Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    Originally posted by Harri G View Post
    No ei kai. Eikö ollu 6/1990 ekat M50.

    En tiedä mikä porukalla on niin M20-tekniikkaa vastaan. Itse ajelin pitkät pätkät M20 525:lla ja hyvin pelitti. Ja kuuluu se tuttu ruksutus, mitä ilman on hankala kuvitella ajavansa bemaria

    Mutta kylläpä kun tuota nykyistä 530:ä etsin, niin tuli huomattua että vähän niitä on enää oikeasti hyväkuntoisia. Ja jos onkin, niin hinnat ovat pilvissä. Jos pitää edullisesti päästä niin kannattaa ottaa hakuun ne M20 525:t sekä 530. Harvemmalla on muuten hakurobotissa 530 käytössä, eli sellaisen voi saada hyvällä säkällä edullisestikin
    ei se M20 huonoin ole kun on olemassa M40
    mitä M30 koneeseen tulee niin pidän laitosta luotettavana ja mukavan vääntävänä mutta kyllä ne nykymittapuulla on auttamatta kivikautisia, "aavistuksen" nälkäisiä malmikasoja
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

      Originally posted by Harri G View Post
      Mutta kylläpä kun tuota nykyistä 530:ä etsin, niin tuli huomattua että vähän niitä on enää oikeasti hyväkuntoisia. Ja jos onkin, niin hinnat ovat pilvissä. Jos pitää edullisesti päästä niin kannattaa ottaa hakuun ne M20 525:t sekä 530. Harvemmalla on muuten hakurobotissa 530 käytössä, eli sellaisen voi saada hyvällä säkällä edullisestikin
      Varmaan tarkoitit M30 koneista mutta myös noita M60 varustettuja kannattaa vilkuilla. Nytkin on nettiautossa yksi varsin fiksu ja alkuperäiskuntoinen myynnissä. Tokihan se vie bensaa enemmän kuin M50:llä varustettu mutta E34 tapauksessa taitaa olla pienin menoerä tuo polttoaine. Muut ylläpitokulut huonon yksilön kohdalla saattaa tosiaan olla helposti 1ke vuodessa :think
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7061
        • Turenki

        Olisi hyvä ilmottaa hieman myös hintahaarukkaa mitä hakee, näidenkin hintahaarukks on mallia laaja
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8257
          • Järvikylä (Nakkila)

          Originally posted by Peltsii View Post
          Olisi hyvä ilmottaa hieman myös hintahaarukkaa mitä hakee, näidenkin hintahaarukks on mallia laaja
          silmä käteen, katsoppa postaus eiliseltä klo. 14.58
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Valtsude
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2007
            • 739
            • Jyväskylä

            Originally posted by Harri G View Post
            No ei kai. Eikö ollu 6/1990 ekat M50.
            Itsellä olisi muistikuva että vasta 7/1990 olisi saanut M50-koneella. Ainakin 6/1990 tehtiin viimeiset M20:set... BMW Clubin tiedoissa on ainakin omaan silmään sattunut monia epäkohtia ja vuosilukuvirheitä, että en siihen 89-juttuun hirveästi luottaisi.
            E34

            Comment

            • Dalglish
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2009
              • 468
              • Ylöjärvi

              Originally posted by Valtsude View Post
              Itsellä olisi muistikuva että vasta 7/1990 olisi saanut M50-koneella. Ainakin 6/1990 tehtiin viimeiset M20:set... BMW Clubin tiedoissa on ainakin omaan silmään sattunut monia epäkohtia ja vuosilukuvirheitä, että en siihen 89-juttuun hirveästi luottaisi.
              Mulla on tehtaalta lähtenyt tuo M50 4/1990 520i

              Comment

              • Valtsude
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2007
                • 739
                • Jyväskylä

                Okei. Muuta en varmaksi tiedä kuin sen että 6/90 on rullaillut viimeiset M20-koneiset ulos.
                E34

                Comment

                • Harri G
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 9042
                  • Iisalmi

                  Originally posted by peto2 View Post
                  mitä M30 koneeseen tulee niin pidän laitosta luotettavana ja mukavan vääntävänä mutta kyllä ne nykymittapuulla on auttamatta kivikautisia, "aavistuksen" nälkäisiä malmikasoja
                  Eikö se ookkin juuri tämä mikä niissä viehättää

                  _nixu_: Tarkoitin joo lähinnä M30:ä, mutta se oli pointtini että monet selailevat vain nopeasti 525:t ja laittavat nettiauton kiinni. Viehän se 530 joo enemmän bensaa, mutta harva nyt E34:ä laittaa jos bensankulutus on kovinkin tärkeä kriteeri.
                  E39 ja E91

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8972
                    • Kellokoski

                    Originally posted by Harri G View Post
                    _nixu_: Tarkoitin joo lähinnä M30:ä, mutta se oli pointtini että monet selailevat vain nopeasti 525:t ja laittavat nettiauton kiinni. Viehän se 530 joo enemmän bensaa, mutta harva nyt E34:ä laittaa jos bensankulutus on kovinkin tärkeä kriteeri.
                    Jep. Kannattaa tosiaan selailla kaikki 525-540:set läpi ja ostaa sellainen missä on kaikki tarvittavat varusteet ja hyvä yleiskunto. Ei niin harmita pikku fiksailut kun on kerralla mieleinen auto alla
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • pmv
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2002
                      • 2032
                      • tornio

                      Originally posted by Valtsude View Post
                      Itsellä olisi muistikuva että vasta 7/1990 olisi saanut M50-koneella. Ainakin 6/1990 tehtiin viimeiset M20:set... BMW Clubin tiedoissa on ainakin omaan silmään sattunut monia epäkohtia ja vuosilukuvirheitä, että en siihen 89-juttuun hirveästi luottaisi.
                      Tämä on tosi kiharainen juttu. Jos en aivan perseelleen muista, niin Vauhdin Maailma 4/90 on esittely näistä M50 koneisista E34:sta. Eli lehdistöautot on valmistettu varmuudella aivan alkuvuodesta 1990. Mutta jos katsotaan vaikkapa syksyllä 89 painettua auto katalogia(siis se saksalainen raamattu), niin se ei tiedä vielä mitään M50 koneisista myyntimalleista. M20:sta varmaan sai pitempään 520i:ssä. Olihan E30 vielä saatavilla tuolloin ja M20:ia valmistettiin läjäpäin. Toisaalta 530i M30:sta haluttiin varmaan päästä eroon äkkiä ns. turhana mallina.

                      Comment

                      • ruupanen
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 5148
                        • Joensuu

                        Jatketaans vielä tästä aiheesta. Esim. nimimerkki Camo:han omisti 520i:n M50 mosalla, joka oli rekisteröity jo 1989. Oiskohan noita sit tehty rinnan? Muistaakseni Realoem antaa 9/1990 viimeisen kerran M20 moottorivaihtoehoksi.

                        Omani on 1990 ja M50.
                        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                        Comment

                        • _nixu_
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2006
                          • 8972
                          • Kellokoski

                          Originally posted by ruupanen View Post
                          Jatketaans vielä tästä aiheesta. Esim. nimimerkki Camo:han omisti 520i:n M50 mosalla, joka oli rekisteröity jo 1989. Oiskohan noita sit tehty rinnan? Muistaakseni Realoem antaa 9/1990 viimeisen kerran M20 moottorivaihtoehoksi.

                          Omani on 1990 ja M50.
                          Eikös se camon ollut tekniikanvaihto?
                          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                          Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14340
                            • Oulu

                            Originally posted by ruupanen View Post
                            Jatketaans vielä tästä aiheesta. Esim. nimimerkki Camo:han omisti 520i:n M50 mosalla, joka oli rekisteröity jo 1989. Oiskohan noita sit tehty rinnan? Muistaakseni Realoem antaa 9/1990 viimeisen kerran M20 moottorivaihtoehoksi.

                            Omani on 1990 ja M50.
                            9/89 näyttää ETK että on jo saanu M50 moottoria yhtäaikaa M20:n kanssa.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • Throttle
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2010
                              • 793
                              • -

                              Käytettiin varmaan molempia rinnan, jotta saisi M20 pois varastosta lojumasta..?

                              Comment

                              • Jansu
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2006
                                • 315
                                • Pori

                                Originally posted by jumbo View Post
                                Eli ostit tonnilla huippuvarustellun e34:sen mitä on korjattu(ilmeisestikkin juuri äskettäin) 2500eurolla?
                                kuinkas niin? Mutta juu näinhän se apaut meni
                                -E34 525ia Touring
                                -E36 323ia Touring ///M

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎