E87 (1-sarja) Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kartiopari
    replied
    Jostain syystä käsittämätön aivohalvaus noissa aiemmissa viesteissä. Eli mulla omassa alla siis 19" JZ Dynamicsit edessä 8" ja takana 9,5". ET:t 35&50
    Last edited by Kartiopari; 08-08-2012, 20:31. Reason: Aivohalvaus

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Kuvia

Sorry, kuvien laatu.

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Lensot

On nyt alla koossa 8,5x18" ET35 ja 9,5x18 ET40 Ja voin kyllä sanoa, että yhtään ulompana ei voisi olla. Takana on aika täydellinen edessä voisi olla pari milliä sisällä.

Takakaarien pokkausta piti vääntää toisella puolella, kun olivat tehtaan jäljiltä ihan miten sattuu.
    Last edited by Convertible; 04-08-2012, 21:25. Reason: pics

Leave a comment:

• Kartiopari
    replied
    Originally posted by bmw1sarja View Post
    Sopivatkohan nämä rengaskoot bmw e87:ään takana: 255/30x19 9x19 ja edessä: 225/35x19 8x19? Saako jollain lailla kohtuu helposti sopimaan?
    Eli katsoppas tämän ketjun sivulta kolme postaus #24. Eli vanteiden ET luku on näissä aika kriittinen. Varsinkin takana tarviis olla se 45 tai enemmän.

Leave a comment:

• bmw1sarja
    replied
    Sopivatkohan nämä rengaskoot bmw e87:ään takana: 255/30x19 9x19 ja edessä: 225/35x19 8x19? Saako jollain lailla kohtuu helposti sopimaan?

Leave a comment:

• Brother
    replied
    Ittellä e81:ssä lievällä madalluksella 19" 8,5" vanteella laitettuna 225/35/19 ET30. Hyvin pyörii alla, mutta isommissa klunsseissa ottaa joskus kiinni.

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Originally posted by Kartiopari View Post
    Tuossa vielä tännekkin tämä sama kuva jonka postasin jo tuonne showroomin ketjuun.. Eli vanteet 18" JZ-dynamicsit edessä 8" leveet 225/35 ja takana 9,5" leveät 255/30.. Ei raavi mistään vaikka melko tontissa ollaan jo..
    Mitkä on ET luvut noissa?

Leave a comment:

• Kartiopari
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Oliko sulla joku alusta tuossa alla. Hyvältä näyttää.
    Eibachin Pro Street S..

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Oliko sulla joku alusta tuossa alla. Hyvältä näyttää.

Leave a comment:

• Kartiopari
    replied
    Tuossa vielä tännekkin tämä sama kuva jonka postasin jo tuonne showroomin ketjuun.. Eli vanteet 19" JZ-dynamicsit edessä 8" leveet 225/35 ja takana 9,5" leveät 255/30.. Ei raavi mistään vaikka melko tontissa ollaan jo..
    Attached Files
    Last edited by Kartiopari; 08-08-2012, 20:20.

Leave a comment:

• -J-T-A-
    replied
    120d

225/40-18 ja 255/35-18 renkaat 8,5 vanteella ET35. Autossa tehtaan alustasarja ja takana hipsii kaariin vähän suuremmissa montuissa.

Huono kuva...
    Attached Files

Leave a comment:

• bemu-freak
    replied
    Minun käsityksen mukaan _Nixu_ neuvoi laittaamaan ET50 vanteeseen spaceria, jotta saa ET:n kohdalleen" ainakin näin itse tämän asian käsitin.
    Mutta eikös vaan näiden vanteiden ulkoreuna ole samalla paikalla?
    7" ET35
    7,5" ET 41
    8,5" ET 50
    ??

Leave a comment:

• Convertible
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Niin ? ihan selkeetä shittiä siksi Nixulta juuri tätä tiedustelin kun "neuvoi" laittamaan "ET35 vanteeseen speisseriä jotta saa ET:n kohdalleen" ainakin näin itse tämän asian käsitin.
    Ihan oikeassa olet, jatkoin vain mistä aloitit.

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Originally posted by Convertible View Post
    Mitä pienempi ET luku sitä ulompana vanne on, eli ET 20 ei sovi ykköseen, kun tulee liian ulos.

Mitä suurempi ET luku on, vanne on sisempänä lokarin sisällä, spesserillä voi esim muuttaa ET50=ET40 kun spaceri on 10mm paksu.

Sorvaaminen on ainoa tapa suurentaa ET lukua, jos esim vanne on ET20 sorvaamalla 10mm pois ollaan ET30.
    Niin ? ihan selkeetä shittiä siksi Nixulta juuri tätä tiedustelin kun "neuvoi" laittamaan "ET35 vanteeseen speisseriä jotta saa ET:n kohdalleen" ainakin näin itse tämän asian käsitin.
    Last edited by Järppä; 16-04-2012, 07:44.

Leave a comment:

• Kartiopari
    replied
    Siinä mun takavanne JZ Dynamic 19" 9,5" 255/30/18 .. ET:tä en tähän hätään muista vaikka vasta eilen laitoin alle.. Vanteet on edellisen omistajan hankkimat.. Ei tuntuis hankaavan kovin herkästi, yritetty on..
    Attached Files
    Last edited by Kartiopari; 08-08-2012, 20:33.

Leave a comment:

Working...
X