Yksilöitähän nää on kaikki. Tai sit toisil vaa on huonoa tuuria, sitähän ei voi kukaan ennustaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juppe View PostOn joo, mutta kyllä sitä riskiä voi minimoida valkkaamalla tuttua ja toimivaksi todettua rautaa. Joku kyseli tuolla FZR1000 moposta. Eikös niissä ollut niitä exup ongelmia. Muistelisin niin. No enivei, kyllä mä ostaisin paljon ennemmin CBR900RR:n. Siinä on sairaan kestävä pannu johon saa osia.
Comment
-
-
Originally posted by AKSU View PostJos tämän ikäpolven mopoja kattelee, ehdottomasti kannattaa harkita ilma/öljy gsx-r 1100 ärrää. Hyväkuntoisen kun löytää, niin varmasti on huolettomia kilometrejä edessä. Tämän kun vielä ahtaa, niin jo on hauskuuskerrointa...
Tosin ensimmäisen sukupolven banditit ovat teknisesti hyvin lähellä gixxereitä ja niistä löytyy vielä hyväkuntoisiakin yksilöitä.
Comment
-
-
Originally posted by VK982 View PostTasan kuukauden päästä pitäisi lähteä mp:n kanssa kahdestaan kiertään Euroopan teitä. Itään ja sieltä välimerelle Kreikkaan juomaan viikoksi mythosta ja ouzoa.
Paluu matkalla voi joutua pysähtymään eräässä Etelä-Saksalaisessa kylässä ja käydä tutustumassa myös kulttuuriin
Löytyykös meitä muita mailmaa kiertäviä+G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostItellä oli ihan samaa vikaa 750 Sradissa. Latausjännite oli tyhjäkäynnillä ok, mutta kierroksilla (yli 5000 rpm) jännite laski. Syy oli jännitteensäätimessä, tai hapettuneissa liittimissä. Vaikea sanoa kummassa, koska vaihdettiin uusi säädin samalla, kun putsattiin kaikki liittimet mitä vain äkkiseltään löydettiin vasemman takasivuposken irroituksella.
Onko gixxeris muuten 600 ja ostit Loviisasta? En mää muuten, mut kun gixxeri foorumilla pisti tälläinen "silmään"
Edit: Bambers voorumilla näytti vieläkin olevan miun vanha topikki.
Vika korjattu!! Vika löytyi kumisukan sisältä: poikkinainen johto, jonka karvat kuitenkin välillä koskettivat toisiaan. Hankala oli löytää ongelma, kun oli keskeltä johtonippua katkennut. Kyseessä siis se johto, joka vie starttinappulalta signaalin eteenpäin. JES!
Onko muuten tuo gixxer-foorumi liittymisen arvoinen? Tekisi jonnekin mieli päivitellä kuvia varsinkin tulevan talven pienistä muutoksista, mutta en ole aktiivista foorumia vielä prätkille löytänyt. Bomberfoorumille mun projektitaidot ei riitä, moottoripyora.org on kuollut tältä osaltaan ja motot.net taitaa olla lähinnä mopoilijoiden käytössä..
Comment
-
-
Sivuvaunu-BMW hääkulkimena
Pasteen tämän tänne, kun sopinee aiheeseen. Lauantaina 23.7.2011 oli allekirjoittaneen H-hetki ja kuljettimeksi onnistuin kuin onnistuinkin saamaan sivuvaunullisen bokseri-bemun. Tuollainenhan sopi hyvin, jos pakokauhussa olisinkin tullut toisiin aatoksiin (ja tarvinnut vaikka irroittaa vaunu vauhdeista)
Häät menivät mainiosti ja sitä seuraavat kemut samoiten. Ja kuljetin ei olisi voinut olla parempi! Suuri kiitos BMW MC Club Finlandin puheenjohtajalle, kun suvaitsi käyttää silmäteräänsä tarkoitukseen. Muutoinkin erittäin asiallinen kaveri!BMW E30 320i 4d -86, BMW E30 316i 2d Bavaria -89, BMW E36 316i Compact -94, BMW E36 318i Sedan -90, MB W201 190 1.8 Sedan -91, BMW E36 325i Coupe -92, BMW E36 325i Coupe -94, BMW E36 325tds Touring -97, BMW E36 328i Coupe -95, MB W202 C180 1.8 Sedan -94, BMW E36 325tds Sedan -94, BMW E36 316i Compact -94 + Yamaha YZF 600R -98
-------------------------------
BMW E46 316i Sedan -02 + Yamaha XT 350 -98
Comment
-
-
Originally posted by x-arttu-x View Post
Onko muuten tuo gixxer-foorumi liittymisen arvoinen? Tekisi jonnekin mieli päivitellä kuvia varsinkin tulevan talven pienistä muutoksista, mutta en ole aktiivista foorumia vielä prätkille löytänyt. Bomberfoorumille mun projektitaidot ei riitä, moottoripyora.org on kuollut tältä osaltaan ja motot.net taitaa olla lähinnä mopoilijoiden käytössä..
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostMihis sitä projektitaitoa tarvitsee, jos foorumille liittyy? Bomberfoorumilla on asenne sen verran kohdallaan, että pitää olla ammattikämmäri, että edes herättää huomiota.
Comment
-
-
Originally posted by x-arttu-x View PostHeh, kyllähän mä siellä lueskelen ja liittynytkin olen 2006. Projektini ei vaan sinne sovi, kun hommani on tyyliin vanteiden kiillotus ja minipeilien vaihto
Ja mie siis tarkoitin, et ostitko pyöräsi Loviisasta, en että oletko tuon topikin perustaja. Ajattelin siis vain onko kyseessä sama pärrä, koska ongelma aika läheltä liippaa...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
olisko porukalla laittaa kommentteja Suzuki GSX-R 600 06-08 ja Yamaha YZF-R6R pyöristä? näistä uusista kireistä 600cc pyöristä ei ole ollenkaan kokemuksia, niin onko noissa järjetön tehopiikkii jossain 10000 kierroksen jälkeen ja alakierroksilla ei mene mihinkään? hienon näköisiä pelejä on ainakin.
Comment
-
-
On niissä ainakin järjetön tehopiikki yläkierroksilla R6R punaraja varmaan jossain 16-17krpm nurkilla. Naukuu aivan järjettömästi. Kai noissa alavääntöä sen verran on, että ihan suht normaalisti pystyy kaupungissa ja kehäteillä ajeleen. Rivakampiin ohituksiin täytyy kyllä pudottaa useampi pykälä, mutta sitä vartenhan niissä on kytkin ja vaihteita. R6R taitaa olla jo alunperin vähän tiheämmin välitetty. Siitä ei oo tietoa onko ero tehty toisio vai ensiövälityksissä. Jokatapauksessa loistava mopo, jos meinaa radalla käydä. Maantien köröttelyyn aivan turha kampe. Sitä voi tehdä paljon paremmin monella muulla mopolla.Last edited by Juppe; 26-07-2011, 00:00.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostOn niissä ainakin järjetön tehopiikki yläkierroksilla R6R punaraja varmaan jossain 16-17krpm nurkilla. Naukuu aivan järjettömästi. Kai noissa alavääntöä sen verran on, että ihan suht normaalisti pystyy kaupungissa ja kehäteillä ajeleen. Rivakampiin ohituksiin täytyy kyllä pudottaa useampi pykälä, mutta sitä vartenhan niissä on kytkin ja vaihteita. R6R taitaa olla jo alunperin vähän tiheämmin välitetty. Siitä ei oo tietoa onko ero tehty toisio vai ensiövälityksissä. Jokatapauksessa loistava mopo, jos meinaa radalla käydä. Maantien köröttelyyn aivan turha kampe. Sitä voi tehdä paljon paremmin monella muulla mopolla.
noh, ehkä pyörä tulis lähinnä muutamien kilometrien siirtymiseen ja pikku kruisailuun. pitää toki näyttää myös pihassa hyvältä BMW K 1200 S olis pirun hieno, mutta ehkä vähän turha tähän tarkoitukseen.
ajoasento ja moottorin luonne noissa pikkusporteissa aika tärkeä, niin pitäis varmaan lähteä heittää kierros ja koeajamassa :think
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostOn joo, mutta kyllä sitä riskiä voi minimoida valkkaamalla tuttua ja toimivaksi todettua rautaa. Joku kyseli tuolla FZR1000 moposta. Eikös niissä ollut niitä exup ongelmia. Muistelisin niin. No enivei, kyllä mä ostaisin paljon ennemmin CBR900RR:n. Siinä on sairaan kestävä pannu johon saa osia.
Comment
-
Comment