En tiedä miten Yamahan kanssa on tänän päivänä, mutta moottorin osien saanti ei oo aina ollut ihan helppoa. Honda on pommin varma siitä, että osaa saa ja sitä on hyllyssä. Kyllä mä kallistuisin japsikyykyissä RR cbr:ään. Pomminkestäviä työkaluja vaikka homot niillä ajaakin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kaksi viikkoa sitten ostin SRAD kikserin - koeajolla toimi täydellisesti. Tehtiin kaupat ja tinkasin uudet renkaat kaupan päälle. 100km myöhemmin pyörä ei starttaa ja takarengas puhki. Pari viikkoa koitin itse metsästää starttausvikaa, vein korjaamolle ja löytyi liitin, jossa johdot huonosti kiinni. Nyt, toiset 100km takana ja pyörä ei taaskaan starttaa!
Mä kyllä komppaan Yamahan puolustuspuhetta, vaikka toi renkaan puhkeaminen ei olekaan merkistä kiinni
Valittaminen loppu ja starttausvikaa metsästämään...
Comment
-
-
Originally posted by x-arttu-x View PostKaksi viikkoa sitten ostin SRAD kikserin - koeajolla toimi täydellisesti. Tehtiin kaupat ja tinkasin uudet renkaat kaupan päälle. 100km myöhemmin pyörä ei starttaa ja takarengas puhki. Pari viikkoa koitin itse metsästää starttausvikaa, vein korjaamolle ja löytyi liitin, jossa johdot huonosti kiinni. Nyt, toiset 100km takana ja pyörä ei taaskaan starttaa!
Mä kyllä komppaan Yamahan puolustuspuhetta, vaikka toi renkaan puhkeaminen ei olekaan merkistä kiinni
oli jäänyt liitin hiukan auki vaan ja ilmeisesti ajossa tärissyt senverran ettei yhdistänyt enää..e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Originally posted by x-arttu-x View PostKaksi viikkoa sitten ostin SRAD kikserin - koeajolla toimi täydellisesti. Tehtiin kaupat ja tinkasin uudet renkaat kaupan päälle. 100km myöhemmin pyörä ei starttaa ja takarengas puhki. Pari viikkoa koitin itse metsästää starttausvikaa, vein korjaamolle ja löytyi liitin, jossa johdot huonosti kiinni. Nyt, toiset 100km takana ja pyörä ei taaskaan starttaa!
Onko gixxeris muuten 600 ja ostit Loviisasta? En mää muuten, mut kun gixxeri foorumilla pisti tälläinen "silmään"
Edit: Bambers voorumilla näytti vieläkin olevan miun vanha topikki.Last edited by ruupanen; 23-07-2011, 20:57.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
En tiedä onko vanha mutta itselle ainakin irtos kunnon naurut http://hiki.pedia.ws/wiki/Moottoripy%C3%B6r%C3%A4Ex E30 M10, E34 M30
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostKun yamahaa kehutaan, niin onko tuommonen FZR kannattava ostos? 1000cc ja 90-luvun alusta.
Tonkin PITI olla yksilö. Oli ajettu 45 km kun ostin, ite olin neljäs omistaja. 2500 € koneremppa oli tehty, josta oli kuitti, mut silti vei öljyä kuin yli puolmiljoonaa ajettu M10, johon ei ole vaihdettu öljyjä kuin ensihuollossa...
R1 ollut sit laakerivikaa enempi ja vähempi johtuen typerästi suunnitellusta voitelusta, joka ei tykkää jos vejetään pitempiä matkoja keulapystyssä.
Et ei ainakaan itellä ole jäänyt Yamahasta hyvää kuvaa. Toki yllä mainitsemani viat eivät maha tulla edes jokatoiselle, mut jos sen voi välttää ostamalla toisen merkkisen, niin miks sitä itteesä kiusaamaan...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostYksilöitähän nää on kaikki. Tai sit toisil vaa on huonoa tuuria, sitähän ei voi kukaan ennustaa..E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Comment
-
-
Tasan kuukauden päästä pitäisi lähteä mp:n kanssa kahdestaan kiertään Euroopan teitä. Itään ja sieltä välimerelle Kreikkaan juomaan viikoksi mythosta ja ouzoa.
Paluu matkalla voi joutua pysähtymään eräässä Etelä-Saksalaisessa kylässä ja käydä tutustumassa myös kulttuuriin
Löytyykös meitä muita mailmaa kiertäviä+BMW E60 530xd
Honda Varadero "sotanorsu
Comment
-
-
Originally posted by VK982 View PostTasan kuukauden päästä pitäisi lähteä mp:n kanssa kahdestaan kiertään Euroopan teitä. Itään ja sieltä välimerelle Kreikkaan juomaan viikoksi mythosta ja ouzoa.
Paluu matkalla voi joutua pysähtymään eräässä Etelä-Saksalaisessa kylässä ja käydä tutustumassa myös kulttuuriin
Löytyykös meitä muita mailmaa kiertäviä+VOOORT
K7 gsx-r 1000 rata
Comment
-
Comment