Mitenköhän tuo foordimies saa ajella, jos ei näe ku yhellä silmällä, ainaki siltä vaikutti..:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 3 Fast View PostMitenköhän tuo foordimies saa ajella, jos ei näe ku yhellä silmällä, ainaki siltä vaikutti..:think
Honda oli kyllä kivanoloinen. Pieniä modeja ulkonäköön niin kelpais vaikka omalle pihalle
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostMites se estää ajamista? Hahmotuskyky varmaan vaatii totuttelua mutta varmasti pärjää siinä missä kaksisilmäiset. Tiedän useamman ihmisen joilla on lasisilmä ja hyvin nuo tuolla liikenteessä pärjää. Sama kun multa pitäs ottaa kortti pois kun toinen korva kuuro niin en kuule välttämättä hälytysajoneuvoja
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostYksisilmäisenä- ja korvaisena saa ajaa mutta max. b-korttia vaativia häksättimiä joten kuorma-auton puikkohin ei ole asiaa.
Tuon Salon järkeilyt on kyllä yleisesti ottaen vähän omanlaatuisia ... tai ainaki sillä on ihmeellinen maku... ja sit se ei tajuu sitä, että eipä nää tein itse ja säästin autot nyt yleensä täydellisiä ole kun tehdaslaisiin verrataan mutta jotku sentään viitsii tuhlata kaiken vapaa aikansa siellä tallissa tuhraamiseen..
Comment
-
-
Originally posted by e30tampio View PostTuon Salon järkeilyt on kyllä yleisesti ottaen vähän omanlaatuisia ... tai ainaki sillä on ihmeellinen maku... ja sit se ei tajuu sitä, että eipä nää tein itse ja säästin autot nyt yleensä täydellisiä ole kun tehdaslaisiin verrataan mutta jotku sentään viitsii tuhlata kaiken vapaa aikansa siellä tallissa tuhraamiseen..Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostTuntuu, että mies ei mieti noita yhtään vaan heittää vastaukseksi sen, mitä sillä sekunnilla tulee mieleen.
Comment
-
-
Originally posted by Sene View PostEi kyllä voi vittu taas mikä auto tuo SL...
Ehti sen melkeen 5min kattoa ennenku alko ärsyttämään koko auto ja myös omistaja.
Edit: Ei jeesus mitkä man-boobsitAjossa: E91 320d - 2006
Ex. E46 320i touring -00
Ex. E36 328i cabrio -95
Ex. E36 320i sedan -97
Ex. E36 325i sedan -91
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer85 View PostEniten mua on omistajista ärsyttänyt tuon starletin omistaja joka niin rehvää esitti omia tekemisiään ja saavutuksiaan autosta. Tais olla myös käsitaskussa 90% ajasta mitä oli ruudussa.eDIRTYkliks
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer85 View PostNo älähän nyt, mun mielestä ihan leppoisanoloinen kaveri isosta koosta huolimatta. Eniten mua on omistajista ärsyttänyt tuon starletin omistaja joka niin rehvää esitti omia tekemisiään ja saavutuksiaan autosta. Tais olla myös käsitaskussa 90% ajasta mitä oli ruudussa.
Kyllä itteä vakuuttaa nää huonosti itseään julkituovat ja jopa häpeillen mutisijat jotka on kuitenki upottanu sen pari vuotta aikaa ja osaamista laitteisiin kuin sitten tälläset jotka kehuu että hillopäälikkönä ollaan ja viimesen päälle eksoottista kalustoo ja sit kun romut hajoo radalle mietitään että milläköhän pääsis kotiin kun ei työttömänä ole rahaa taksiin.
Itse olen enemmän tuota peukalokeskellä kämmentä bullshittiä suoltavaa manboobs kategoriaa ni kiva nähdä niitä tyyppejä joilla on enemmän tietotaitoa kuin egoa.
Comment
-
-
Originally posted by e30tampio View Postja päivittäin tulee läheltä piti tilanteita pärjää kuitenkin...Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostFocus aika mauton peli - muuten vakio lukuunottamatta uutta ohjelmaa ja muutamia silkkariletkuja.
Originally posted by 3 Fast View PostMitenköhän tuo foordimies saa ajella, jos ei näe ku yhellä silmällä, ainaki siltä vaikutti..:thinkI don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Tottumuskysymyshän tuommoinen yhdellä silmällä näkeminen vaan on. Tähän kuitenkin sanottava kun tuli mieleen -anteeks vaan- mut kaveri pani kerran yhtä muijaa takaapäin ja siltä akalta tippu lasisilmä päästä lattialle .
Joo honda oli kyllä ihan mielenkiintonen rakennelma. Ei sen puoleen tuommosen fjöördin livenäkin nähneenä kelpaisi kyllä!! Jotenkin sopii toi mattaväritys noihin muotoihin :think
Comment
-
Comment