Ja itse asiassa tuollainen Lill Red Express Truck "puu lava laudoituksella" pyöri nuoruus vuosieni aikana Mäntsälä - Porvoo akselilla. Tuli aikas monestikin itse asiassa nähtyä.
Ja itse asiassa tuollainen Lill Red Express Truck "puu lava laudoituksella" pyöri nuoruus vuosieni aikana Mäntsälä - Porvoo akselilla. Tuli aikas monestikin itse asiassa nähtyä.
Jollakin armeijakaverilla oli samanl. Santahaminassa kesällä -87, voisiko olla sama yksilö ?
Taitaa itseasiassa seistä tälläkinhetkellä yhden korjaamon pihassa
mäntsälässä siis
Vaikkei niitä nuoruudessakaan nähnyt, niin kyllä on kaunis auto, Fiat Dino Spider, sellainen valkoinen on tämän viikon seissyt samassa parkkihallissa jossa itse päivisin autoni pidän. Onneksi joku on moisen raaskinut hankia. Aika hyvin on liikenteestä kadonneet isot 130 Fiatit, lapsuudessani muistan sellaisen aina jossain Töölöntorin kulmilla seisseen, eipä samanikäkauden perhekokoisia 132 Fiattejakaan vuosiin ole liikenteessä näkynyt, kaksikin sellaista oli itselläni joskus 80-luvulla
Comment