Originally posted by Vertigo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328 vs honda s2000
Collapse
X
-
Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
-
-
ei mun tarttis kahta kertaa miettiä. s2000 ilmanmuuta. ihan karmee ripulikiikku toi e36 avo ajettavuudeltaan ja 2.8 ei vie tota painavaa malmikasaa mihkään. eikä tähänpäivään mennessä ole tullut vastaan haljennutta hondan kantta mutta haljenneita bemarinkoneita on joka jätkällä nurkat väärällään. e46 m3 olisi sit asia erikseen
mut juu, honda s2000 olis riemusta kiljuen mun valinta. onneks ei näillä tileillä tarvi murehtia kumman hankkisi kun ei saisi ostettua edes etupenkkiä kummastakaanE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by Squamish View PostAika erilaiset autot kyseessä - kannattaa miettiä tarkasti käyttötarkoitusta ja omia haluja. Jos tämä http://youtu.be/pWjMvrkUqX0 lämmittää mieltä, niin valinta lienee Honda. Jos taas ei, niin sitten bemari.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by Ishvan View PostTämä alakierrosväännön puute on kyllä tuntunut juurtuneen todella monelle korvan taakse...usein ihan kuulopuheiden perusteella. Eihän niissä tietysti ole uusien turbokoneiden alavääntöä mutta moni yllättyisi kuinka sivistyneesti nuo Hondankin koneet vetävät 1000 kierroksesta alkaen isollakin vaihteella. Ja tosiaan...kaupunki ajoon soveltuu myös äärimmäisen hyvin. Suosittelen kokeilemaan. Monellä uudemmalla kireällä vaparilla on kuitenkin noin 85-90% väännöstä käytettävissä hieman yli 3000rpm.
On kyllä veikeä aihe, valitako eräs lähimenneisyyden hienoimmista saavutuksista autoteollisuuden saralla, vaiko kovaa vauhtia museoikää lähestyvä E36-paskarottelo?Last edited by r.w.; 01-05-2011, 20:53.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Paskat ominaisuuksista, pelkän äänen takia voi ostaa Hondurasin. Tollasta on kiva kuunnella "ei perkele millon se vaihtaa?"
RX8 , sama homma. Siitäkin pitää kierrättää sisukset kankaalle että sen saa kulkemaan, mutta naukuna on aika jees.Last edited by petrolhead; 01-05-2011, 21:56.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostM3 Ei sitten vai kierrä ? :think
joo aika huono tosiaan verrata keskenään lähinnä cruisailuun tarkoitettua 328i cabia, missä on alaväännöillä kulkeva moottori ja s2000 hondaa.
miksi ei sitten vaikka E36 M3 toiseksi vaihtoehdoksi?
Comment
-
-
Tai miksei Z3 M? Siinä alkais olemaan kulkupuoli kunnossa.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Frendi uitti Saksanmaalta 2001 s2000n. Vuoden-pari ehti ajella ja sitten posahtikin moottori. Reipas 9 000 euroa myöhemmin pääsi taas liikkeelle, tosin 2,2seksi veivattuna kun viriosat tulivat halvemmaksi kuin orkkikset.
Yksittäistapaushan tuokin on, mutta kuvittelisin että noin kireälle viritetty moottori ei muutenkaan ole kovin halpa kun jokin menee paskaks.Ex:
E46 320Ci "Baijerin Huzzleri"
E46 316i "Baijerin Neekeri"
Comment
-
-
joo aika huono tosiaan verrata keskenään lähinnä cruisailuun tarkoitettua 328i cabia, missä on alaväännöillä kulkeva moottori
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostMissä vaiheessa tuo suora kutonen on muuttunut alaväännöllä kulkevaksi koneeksi?! Edes 330i:ssä sitä valtavaa alavääntöä ei ole mitenkään järisyttävästi. Epäilen vahvasti, että ei sitä ainakaan enempää 328:ssa oo. Tuliko siitä vääntökone, kun honukassa on enemmän paukkua ylhäällä Toisaalta musitan jostain takaraivosta, että e36 328 pieksee e36 M3:n, kun se on niin saakelin nopee. Miks se ei sitten pärjäis hondalle
Onhan siinä ihan hyvä ajoalueen käytännön vääntö, harmi vaan kun e36 avo painaa niin paljon. Ja alunperinkään ei pitäisi 4 paikkaista ja 2 paikkaista edes verrata.
Comment
-
-
olihan tuo nyrre linkki kovaa menoa. hikoo kädet ihan kattomisesta.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostMissä vaiheessa tuo suora kutonen on muuttunut alaväännöllä kulkevaksi koneeksi?! Edes 330i:ssä sitä valtavaa alavääntöä ei ole mitenkään järisyttävästi. Epäilen vahvasti, että ei sitä ainakaan enempää 328:ssa oo. Tuliko siitä vääntökone, kun honukassa on enemmän paukkua ylhäällä Toisaalta musitan jostain takaraivosta, että e36 328 pieksee e36 M3:n, kun se on niin saakelin nopee. Miks se ei sitten pärjäis hondalle
kyllä se M52b28 on rakennettu vääntökoneeksi kuristetulla imusarjalla ja on sen takia aika hengetön yläkierroksilla. tän takiahan näihin just vaihdetaan M50b25 imosarjoja, millä saadaan yläkierroksille tehoa, mutta menetetään se alempien kierroksien etu...
Comment
-
Comment