BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Edit: Tosiaan täällähän on tätä porukkaa joka tietää jo kuka se voittaja on mut vissii vaitiolovelvollisuus taitaa olla..
jaa ei sitä kyllä taida osallistujatkaan tietää. kuten ei tiedetty arvosteluakaan.
Ja tänään on vielä mosse ja rodi vuorossa,voihan noista vielä yllätys löytyä
Jepa, itse olisin veikannut Mantaa. Pähee rodi btw oli - mii laik
Rodi oli muuten oikeesti aika helvetin pähee, esiteltiin vaan melkoisen pintapuolisesti, oli samana päivänä mun kanssa siellä ja tuli sitä ihmeteltyä. BBC konehuoneessa ja rehellisesti otteessa. 550hp ja melkoisen performance henkisesti rakennettu muutenkin. Salo sanoi että enemmänkin voimaa vois olla, oli siinä vielä kaasut lisäksi ;-)
Rodi oli muuten oikeesti aika helvetin pähee, esiteltiin vaan melkoisen pintapuolisesti, oli samana päivänä mun kanssa siellä ja tuli sitä ihmeteltyä. BBC konehuoneessa ja rehellisesti otteessa. 550hp ja melkoisen performance henkisesti rakennettu muutenkin. Salo sanoi että enemmänkin voimaa vois olla, oli siinä vielä kaasut lisäksi ;-)
rodissa tuli esille sama ongelma kuin camarossa, vetäisi ilmat kun tankki vajaana radalla
Comment