Vanhoja pajeroita ei oikein näe enään. Varsinkin tämäntyyliset grafiikat on jäänyt mieleen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lapsuutesi autot joita ei näe enää liikenteessä.
Collapse
X
-
Originally posted by PJS69 View PostHienoja kuvia...
Ja itse asiassa tuollainen Lill Red Express Truck "puu lava laudoituksella" pyöri nuoruus vuosieni aikana Mäntsälä - Porvoo akselilla. Tuli aikas monestikin itse asiassa nähtyä.
Comment
-
-
Originally posted by PJS69 View PostHienoja kuvia...
Ja itse asiassa tuollainen Lill Red Express Truck "puu lava laudoituksella" pyöri nuoruus vuosieni aikana Mäntsälä - Porvoo akselilla. Tuli aikas monestikin itse asiassa nähtyä.
mäntsälässä siisLast edited by ippeex; 19-04-2016, 21:48.
Comment
-
-
Originally posted by Kojontti View PostTuollaisella liikuttiin kun olin pieni.
Onneksi nuo on hävinneet...Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
-
Vaikkei niitä nuoruudessakaan nähnyt, niin kyllä on kaunis auto, Fiat Dino Spider, sellainen valkoinen on tämän viikon seissyt samassa parkkihallissa jossa itse päivisin autoni pidän. Onneksi joku on moisen raaskinut hankia. Aika hyvin on liikenteestä kadonneet isot 130 Fiatit, lapsuudessani muistan sellaisen aina jossain Töölöntorin kulmilla seisseen, eipä samanikäkauden perhekokoisia 132 Fiattejakaan vuosiin ole liikenteessä näkynyt, kaksikin sellaista oli itselläni joskus 80-luvulla"When the facts change, I change my mind."
Comment
-
-
Ei varsinaisesti lapsuuden pelejä olleet nämä, kun tällaisen omistin armeija-aikana itsekin, mutta näitä ei enää paljoa näe:
Oma oli 360cid V8, edelbrockin imusarjalla, holleyn kaasuttimilla, shiftkitillä ja keinonahkaisilla erillispenkeillä.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Comment