Millä saa "nollattua" e39 -03 rengaspainevalon? Ohjekirjasta katsoin, mutta omasta puuttuu nollaus nappi tuosta ratin oikealta puolen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Lahko100 View PostMillä saa "nollattua" e39 -03 rengaspainevalon? Ohjekirjasta katsoin, mutta omasta puuttuu nollaus nappi tuosta ratin oikealta puolen.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Lahko100 View PostMittaristossa palaa kumminki varoitusvalo ja listan alla näköjään paikka napille. Onko kaikissa tuo reikä tuola vaikkei vahtia olisikaan?
Tutki mielummin että löytyykö tyhjää johdonpäätä tai peräti sitä nappia jostain kojelaudan sisältä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostEiköhän sen nyt kaikilla neljällä kuulu käydä..Last edited by Muurahainen; 19-07-2014, 00:22.
Comment
-
-
Originally posted by smo83 View Postkaasarikone kai seon. eli jossain sytytysjärjestelmässä.
Veikkaan että vain tulppa paskana tai sen johto.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostTulpat, tulpanjohdot, virranjakajankansi tai sit venttilipuolella vika.
Veikkaan että vain tulppa paskana tai sen johto.
ittiäni kauhistuttaa että 100€ autoon tehdään 100€ remppa, no onkaise silti parempi kuin kävellä.
no ei ole minun auto eikä minun rahat joten asia käsitelty.
Comment
-
-
Jos rekisteri-ilmoituksen (eli omistajanvaihdoksen) teko ja konttorilla käynti venyy yli 7 päivään rek. otteen ilmoitusosaan merkitystä päivästä, välttyykö sanktioilta (korotettu vakuutusmaksu?) jos vakuutus on kuitenkin tehty tuon 7vrk sisällä auton luovutuksesta?
Ostin auton mutta olen lomailemassa ja paperit ovat tulleet kotiin enkä niitä ehdi viemään konttorille ennen 7vrk täyttymistä. Eli jos teen vaan vakuutuksen ajoissa niin onko se ok?
Comment
-
-
Originally posted by p3t3 View PostJos rekisteri-ilmoituksen (eli omistajanvaihdoksen) teko ja konttorilla käynti venyy yli 7 päivään rek. otteen ilmoitusosaan merkitystä päivästä, välttyykö sanktioilta (korotettu vakuutusmaksu?) jos vakuutus on kuitenkin tehty tuon 7vrk sisällä auton luovutuksesta?
Ostin auton mutta olen lomailemassa ja paperit ovat tulleet kotiin enkä niitä ehdi viemään konttorille ennen 7vrk täyttymistä. Eli jos teen vaan vakuutuksen ajoissa niin onko se ok?
Comment
-
Comment