Ei ole hirveästi tullut seurattua tota ohjelmaa eikä kyllä harmita yhtään..
Noi ajetut kierrosajat noilla 400-500hv vehkeillä on niin ruokottoman huonoja, että joko Salo on paska kuski tai autot on vaan paskoja. Olisivat jättäneet noi ajat pois niin naurattais vähemmän.
No eikai niillä kummosia ajeta jossei jarrut ja renkaat oo kohdallaa..
Vaikuttaaks tää bemari jannu tääl foorumeilla ollenkaa ? Upee peli o meinaa !
Ei noi ole kohillaan vakiossa e36 328i farkussa/ e46 325i farkussakaan joilla ajetaan noita molempia(sierra/e30) nopeammin tolla radalla normirenkailla.
Ei noi ole kohillaan vakiossa e36 328i farkussa/ e46 325i farkussakaan joilla ajetaan noita molempia(sierra/e30) nopeammin tolla radalla normirenkailla.
Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
Ei ole hirveästi tullut seurattua tota ohjelmaa eikä kyllä harmita yhtään..
Noi ajetut kierrosajat noilla 400-500hv vehkeillä on niin ruokottoman huonoja, että joko Salo on paska kuski tai autot on vaan paskoja. Olisivat jättäneet noi ajat pois niin naurattais vähemmän.
Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
Just meinasin sanoa et pedalboxia ja semislicksiä alle nii kummasti paranee ajat
Mä vähä veikkaan myös että on Salo sit kuinka hyvä kuski tahansa niin ehkäpä ei uskalla ottaa vieraasta autosta kaikkea irti parin kierroksen jälkeen... :think
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Jos tästä sarjasta tulee vielä kolmas kausi, niin toivottavasti muuttuu jotenkin tähän suuntaan:
- Salon aisapariksi joku oikeasti autotekniikasta/virittämisestä tietävä, että keskusteluihin sais pikkasen enemmän sisältöä, kuin: "Onks tässä paljon ruutia?" (tosin Salon tilallakin sais olla joku, joka älyää myös tekniikasta)
- Nopea kierros kokonaisuutena in-car -kuvalla ja äänellä, ilman musiikkeja
- Ulkoapäin otetut otot leikattu huomattavasti vähemmän levottomiksi, eli ei mitään tollasia sekunnin tai kahden välähdyksiä
- Ääni ja kuva samasta kohtauksesta(rasittavaa, kun jossain ulkoapäin kuvatussa kohtauksessa kuuluu silti in-car -äänet)
- Eikä hullumpi olisi sekään, jos Salon aisaparikin kävisi ajamassa pari lenkkiä, että voisivat vertailla fiiliksiä
Nauratti tossa kakkosjakson Sierrassa, kun on Hestecit ja pelit, ja silti autoa pitää hangata puoli minuuttia käyntiin... Järkeä laittaa autoon tollanen elämää kalliimpi ruisku, jos ei edes viiti hieroa kaikkia säätöjä kohdalleen. Vaikka omissakin autoissa ollu säädettävät ruiskut, niin ei niitä ainakaan vakiota pidempään tartte käyntiin hangata(<2sek), kun hetken jaksaa säädellä asetuksia kohdalleen.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Hyvännäköistä menoa oli molempien autojen osalta tämä jakso! Kovasti on parannusta edelliseen kauteen, ellei sitten seuraavan jakson pinkkihirvitys pilaa fiiliksiä.
Tuosta Salon aisaparista täytyy kommentoida, että kyllähän Tomi Tuomisen täytyy jotain autoista tajuta, koska onhan se Gardemeisterin kartanlukijana toiminut WRC- kilpaluokassa. Ja siksi toisekseen, eiköhän tuossa ole tarkoituksella haettu sitä, että Salo on se itse "maestro" tai "tirehtööri" ja Tuominen on se peesailija. Äänet on kyllä minustakin typerästi suunniteltu.
Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
Ei ollut tarkoitus hyökätä sinun autoasi kohtaan noin, vaan yleisesti ärsytti.
Lähinnä vaan ihmettelin kun kaikki tällä kaudella testatut autot on +400hv ja silti noinkin kova kuski kellottaa niillä noin onnettomia aikoja.
Täällä porukka vaan hypettää suurista tehoista vaikka niitä ei suurimmassa osassa autoista saada koskaan oikeaan käyttöön. (joka nyt on tossa ohjelmassa ainakin käynyt toteen)
Huonoja aikoja selitellään sillä kun jarrut, renkaat ja alusta on paskoja. WTF? Koneisiin hakataan kymmeniä tuhansia rahaa kiinni ja lopputuloksena on se, että naapurin Seat toledo diesel kiertää rataa kovemmin. Plussana toki se että muutama lippispää saa stondiksen penkkilapusta ja näkee märkiä unia, että omassa pelissä olis yhtä paljon paukkua.
Comment