Nämä suorasuihkutuskoneet kyllä naputtaa terveenäkin aika miehekkäästi, eli yleensä on ominaisuus. Ilman venttiilikopan suojaa kilkattaa pahemmin kuin kiisseli. Jos mitään vikakoodia ei pukkaa niin ajoa vaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
135i Coupe kokemuksia?
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Tommix View PostNämä suorasuihkutuskoneet kyllä naputtaa terveenäkin aika miehekkäästi, eli yleensä on ominaisuus. Ilman venttiilikopan suojaa kilkattaa pahemmin kuin kiisseli. Jos mitään vikakoodia ei pukkaa niin ajoa vaan.
Comment
-
-
Originally posted by Grandy View PostSuoraruiskutus pitää kyllä ääntä mutta yksittäinen napsu kierrosta kohden kuuluu sieltä välistä. Nauhoituksia on turha oikein ottaa kun muut äänet sekoittuu nauhoitukseen. Joku joka tuntee tämän koneen paremmin kuin minä, voisi kuunnella ääntä siinä auton äärellä, niin tietäisi paremmin mistä on kyse. Jossain ovat kirjoitelleet yksittäisestä suuttimesta johtuvaa ääntelyä jne. Inpalla katsoin suuttimien arvoja ja asiasta enempää ymmärtämättä arvot olivat melko yhtäläisiä. Mulla itselläni on aina turvallisempi olo kun tiedän autoni tekniikasta enemmän ja se että kaikki on sitä kautta ok..tämä auto ja sen tekniikka vaatii vähän enemmän opiskelua
Comment
-
-
Itse nyt ajellut melkein viikon päivät minulle uudella vm. 2010 135:sella. Täytyy sanoa, että pidän kyllä autosta kovasti. Hieno ajettavuus ja vakio moottorikin toimii hienosti, tosin lisää tehoahan sitä aina kaipaa :think Ainoa valituksen aihe minkä ehkä löydän, on ajoittaiset särinät käsinojasta, jota pitäisi varmaan hieman vilkaista.
Onkos muuten kukaan löytänyt paikkaa josta saisi hiilikuituiset munuaiset autoon? Bmw:n kauttahan saa nuo mustat performance munuaiset, mutta jos jostain löytyisi aidot hiilikuituiset niin semmoiset kiinnostaisivat. Tuntuvat olevan muuten hiilikuituteipillä päällystetyt nuo ebayn vaihtoehdot.
Mitäs öljyä olette muuten käyttäneet autoissanne? Castrolin sivut antavat 0W-30, mutta kun soitin paikalliseen bemari liikkeeseen, siellä sanoivat laittavansa 5W-40 LL öljyä.Last edited by vilivaltteri; 12-08-2016, 13:45.
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostJa olen kuuluisa siitä että kyllästyn nopeasti menopeleihin! Joten ehkä hyvä vaan jos tajuan itse ton mhd maailman vähän myöhemmin ja sitä kautta saan taas uutta innostusta kiesiä kohden
G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by ster View PostSe on muuten totta, että keskikyynärnoja vitisee. Pieni juttu, mutta vittuimainen ku kivi kengässä.Jotain rasvaa pitänee suihkuttaa sinne saranan väliin.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Heps!
Tulipa ostettua tuollainen e82 2009 135i Alpinweiss III -värillä ja ruskealla nahkasisustalla.
Autoon rakenteluun lyöty rahaa yli 20 tonnia.
Oletteko muuttaneet omistanne alustoja kuinka paljon, siis muutakin, kuin iskareita + jousia?
Tähän ostamaani coupeen on vaihdettu taakse kaikki e92 M3:sen osat aina perää myöten. Myös eteen vaihdettu M3:sen tukivarret ainakin.
Kokemuksia näistä olisi kiva saada.
Itse en ole autoa päässyt vielä ajamaan, on vasta tulossa ulkomailta.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by SC90 View PostHeps!
Tulipa ostettua tuollainen e82 2009 135i Alpinweiss III -värillä ja ruskealla nahkasisustalla.
Autoon rakenteluun lyöty rahaa yli 20 tonnia.
Oletteko muuttaneet omistanne alustoja kuinka paljon, siis muutakin, kuin iskareita + jousia?
Tähän ostamaani coupeen on vaihdettu taakse kaikki e92 M3:sen osat aina perää myöten. Myös eteen vaihdettu M3:sen tukivarret ainakin.
Kokemuksia näistä olisi kiva saada.
Itse en ole autoa päässyt vielä ajamaan, on vasta tulossa ulkomailta.https://www.instagram.com/hackberryracing/
BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv
EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMiksi ei voi ostaa Bulgarian pojalta lukkoperää 135i:een joka on bold on vanhan tilalle? Saa vielä valita perän speksitkin.
Edit, vai oliko se Portugalista sittenkin.https://www.instagram.com/hackberryracing/
BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv
EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View Posthttps://www.ebay.co.uk/sch/i.html?si...ne=true&_pgn=1
Kysy tuolta myyjältä. Ite tilasin e39 540i:iin 3.38 välityksellä ja 40% lukolla (siis koko perämurikka tuli tuolta ja vanhan möin täällä).
Juuri tollasta oon etsinytkin.https://www.instagram.com/hackberryracing/
BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv
EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05
Comment
-
Comment