Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S^X
    BTCF Member
    • Oct 2007
    • 933
    • Muurame

    Originally posted by -challenger- View Post
    Ei muutakun uppista
    Ja sitten jyttäkuttua odotellessa

    Pikkuhiljaa rupeaa löytymään,aika hieno tunne tyrkätä maantienopeuksissa autoista ohite perä sivulla
    W208
    W638
    E36

    Comment

    • ruupanen
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 5147
      • Joensuu

      Originally posted by S^X View Post
      Ja sitten jyttäkuttua odotellessa

      Pikkuhiljaa rupeaa löytymään,aika hieno tunne tyrkätä maantienopeuksissa autoista ohite perä sivulla
      Mikäs mopo sulla nyt ? Mimmoset välit? Miten tollanen tehdään? Jarrua vasten pito irti ja hanaa?

      Ite ku newbienä rengasta tässä lopetellut pariin otteeseen, niin jauhan eka vain hieman ykkösellä jarrulla pitäen paikoilleen, jarru irti ja ykkösellä paukutan niin pitkää rantua ku jauhaa ja kakkosta silmään --> lisää rantua

      Kauheesti tekis mieli opetelle enempikin "driftailua", mut eihän sittehän sitä pitäs ostaa uus takanen parinviikon välein
      E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

      Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

      Comment

      • S^X
        BTCF Member
        • Oct 2007
        • 933
        • Muurame

        Originally posted by ruupanen View Post
        Mikäs mopo sulla nyt ? Mimmoset välit? Miten tollanen tehdään? Jarrua vasten pito irti ja hanaa?

        Ite ku newbienä rengasta tässä lopetellut pariin otteeseen, niin jauhan eka vain hieman ykkösellä jarrulla pitäen paikoilleen, jarru irti ja ykkösellä paukutan niin pitkää rantua ku jauhaa ja kakkosta silmään --> lisää rantua

        Kauheesti tekis mieli opetelle enempikin "driftailua", mut eihän sittehän sitä pitäs ostaa uus takanen parinviikon välein

        1100 ilma/öljy.

        Edestä ei paljon orkkis kamaa löydy eli kaikkea palikkaa hiposteltu juuri tuota tarkoitusta nähden.

        Mutta siis vaihde/nopeus/kierrokset sen mukaan että moottori on jonkinlaisella "tehoalueella" jos sellaisesta voi puhua,sitten reilu etujarrun runttaus ja samalla reilusti hanaa. Pyörälle pitää antaa selväksi kumpaa rengasta halutaan sutia... Vaatii vaan luottoa etuseen ja pyörään

        Tollanen kilonen voisi olla jopa näinkin kädettömälle kuskille aika unelma viedä,sitä voimaa kun on pikkasen erilailla kun i/ö:ssä...

        E: joskus muutama vuos sitten kun tota tuli ihan nollapohjalta aloiteltua niin ensimmäiset vedot oli juurikin niin että paikaltaan lähdettiin ja siitä sitten pikkuhiljaa vauhdit ruennut nousemaan ihan asialliselle tasolle. Pyrkii vaan paikaltaan lähtiessä melko helposti karkaamaan liian jyrkkään kulmaan
        W208
        W638
        E36

        Comment

        • -challenger-
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2009
          • 2148
          • L a h t i

          Originally posted by S^X View Post
          Ja sitten jyttäkuttua odotellessa

          Pikkuhiljaa rupeaa löytymään,aika hieno tunne tyrkätä maantienopeuksissa autoista ohite perä sivulla
          Eihän siinä sun kilvet näy ja rätkämiehen kilvet sumennutat

          Comment

          • eri-ernesti
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2009
            • 241
            • Hämeenlinna / Mikkeli

            Originally posted by Eetu View Post
            Joutuuko suorittamaan b inssin ja kirjalliset uudestaan jos vetäsee lyhytaikasen b kortin aikana Moottoripyörällä kortin hyllylle?
            A kortti on pitkäaikanen eikä mikään lyhytaikanen. Juuri tänään kaverin kans puhuttiin kyseisestä asiasta.
            VOOORT
            K7 gsx-r 1000 rata

            Comment

            • Eetu
              Banned
              • Oct 2008
              • 2843

              Originally posted by eri-ernesti View Post
              A kortti on pitkäaikanen eikä mikään lyhytaikanen. Juuri tänään kaverin kans puhuttiin kyseisestä asiasta.

              Mutta vaikuttaako sen pois lähteminen lyhytaikaiseen b:hen.. Sitä tässä funtsin..

              Comment

              • bemu2000
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 17799
                • Jämsä

                Originally posted by eri-ernesti View Post
                Kyllä se on ihan vakta, ettei tuolla kutosella tee katu ajossa mitään. Se vääntö puuttuu aivan kokonaan verrattuna kiloseen ja kyllähän se kilonen "tilavampiki" on ajo asennoltaan.
                Jos ihan oikeesti oot kyykkypyörää hommaamassa ni suosittelen että käyt kokeilemassa 600, 750 ja vielä tonnistakin. Tonninen käy ihan hyvin ekakskin pyöräks jos vähänkään on järkee päässä.
                Kutoseen jos kaadut niin voit olla varma, että se tuntuu tylsältä jo ekan kesän jälkeen.

                on noita 600 ja 750 pyöriä ollut useita tässä 15 vuoden aikana. näistä 2005 vuotta uudemmista ei vaan ole mitään tietoa.
                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                Vanteet edullisesti
                Nostureita ja rengaskoneita

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  Originally posted by Esko View Post
                  Laita suosiolla kilonen alle, niin ei tarvi hieroa koko ajan rajoittimen tuntumassa liikkuakseen ripeästi.

                  Huvitti tuossa viikonloppuna, kun tuli käytyä ajelemassa hitusen tuossa viikonloppuna, niin sieltä tuli muutaman vuoden vanha 600 vai oliko 636 ZX-R ohi mutkatiellä. Noh päätin lähteä kattomaan perään, että miten se kusiainen liikkuu autoon verrattuna. Naukuhan tuo avaramman putkiston saattelemana varsin upeasti ja kuskikaan ei ollut mutkanopeuksien perusteella ekaa kertaa pyörän selässä, mutta kovin tuntu veto puutuvan tuossa jo 150km/h jälkeen. Pysäytin vierelle siinä vähän myöhemmin, niin kaveri oli hitusen äimänä, kun oli työntäny reilusti yli kaks markkaa lasissa ja katto peleistä, että meikäläinen on ku liimattuna perseessä kiinni. Tarttu vielä materiaali videolle

                  mä luulen että mulle riittää noi 600cc tehot. pitäis vaan käydä testaamassa onko se vääntö niin paljon huonompi mitä noissa vanhemmissa n.100hv 600 ja 750 pyörissä.

                  tässä olis parit vaihtoehdot, mielipiteitä?





                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • Jistad
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2008
                    • 443
                    • Pohjanmaa

                    Jos ajaa väli-A:lla täystehosta moottoripyörää ja siitä jää kiinni, niin mitkä on sanktiot? Korottuuko se A:ksi kuitenkin normaalisti?
                    e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
                    R171 SLK 230K -99
                    W202 230C -96
                    Triumph Daytona 955i -03

                    ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
                    ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
                    ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
                    ex e38 740 -95 Ascotgrün
                    ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
                    ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau

                    Comment

                    • zanta
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2003
                      • 2908
                      • Oulu

                      Originally posted by Jistad View Post
                      Jos ajaa väli-A:lla täystehosta moottoripyörää ja siitä jää kiinni, niin mitkä on sanktiot? Korottuuko se A:ksi kuitenkin normaalisti?
                      Ei mulle ainakaan tullu mitään, puhallusratsiassa kyseli korttia ja papereita ja molemmat oli kotona, kysäs sitte radiolla tiedot, pyörän tehoiksi ilmotti 100kW ja ajo-oikeus voimassa 25kW. Moposetä sano vaan että varmasti mukava pyörä ajaa, ei muutaku turvallisia kilometrejä!
                      LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                      eksälista:
                      E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                      Comment

                      • Juppe
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 4541
                        • TURKU

                        Sulla kävi tuuri. Normaalisti tuo olisi ajo-oikeudetta ajo ja siitä tulee kyllä päiviä ihan mukavasti.

                        Comment

                        • Esko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2002
                          • 11675
                          • Kouvola

                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          mä luulen että mulle riittää noi 600cc tehot. pitäis vaan käydä testaamassa onko se vääntö niin paljon huonompi mitä noissa vanhemmissa n.100hv 600 ja 750 pyörissä.

                          tässä olis parit vaihtoehdot, mielipiteitä?





                          http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6r/1152036
                          Sanomattakin selvää noista vaihtoehdoista, että kattoisin tuota vähiten ajettua Kawaa. Helpottaa aina jälleenmyyntiä, kun pyörällä ei ole hierottu jo päälle 30tkm. Muuten noi japsit on aika samalla viivalla ja voittaa yleensä vertailutestejäkin vuoronperään. Koeajolla selviää varmasti ne pienet merkitsevät mieltymyserot.

                          Comment

                          • eri-ernesti
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2009
                            • 241
                            • Hämeenlinna / Mikkeli

                            Originally posted by zanta View Post
                            Ei mulle ainakaan tullu mitään, puhallusratsiassa kyseli korttia ja papereita ja molemmat oli kotona, kysäs sitte radiolla tiedot, pyörän tehoiksi ilmotti 100kW ja ajo-oikeus voimassa 25kW. Moposetä sano vaan että varmasti mukava pyörä ajaa, ei muutaku turvallisia kilometrejä!
                            Sama homma mulla ku vähän keveni keula ni ei mitään ton kummempaa...
                            VOOORT
                            K7 gsx-r 1000 rata

                            Comment

                            • k0rppi
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2008
                              • 784
                              • Varkaus

                              Originally posted by Juppe View Post
                              Sulla kävi tuuri. Normaalisti tuo olisi ajo-oikeudetta ajo ja siitä tulee kyllä päiviä ihan mukavasti.
                              eihän se ole kun korttiluokan ylitys, mistä pääsee pienemmällä penaltilla.

                              Comment

                              • Eetu
                                Banned
                                • Oct 2008
                                • 2843

                                Originally posted by k0rppi View Post
                                eihän se ole kun korttiluokan ylitys, mistä pääsee pienemmällä penaltilla.

                                Mitähän siitä saa sitten?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎