Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Osku View PostTosin itteäkin miellyttää se uudemman R1 muotokieli..
Ja satulan alta tulevat putket antaa vähä lisäfiilistä vielDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostNuo taas on ainoa asia, joka itseä tökkii tuossa esim. 06-> mallissa Nykyäänhän on menty jo back to basics taas, eli putki yksinkertaisesti sivulta ulos.
Henk.koht tykkäsin kyl siitä ratkaisusta.
Oli siin semmonen miinuspuoliki kun ukko on niin lyhytjalkanen ni se tiputti aika paljon alemmas koko pyörää ni otti takarengas pönttöihin kiinni ku oli vieny jotain naista kyydis.
Täytyy noita gixereitä täs pitää silmällä jos sattuu osumaan hyvä yksilö kohdalle niin tehä sitte enempi tuttavuutta :thinkE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Peltsii;3333466]Seuraavana pyöränä itselläkin saattaa olla 2koppanen 10r, juurikin todella yläkireän moottorin takia. Vähän kontrastia yamahan vääntävämpään koneeseen eikä tuo kaiketi kuskiakaan poista selästä yhtä helposti, kuin 1 koppanen
Tahi sitten uudempi R1, kun olen kyllä tykännyt tällä ajaa:think
Niinkuin ruupanen sanoi, kokeilemalla selviää itsellä taas suzuki ei ole vaihtoehto ulkonäön takia, se kyklooppi look ei putoo sitten yhtään.[/QUOTE]
Pitäskin käydä ajaa tollanen 2-koppanen. Se ykköskoppanen oli tosiaankin vikurin oloinen.
Kykloäoppeihin kesti omankin silmän tottuminen helvetin montavuotta. Muistankun K3 -kilonen esiteltiin. Se oli miusta rumin pyörä koskaan Pikku hiljaa siihen vain silmä tottui. Tosin K8 --> ei kyl uppoa vielä (kään) ei sitten yhtään. Siihen asti kyl tykkään muotoilusta todelma paljon. Eikä ole kyl pemarin muoviluodin keulaan tottunut silmä vieläkään, eikä varmaan totu. Tosin hinnatkin Vieläki sitä luokkaa, ettei sitä ainakaan omassa pihassa tarvihe katella ihan lähitulevaisuudessaE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View Post2 vuotta sitte etsin uudenkuntoista. En löytänyt. Pari oli Sveitsissä, mutta hinta oli karu...
Tämän hetkistä tilannetta en tiedä, taitaa olla vielä huonompi.
Comment
-
-
e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot
Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau
Comment
-
-
Mikä se noista nakuista olisi paras aihio räppäilyyn jos puhutaan -07-10 ikäluokan vehkeistä?
FZ1-N, Z1000 vai CB1000R :thinkLast edited by Jube; 24-07-2014, 14:06.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
FZ1-n on ainakin vakiona pemmoinen matkapyörä ennemminkin kuin kiree kyläräppäily-laitos.. aihiona en osaa arvioida. Eli kommenttini sisältöarvo oli itsessään nolla ja kommentti turhaLast edited by BarFly; 24-07-2014, 15:05.e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot
Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau
Comment
-
-
Originally posted by BarFly View Post
Miksi vaihto Dr-z? Voi tuntua tämän jälkeen todella lehmältä, toki tekniikka taitaa olla aika paljon varmempaa..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostMiksi vaihto Dr-z? Voi tuntua tämän jälkeen todella lehmältä, toki tekniikka taitaa olla aika paljon varmempaa..e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot
Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau
Comment
-
-
CB1000R miellyttäisi silmää eniten mutta riittääkö 125hv/99Nm räppäämiseen/sujuvaan keulitteluun kaasulla? :think
Nykyisessä pyörässä on 101hv/65Nm ja se ei kovin tehokkaalta tunnu, toki pyörä on erimallinen, pitkillä väleillä ja vääntö ylempänä...Last edited by Jube; 24-07-2014, 17:20.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostCB1000R miellyttäisi silmää eniten mutta riittääkö 125hv/99Nm räppäämiseen/sujuvaan keulitteluun kaasulla? :think
Nykyisessä pyörässä on 101hv/65Nm ja se ei kovin tehokkaalta tunnu, toki pyörä on erimallinen, pitkillä väleillä ja vääntö ylempänä...DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment