hv @ 6500 rpm
                    • 560 Nm
                    • Roush mekaaninen ahdin
                    • Kartiosuodatin
                    • Roush välijäähdytin ja imusarja
                    • Roush moottorinohjausyksikkö
                    • Roush pakosarja ja pakoputkistot (RST)


                    Voimansiirto ja alusta • 5-vaihteinen Tremec TR-3650
                    • Roush iskunvaimentimet, jouset ja kallistuksenvakaajat

                    Korimuutokset • Roush korisarja
                    -Puskuri
                    -Splitteri
                    -Scoop
                    -Helmalevikkeet
                    -Sivuritilät
                    -Spoileri
                    -Takapuskuri
                    • Racing-teippaukset

                    Jarrut Edessä:
                    • Roush 355mm jäähdytetyt nelimäntäiset levyjarrut
                    Takana:
                    • Vakio mustang jarrut

                    Renkaat ja vanteet • Roush 18”x10” kromatut takovanteet
                    • 275/45ZR18 Michelin Pilot sport-renkaat

                    Äänentoisto = Remmiahdin
                    Sisällä:
                    • Vakiosoitin
                    • 6-cd mp3

                    Sisustus • Stage 3 nahkaverhoillut penkit
                    • Stage 3 valkoiset mittaristot (Jack Roushin nimikirjoituksella)
                    • Roush alumiini-poljinpinnat, matot ja astinlaudat
                    • Hiilikuitupaneelit
                    • Roush vaihdevälinlyhennin ja vaihdekeppi
                    Last edited by Hemi; 24-03-2011, 11:29.

                    Comment

                    • Esko
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 11675
                      • Kouvola

                      Originally posted by jumbo View Post
                      Tää viimesin jakso jäi katsomatta loppuun asti, mutta en ois uskonu että se mustang on "parempi" noista. Ihan suoraan tehtaalta tullut tuollaisena + joku ohjelmointi, ja omistaja niin mumiseva/vähäpuheinen ettei saa sanotuksi oikeen mitään.(tämä nyt ei autoa paranna mutta kuitenkin)
                      Salo tuntuu tykkäävän noista "jenkkimuskeleista" ja muistaakseni se hommasi tässä vasta uuden challengerin, joten ei välttämättä yllätä mitenkään toi valinta. Omasta mielestä noi uudet mustangit on kaikki varsin munattomien autoja oli sitte virittäjä mikä tahansa Roush tai Bush. Sen sijaan toi 993 Turbo menee omassa listassa sinne kärkipäähän ylipäätään maailman automalleista. Ei mitään turhia scooppeja, teippiraitoja tai kromivirityksiä. Varmaan yks potentiaalisimmista seuraavista harrasteautovaihtoehdoista itelle.

                      Comment

                      • jumbo
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 6602
                        • Lappeenranta

                        Originally posted by Hemi View Post
                        Tuota....pelkkä ohjelmointi?
                        Mitä omistaja oli autolle itse tehnyt/teettänyt? Tai edelliset omistajat? Eikö tuollaisen mustangin saa suoraan tilattua uutena?
                        M550d

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          Originally posted by jumbo View Post
                          Mitä omistaja oli autolle itse tehnyt/teettänyt? Tai edelliset omistajat? Eikö tuollaisen mustangin saa suoraan tilattua uutena?
                          Tokihan sen periaatteessa saa, mutta ei kai siitä nyt ollut kyse, vaan siitä että ko.mustang on jotain ihan muuta kuin lastutettu perusmustang?
                          Aika lyhyeksi jäisi ko.ohjelma jos siinä esiteltäisiin vain autot joihin omistaja on omin pikku kätösin OIKEASTI tehnyt kaikki muutokset/työt? Rajanveto?
                          Lisäpisteitähän tässä ohjelmassa ei jaeta omistajan tallissa viettämistä tunneista, vaan toteutuksesta=lopputuloksesta ja ihan riippumatta siitä kuka toteutuksen oikeasti on tehnyt.

                          Comment

                          • cam68
                            Newbiemmer
                            • Aug 2008
                            • 21

                            ja eikös tuo Rousch ole nimenomaan miedompi Rousch vaikka stage3 onkin.. täälläpäin on yksi Rousch 427..
                            sehän on jonkunverran kiukkuisempi

                            Comment

                            • peltone
                              BTCF Member
                              • Jan 2005
                              • 8091
                              • Willähde

                              Eikös toi roussi oo Ahosen Jannen auto?
                              E30 316 -87
                              E91 325i -06
                              E61 530d -06
                              F10 520d -14
                              ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6602
                                • Lappeenranta

                                Originally posted by Hemi View Post
                                Tokihan sen periaatteessa saa, mutta ei kai siitä nyt ollut kyse, vaan siitä että ko.mustang on jotain ihan muuta kuin lastutettu perusmustang?
                                Aika lyhyeksi jäisi ko.ohjelma jos siinä esiteltäisiin vain autot joihin omistaja on omin pikku kätösin OIKEASTI tehnyt kaikki muutokset/työt? Rajanveto?
                                Lisäpisteitähän tässä ohjelmassa ei jaeta omistajan tallissa viettämistä tunneista, vaan toteutuksesta=lopputuloksesta ja ihan riippumatta siitä kuka toteutuksen oikeasti on tehnyt.
                                Viittasin lastuttamisella vain siihen kun ymmärsin omistajan puheista että autoa olisi piristetty lisää ostamisen jälkeen, esim. Ohjelmoimalla tms.

                                Ja ei tarvitsekkaan olla omin käsin rakennettu auto, kokoajan ne siellä puhuu että tuo on tuunausohjelma. Niin mielestäni auto joka on uutena ollut ostettaessa tuollainen, ei ohjelmaan sovi.
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎