Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peltsii
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 7061
    • Turenki



    Nyt ei jätkät muutakun ebaysta tilaamaan kiinanpaska kypäriä
    DUCATI 1098 RACING EVO

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      Originally posted by Osku View Post
      Tosin itteäkin miellyttää se uudemman R1 muotokieli..
      Ja satulan alta tulevat putket antaa vähä lisäfiilistä viel
      Nuo taas on ainoa asia, joka itseä tökkii tuossa esim. 06-> mallissa Nykyäänhän on menty jo back to basics taas, eli putki yksinkertaisesti sivulta ulos.
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • rjm
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 353
        • Pirkanmaa

        K5-K6 gixeri olisi varmaan aika passeli jos sillä emäntäkin haluaa ajella.

        Comment

        • Osku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2005
          • 3324
          • Kouvola,Pilkanmaa

          Originally posted by Peltsii View Post
          Nuo taas on ainoa asia, joka itseä tökkii tuossa esim. 06-> mallissa Nykyäänhän on menty jo back to basics taas, eli putki yksinkertaisesti sivulta ulos.
          Ainakin ite ku tuli ajeltua ni ne toi kyl mukavaa lisäfiilistä kun oli kunnon putkisto ja höllätes tuntu selkää vasten pientä papatusta
          Henk.koht tykkäsin kyl siitä ratkaisusta.

          Oli siin semmonen miinuspuoliki kun ukko on niin lyhytjalkanen ni se tiputti aika paljon alemmas koko pyörää ni otti takarengas pönttöihin kiinni ku oli vieny jotain naista kyydis.

          Täytyy noita gixereitä täs pitää silmällä jos sattuu osumaan hyvä yksilö kohdalle niin tehä sitte enempi tuttavuutta :think
          E30 24V 5D "Vakio"

          Originally posted by ///Make
          1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5148
            • Joensuu

            Peltsii;3333466]Seuraavana pyöränä itselläkin saattaa olla 2koppanen 10r, juurikin todella yläkireän moottorin takia. Vähän kontrastia yamahan vääntävämpään koneeseen eikä tuo kaiketi kuskiakaan poista selästä yhtä helposti, kuin 1 koppanen

            Tahi sitten uudempi R1, kun olen kyllä tykännyt tällä ajaa:think

            Niinkuin ruupanen sanoi, kokeilemalla selviää itsellä taas suzuki ei ole vaihtoehto ulkonäön takia, se kyklooppi look ei putoo sitten yhtään.[/QUOTE]

            Pitäskin käydä ajaa tollanen 2-koppanen. Se ykköskoppanen oli tosiaankin vikurin oloinen.

            Kykloäoppeihin kesti omankin silmän tottuminen helvetin montavuotta. Muistankun K3 -kilonen esiteltiin. Se oli miusta rumin pyörä koskaan Pikku hiljaa siihen vain silmä tottui. Tosin K8 --> ei kyl uppoa vielä (kään) ei sitten yhtään. Siihen asti kyl tykkään muotoilusta todelma paljon. Eikä ole kyl pemarin muoviluodin keulaan tottunut silmä vieläkään, eikä varmaan totu. Tosin hinnatkin Vieläki sitä luokkaa, ettei sitä ainakaan omassa pihassa tarvihe katella ihan lähitulevaisuudessa
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • 9.3x62
              Bimmer Rookie
              • Jan 2013
              • 127
              • Finland

              Muistanko lukeneeni, että peltsii olisi rykköseen kytkinpaketin vaihdellut? Mistäs moinen kannattanee hankkia, tuppaa vitosella luistamaan. Täydellistä settiä haen Levy,välilevyt,jouset.. Voi olla vakiota jämymmätkin..

              Comment

              • uniiq
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2012
                • 333
                • Vantaa

                Tollanen ninja tuli taloon heräteostoksena
                Attached Files
                BMW harrastuksena jo vuodesta 2012

                Comment

                • Turder
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 460
                  • Suomi

                  Originally posted by Tomppa80 View Post
                  2 vuotta sitte etsin uudenkuntoista. En löytänyt. Pari oli Sveitsissä, mutta hinta oli karu...

                  Tämän hetkistä tilannetta en tiedä, taitaa olla vielä huonompi.
                  Hyvät ja uudemmat SP-2:set on kiven alla. Omaa metsästin vuosina 2007-2010 ja 2010 osui hyvä kohdalle jonka ostin pois. Hakusessa oli nimenomaan viimeisin 2006 malli värityksen vuoksi, joten noita oli aika vähän tarjolla kun tuohon aikaan rivi4-kyykyt oli jo kehittyneitä ja SP-2 vielä kalliskin. Sen jälkeen olen ajanut hieman päälle 20tkm ja pelaa kuin unelma. Perushuoltojen lisäksi mennyt yksi takapyörän laakeri. Ajettu rataa, Alppeja, mutkatietä jne.

                  Comment

                  • BarFly
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2004
                    • 740
                    • Seinäjoki

                    ostelkaahan pois: http://www.nettimoto.com/ktm/690/1725315



                    e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
                    e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot


                    Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
                    Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
                    Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
                    Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau

                    Comment

                    • Jube
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 9636
                      • ...

                      Mikä se noista nakuista olisi paras aihio räppäilyyn jos puhutaan -07-10 ikäluokan vehkeistä?
                      FZ1-N, Z1000 vai CB1000R :think
                      Last edited by Jube; 24-07-2014, 14:06.
                      Näillä mennään:
                      Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                      BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                      BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                      BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                      MB c124 230CE -90 "Badboy"
                      MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                      Comment

                      • BarFly
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2004
                        • 740
                        • Seinäjoki

                        FZ1-n on ainakin vakiona pemmoinen matkapyörä ennemminkin kuin kiree kyläräppäily-laitos.. aihiona en osaa arvioida. Eli kommenttini sisältöarvo oli itsessään nolla ja kommentti turha
                        Last edited by BarFly; 24-07-2014, 15:05.
                        e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
                        e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot


                        Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
                        Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
                        Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
                        Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau

                        Comment

                        • A^A
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 2168
                          • Seinäjoki

                          Originally posted by BarFly View Post
                          Ai vittu olis kyllä makia vehje Vois tulla kaupoille mutta rahatilanne ei oikeen salli nyt kakspyöräistä. Itelläkin ollut kaksi LC4 kotkaa ja onhan ne vaan helvetin hauskoja laitteita

                          Miksi vaihto Dr-z? Voi tuntua tämän jälkeen todella lehmältä, toki tekniikka taitaa olla aika paljon varmempaa..
                          EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

                          Comment

                          • BarFly
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2004
                            • 740
                            • Seinäjoki

                            Originally posted by A^A View Post
                            Miksi vaihto Dr-z? Voi tuntua tämän jälkeen todella lehmältä, toki tekniikka taitaa olla aika paljon varmempaa..
                            Tuo on niin kliini vehes ettei sillä kehtaa lähtee polkuja tykittää mettikköön DR-z kaksilla vanteilla olis sopiva kompromissi jokasuuntaan.. ehkä
                            e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
                            e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot


                            Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
                            Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
                            Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
                            Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau

                            Comment

                            • Jube
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 9636
                              • ...

                              CB1000R miellyttäisi silmää eniten mutta riittääkö 125hv/99Nm räppäämiseen/sujuvaan keulitteluun kaasulla? :think

                              Nykyisessä pyörässä on 101hv/65Nm ja se ei kovin tehokkaalta tunnu, toki pyörä on erimallinen, pitkillä väleillä ja vääntö ylempänä...
                              Last edited by Jube; 24-07-2014, 17:20.
                              Näillä mennään:
                              Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                              BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                              BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                              BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                              MB c124 230CE -90 "Badboy"
                              MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                              Comment

                              • Peltsii
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2007
                                • 7061
                                • Turenki

                                Originally posted by Jube View Post
                                CB1000R miellyttäisi silmää eniten mutta riittääkö 125hv/99Nm räppäämiseen/sujuvaan keulitteluun kaasulla? :think

                                Nykyisessä pyörässä on 101hv/65Nm ja se ei kovin tehokkaalta tunnu, toki pyörä on erimallinen, pitkillä väleillä ja vääntö ylempänä...
                                Kaikki nuo on jousitukseltaan vajavaisia. Painaviakin ovat. Eikä sillä tehollakaan varsinaisesti juhlita. Jos faitterin haluat, tee itse kilokyykystä tai osta siististi rakennettu
                                DUCATI 1098 RACING EVO

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎