Originally posted by Tenox
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKäyttömaksuilla (ajoneuvovero) on aika iso ero onko päästöt 100 vai 200...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostNosiis, nyt menee offtopikin puolelle:
Puhun nyt siis autoverosta joka tulee sen uuden auton verottoman hinnan päälle, siis täällä kekkoslovakiassa Eikös sekin ole nykyään co2 perusteinen?
Selvennyksenä: Eli autovero maksetaan kun uusi auto ostetaan ja ajoneuvovero on sitten vuosiperusteinen....
Eli ajan tässä nyt vaan sitä takaa että UUTTA autoa ostettaessa moni tuijottaa tuota CO2 lukua, koska se vaikuttaa auton kokonaishintaan. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Korjatkaa, jos olen väärässä, koska minä en varmaan koskaan pääse tilailemaan uutta autoa
EDIT: Ja eikös tämä johtanut sellaiseen hulluuteen että esim. lisävarusteista maksat veroa myös CO2:n mukaan. Eli vähemmän kuluttavasta autosta maksat esim. vähemmän metalliväristä kuin enemmän kuluttavasta jossa sama metalliväri on kalliimpi, koska siinä on isompi co2 luku. Näin muistelisin että jossain uutisoitiin.-21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport
Comment
-
-
Ostaa si priuksen tai vastaavan homosukkulan jos se co2 painaa noin paljon ostopäätöstä tehdessä. Kostautuu sitte vaa ajettavuudessa ja ominaisuuksissa aika railakaasti, mutta kukin tyylillää. pitäskö avata uutta topikkia "uutta autoa ostamassa", kun menny aika OT jauhamiseks nytten:think. Mitä myymiseen tulee, niin ei siinä oikeestaan muuta vaikeeta ole kun se että sais/osais suorilta karsia noi haaveilijat ja pelkästään koeajajat pois:think.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View Post---
Mitä myymiseen tulee, niin ei siinä oikeestaan muuta vaikeeta ole kun se että sais/osais suorilta karsia noi haaveilijat ja pelkästään koeajajat pois:think.
Ja eipä noita haaveilijoita/koeajajia kannata alkaa karsimaan, koska ei sitä koskaan tiedä jos joku vaikka innostuu auton ostamaankin vaikka on ns. haaveilijaVW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by tonit View PostTotta tavallaan tuokin mutta suurimmalle osalle ostajista tuo ulkomailta tuominen ei ole vaihtoehto jo osaamisen tai tuontiin liittyvien lisätöiden, kuten verottamisen ja varustelun vuoksi.
Vaatii hyvää fiilistä ostajasta, että uskaltaa heittää "no, hae sitten itse sellainen". On toiminutkin joskus, kun olen haaveilijalla sanonut.
Varusteista pitää aina muistaa: toisen turhake, toisen onni
Jos omasta mielestä hierovat penkit ovat parasta mitä Baijerilainen insinööri on keksinyt, jollekin ne voi olla EVVK.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostPurkkivirityksestä sen verran, että samallalailla on purkkaviritys kuin esim. Karalan tekemä valmissofta. Sekin ilmeisesti aivan onneton.
CO2-villityksestä: uuden- tai työsuhdeauton hankkijoiden asenteet tavallaan ymmärränkin, mutta muutenhan asia on kuten kirjoitettu: kymmenienkin grammojen erot käytetyissä on ihan yksi ja sama.
Menin kerran itsekin halpaan (tai siis kalliiseen), kun ostin N47-koneisen. Ok, kulutus oli ihan oikeasti pieni, mutta kukaan ostaja ei arvostanut sitä pätkän vertaa myydessä. Ja, tämä ennen tietoa niistä ketjuongelmista.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostOlet oikeassa, mutta silti tuota käytetään tinkimisperusteena.
Vaatii hyvää fiilistä ostajasta, että uskaltaa heittää "no, hae sitten itse sellainen". On toiminutkin joskus, kun olen haaveilijalla sanonut.
Varusteista pitää aina muistaa: toisen turhake, toisen onni
Jos omasta mielestä hierovat penkit ovat parasta mitä Baijerilainen insinööri on keksinyt, jollekin ne voi olla EVVK.
Et varmaankaan viitannut noissa varusteissa minun kirjoitukseeni mutta varustelulla tarkoitin talvirenkaita, moottorinlämmittimiä yms. joiden erikseen hankkimiseen ei monilla mielenkiinto riitä, vaan ostavat mieluummin valmiin paketin.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKäyttömaksuilla (ajoneuvovero) on aika iso ero onko päästöt 100 vai 200...
100 - 85e / vuosi
200 - 213e / vuosi
Erotus siis huimat 128e / vuosi. Eli 20 000e ostohintaan nähden ei mitään merkitystä. Vasta kun päästöt on siellä 300+ alkaa maksut olemaan aika kovia.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostPurkkaviritys, vaikka Karala jonkinlaisessa jumalan maineessa täällä onkin. Ok, Ehkä M47 koneessa jotain hienosäädettävää tehtaan jäljiltä voi olla, mutta ei kovin paljoa. Edelleen: valtaosa ostajista pitää noita virityksiä vain ja ainoastaan auton arvoa laskevana.
Mihin perustat tuon, että valtaosa pitää noita arvoa alentavana? Nykydieseleissä kun sitä potentiaalia on jätetty sinne melkoisesti, miksi sitä ei hyödyntäisi? Moottorin ja polttoainesyötön kuluvuuteen tuskin on vaikutusta, jos lisävoimaa hyödyntää ohitustilanteissa yms. Sama pätee voimansiirron osalta. Kuten totesin, rikki saa laitteet tietyllä ajotavalla ihan olemattomilla tehoillakin..
Originally posted by Antti O View PostSe nyt on vanha fakta että autot on keskimäärin halutuimpia täysin orginaalissa kunnossa. Madallukset, tuunaukset ja muut viritykset vähentää haluttavuutta.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostOnko se faktaMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostKyllä se fakta on melkeinpä kaikille muille paitsi GTi-magazinen <20v karjalalippislasikuidunhaistelijaliekkitribaalikon epelticorolla-kestotilaajille .
Oon kyl ajatellu, etten haluais tuota omaani tuhottavaksi kellekään kyseisen lajin tyypille..
Palataan otsikon aiheeseen. Taitaa mennä jonkinsortin raja 10k€:ssa, sen alle varmaan liikkuu autot paremmin tässä taloustilanteessa.Last edited by Juspa; 11-12-2013, 15:45.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostPalataan otsikon aiheeseen. Taitaa mennä jonkinsortin raja 10k€:ssa, sen alle varmaan liikkuu autot paremmin tässä taloustilanteessa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostEn usko. Auto menee kaupaksi, kun hinta ja ominaisuudet kohtaa toisensa, oli hinta sitten 100 tai 100000 euroa. En tiedä mikä on "oikea" hinta autollesi. Kunhan tarpeeksi kauan kauppaat sitä ja lopulta menee kaupaksi, se myyntihinta on melko lähellä oikeaa. Mikä se sitten onkin.Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
Comment
-
Comment