Joo voi olla yli hinnoiteltu mutta kysyntä on kuitenkin aika kova ollut joten hintaan en ajatellut puuttua vielä. odotellaan kevättä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by RoopeR View PostJoo voi olla yli hinnoiteltu mutta kysyntä on kuitenkin aika kova ollut joten hintaan en ajatellut puuttua vielä. odotellaan kevättä
Ok, ymmärrän toki pointtisi eli kirjekavereita piisaa mutta ei oikeaa ostajaa!
Niin se vaan menee että mikäli hakee maksimaalista hintaa, joutuu vastapainoksi varaamaan myymiseen aikaa ja päinvastoin
Siinäkin on pointinsa mitä jakeluvesimies sanoi, samalla rahalla kun saa e38 koppaa vastaavalla tekniikalla niin siitä pienestäkin ostajakunnasta suuri osa ottaa uudemman...Last edited by Jube; 10-02-2014, 18:34.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by RoopeR View PostJep odotetaan jos joku vaivautuisi vaikka kattelemaan paikan päälle Työ matka lyheni 1,5km niin voisi olla joku pienempi auto vähän käytännöllisempi :think
Jätä auto talliinF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMietin juuri itse tätä LCI / pre-LCI hankintaa. Päädyin näistä syistä LCI-malliin, vaikka kävikin kukkarolle:
- Jälleenmyyntihinta ja haluttavuus vuosien päästäkin parempi
- Ajan paljon, joten alhaisempi kulutus tuo säästöä
- Ruosteongelmia tulee todennäköisesti myöhemminBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostNyt tullut useampi sata kilometriä LCI 530dA:lla ajettua. Siis tämähän on ihan eri auto, ainakin laatikoltaan. Kun laatikko lukitsee melkein koko ajan, kaupungissa tule vähän väliä vilkaistua minkä vaihde on silmässä kepin suunalta, niin manuaalin oloinen on. Näin myös käytännön suorituskyky ainakin perssynolla on huomattavasti parempi kuin pre LCI. Kulutuksesta vielä paha sanoa, mutta selvästi vähemmällä tuntuisi menevän.
Mulla on nyt tässä matka-kehä-motaripainotteisessa ajossa mennyt keskimäärin 6,5l/100km eli noin litran vähemmän, mitä vanha nelikko E46330xd.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMiten tarkistat kepiltä D-päällä, mikä vaihde on päällä?
Pappakruisailussa kone pyörii ihmeen pienillä kierroksilla. Sili kiihdytettäessä vaihde ei muutu, mutta auto silti kiihtyy ihan ok. vasta reippaampi kiihdyttäminen aiheuttaa vaihdon. Toimii hyvin erilailla kuin pre. Ei ihme, että löpöä menee vähemmän.
PS ehkä tästä pre LCi -LCI E60, voisi perustaaa oman ketjun. Ei kuulu tähän ketjuun.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMiten tarkistat kepiltä D-päällä, mikä vaihde on päällä?
Mulla on nyt tässä matka-kehä-motaripainotteisessa ajossa mennyt keskimäärin 6,5l/100km eli noin litran vähemmän, mitä vanha nelikko E46330xd.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postihan offtopicina: sulla oli tosi kauan se E46, paljonko kerkesit veivaamaan sillä?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postihan offtopicina: sulla oli tosi kauan se E46, paljonko kerkesit veivaamaan sillä?
Originally posted by ruupanen View PostSama homma kiinnostas, ja oliko miten vikoja. Pieni tarina omistaltasi ajalta kyllä kiinnostaisi kuulla mikäli jaksat kirjoittaa.
Automaattilaatikolle ei tehty mitään, ei vaihdeltu öljyjä ja toimi moitteetta aina. Tuulilasin uusin kertaalleen .
Öljypohjan tiiviste siinä vähän vuosi myydessä (hankala vaihtaa, liikkeessä äkkiä 2k€:n remontti), muttei tarvinnut öljyä lisätä 20tkm öljynvaihtovälillä. Voimansiirron tärinää siinä pariin otteeseen ilmeni ja sen paikallistaminen oli erityisen vaikeaa.
Mitäköhän muuta...:think Paras ja luotettavin auto, mitä minulla on ikinä ollut! Voi olla, että jää sellaiseksi....
Auto meni kaupaksi n. 15h siitä, kun laitettiin nettiautoon, mielestäni ylihinnalla ! Huoltokirjaa ei ollut, huollot oli tehty ns. itse.
Edit: Ihan haasteena kaikille ja autonvaihtajille, kun pitää autostaan huolta ja ajaa nätisti, kilometrit ovat edullisia!
Edit 2: Siirtopumppu uusittiin keväällä 2009.Last edited by Laku; 14-02-2014, 16:57.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEdit: Ihan haasteena kaikille ja autonvaihtajille, kun pitää autostaan huolta ja ajaa nätisti, kilometrit ovat edullisia!
Olen kyllä kertonut ennenkin mutta itse ajelin ekalla 530d:llä (joka on nyt taas minulla) 130tkm (220-350tkm) ja toisella 100tkm (390-490tkm)
Ekaan vaihdoin perus huoltojen lisäksi tankissa olevan siirtopumpun, etupyörien laakerit, taakse levyt + palat, kaikki ABS anturit ja etuvakaajan koiranluut.
Toiseen etupään tukivarsisarjan, taakse pari yksittäistä vartta, takapyörien laakerit, jarrupalat joka kulmaan, pohjassa olevan siirtopumpun, konehuoneen PA-putken ja yhden ABS-anturin.
490tkm ajetussa mm. turbo myyntihetkellä alkuperäinen ja täysin toimiva lukuunottamatta ujellusta kylmänä...
Mielestäni molemmat menivät todella pienillä korjauskustannuksilla ottaen huomioon että olivat jo minulle tullessa paljon ajettuja, kun olivat ns. käyttöautoja niin pidin sillämielin että viat korjataan heti kun niitä ilmenee eikä tienpuoleen ainakaan oman huolimattomuuden vuoksi olla jäämässä :think
Mitä itse Bemun myymisen vaikeuteen tulee niin eteenkin vähän vanhempien/enemmän ajettujen autojen kohdalla olen havainnut että moni ostaja antaa sille painoarvoa jos auto on ollut myyjällä pidempään ja myyjä pystyy osoittamaan että siitä on todella pidetty huolta!Last edited by Jube; 13-02-2014, 22:31.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
BMW 525d E61 Touring ECE L A valmistettu 12/2004
Täällä taitaa olla keskustelu vireintä eri Bemareiden hintatason suhteen. Antakaahan näkemyksiänne autosta, joka minulla olisi mahdollisuus ostaa ja hiukan käyttöautonakin kiinnostaisi. Lähinnä realistinen hintataso kiinnostaa. Auto on ensimmäiseltä omistajalta ja karvan alle 200tkm ajettu. Huollot ja korjaukset tehty ajallaan. Tuotu Suomeen saman omistajan toimesta noin 2 vuoden ikäisenä.
Kysyn siis hintaa millä noilla kauppaa tehdään ja mistä syystä. Pyyntihinnat ovat pyyntejä ja ne näkee netistä. Mielellään saa ottaa kantaa myös varustetasoon, vikaherkkyyteen etc.
BMW 525d E61 Touring ECE L A valmistettu 12/2004
Options
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S386A DACHRELING Roof railing
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
S563A LICHTPAKET Light package
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Dutch
S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S2RAA LM RAEDER TRAPEZSTYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German"Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostEikai tuossa muuta ole kuin kilometrit. Jos nopeasti haluat päästä autosta eroon, ota pois tuo "ei vaihtoa". Monella varmaan tilanne, että pitäisi saada oma kippo myytyä ennenkuin pystyy ostamaan toisen. Mutta siinä vaiheessa kun se oma kippo saadaan myytyä niin aletaan katselemaan sitten jotain muuta (vähemmän ajettua...). Näin se vaan menee.
Kaipa nyt kuitenkin parin tonnin kulkineen voi vaihdossa ottaa...
EDIT: niin, ja ei tuo 3 viikkoa nyt niin pitkä myyntiaika vielä ole. Menee varmaan pari kuukautta ennenkuin menee suoralla kaupalla. Moni ehkä odottaa hinnanpudotusta?
Noniin, kohta 2 kuukautta ollut myynnissä ja nettiauton halvin e60 eikä taatusti huonoin. Puhelintiedusteluita nolla, potentiaalinen suoran kaupan ostaja oli ahmeed ja loput vaihtotarjoukset on olleet 330d e46 samalta myyjältä kolmeen kertaan (hivenen yksinkertainen tyyppi???) ja sitten moottorikelkkoja mitkä on tietysti tälläisenä talvena melkein kultaakin arvokkaampia.
Jos joku paikanpäälle jostain kumman syystä eksyy niin vaihdoin sitä varten vielä uuden ratin kehän ja sitten kontissa on uus kuskinpenkin istuinosan nahka joten kuskin ovesta sisään katsottuna auto on istuinosan vaihdon jälkeen aikalailla uudenveroisessa kuosissa. Niin ja vaihdoin vielä laatuosilla kaikki väljät puslat ja tukivarret sekä eteen levyt ja palat. Nelipyöräsuuntaus tarvii vielä käydä teettämässä niin ei kaadu sitten mahdolliset(vai mahdottomat) kaupat kolisevaan tai vetelevään alustaan.
Edit: niin ja vielä se linkki samaan ilmoon http://www.nettiauto.com/bmw/530/6148524F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostNoniin, kohta 2 kuukautta ollut myynnissä ja nettiauton halvin e60 eikä taatusti huonoin. Puhelintiedusteluita nolla, potentiaalinen suoran kaupan ostaja oli ahmeed ja loput vaihtotarjoukset on olleet 330d e46 samalta myyjältä kolmeen kertaan (hivenen yksinkertainen tyyppi???) ja sitten moottorikelkkoja mitkä on tietysti tälläisenä talvena melkein kultaakin arvokkaampia.
Jos joku paikanpäälle jostain kumman syystä eksyy niin vaihdoin sitä varten vielä uuden ratin kehän ja sitten kontissa on uus kuskinpenkin istuinosan nahka joten kuskin ovesta sisään katsottuna auto on istuinosan vaihdon jälkeen aikalailla uudenveroisessa kuosissa. Niin ja vaihdoin vielä laatuosilla kaikki väljät puslat ja tukivarret sekä eteen levyt ja palat. Nelipyöräsuuntaus tarvii vielä käydä teettämässä niin ei kaadu sitten mahdolliset(vai mahdottomat) kaupat kolisevaan tai vetelevään alustaan.
Edit: niin ja vielä se linkki samaan ilmoon http://www.nettiauto.com/bmw/530/6148524E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment