:think viimeiset 50hv taisi jäädä ottamatta vs. mitä olisi mhd:lla saanut aikaiseksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
135i Coupe kokemuksia?
Collapse
X
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View Post:think viimeiset 50hv taisi jäädä ottamatta vs. mitä olisi mhd:lla saanut aikaiseksi.
Olen itse tyytyväinen sekä tuin jotain suomalaista viemällä hänelle enkä lähettämällä rahojani maasta ulos.
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostNoniin joo!! Sovitaanko että säätäkööt kuka haluaa puhelimellaan pokemoni pelien välissä autoaan!
Olen itse tyytyväinen sekä tuin jotain suomalaista viemällä hänelle enkä lähettämällä rahojani maasta ulos.
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostNoniin joo!! Sovitaanko että säätäkööt kuka haluaa puhelimellaan pokemoni pelien välissä autoaan!
Onko auton tehojen kasvattamisen peruste, että mihin maksaa veroja. Noh, kukin tekee onneksi kuinka haluaa
Tietysti olisi voinut perehtyä mm. JB4 ja MHD juttuihin. Olisi melkein samalla rahalla tai 400€ halvemmalla saanut sen 400-420hv. Ja nyt jos joskus jotain muuta palikkaa haluaa lisätä niin softa ei paljoa siinä enää lämmitä. Tietysti jos vain sellaisen haluaa eikä mitään muuta edes aio miettiä niin siinä kohtaa varmaan vaihtoehto on myös softaaminen... mutta muussa tapauksessa kannattaa hyvä n54 moottorin omistaja tai tulevat kelata em. vaihtoehtoja. Ovat vaan hinta-laatu-teho-jatkoviritys seikoiltaan täysin ylivoimaisiaBMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostMIKSI MIKSI MIKSI?
Onko auton tehojen kasvattamisen peruste, että mihin maksaa veroja. Noh, kukin tekee onneksi kuinka haluaa
Tietysti olisi voinut perehtyä mm. JB4 ja MHD juttuihin. Olisi melkein samalla rahalla tai 400€ halvemmalla saanut sen 400-420hv. Ja nyt jos joskus jotain muuta palikkaa haluaa lisätä niin softa ei paljoa siinä enää lämmitä. Tietysti jos vain sellaisen haluaa eikä mitään muuta edes aio miettiä niin siinä kohtaa varmaan vaihtoehto on myös softaaminen... mutta muussa tapauksessa kannattaa hyvä n54 moottorin omistaja tai tulevat kelata em. vaihtoehtoja. Ovat vaan hinta-laatu-teho-jatkoviritys seikoiltaan täysin ylivoimaisia
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostKylläpäs nyt jengiä kiristää 😂 😂 laitetaan vaan kaikki jb4:set ja muut mhd:t kuhan joku tulee ystävällisesti näyttää kuinka ne toimii👍EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostKylläpäs nyt jengiä kiristää 😂 😂 laitetaan vaan kaikki jb4:set ja muut mhd:t kuhan joku tulee ystävällisesti näyttää kuinka ne toimii👍Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostLuulen että tässä tapauksessa kaikki voittaa, kun et itse tee autoosi mitään...
Comment
-
-
Miksipäs ei sitä nykyistä ajtechin softaakin voi muokata sitten jos laittaa palikoita lisääVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostHienoa Tommix että olet itse niin taitava! Enpäs ymmärtänytkään että on niin noloa olla sitä mieltä että parempi ku joku joka on asiaan paneutunut tekee näitä juttuja jos itseä vähän jännittää!
En oikeasti ole, mutta olen yrittänyt oppia asioita mm. kuuntelemalla muita. Jokainen saa ja pitää harrastaa tavallansa. Joten jatketaan molemmat tavallamme
.
Jatketaan topicin otsikon merkeissäKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View Post32tkm nyt mittarissa ja huomasin tänään että ilmeisesti joku nostimista naputtaa vähän ku seisoo tyhjäkäynnillä pitkää. Naputus häviää heti ku hipaseekin kaasuun.
Vai onko joku muu joka voi tuollaisen naputuksen tyhjäkäynnillä?
Tommix tai joku muu heittäkää ideoita😊
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostHuomasin myös että ilmastoinnin poiskytkentä lopetti naputuksen. On toki mahdollista että vain kierrokset muuttuvat siinä samalla.
Comment
-
Comment