Navien eroista?
Osaako joku tehdä listaa Business navin ja Pro navin välillä?
Eli S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL ja S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS.
Tiedän että pro versiossa on karttanäkymä ja toisessa on vain nuolet, mutta onko muita eroja? Ja ovatko erot vain navissa vai vaikuttaako tuo varuste-eroavaisuus myös muihin näytön toimintoihin?
Kysessä nimenomaan 05-06 ikäiset E87-korit.
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vielä pientä keppipäivitystä. Tänään saapui BMW Performance Alcantra -pussi ja nyt alkaa lyyti kirjottaa.
Kannattaako pelkän nupin vaihtaminen?
Jos on esteetikko niin ei, vakio nahkapussin istuvuus on paskaa ja vaihtaessa pussi painaa ikävästi käden alareunaa. Lisäksi pussia saa kokoajan nostaa, ettei rauta irvistele pussin ja nupin välistä.
Kannattaako sekä pussin että nupin vaihtaminen?
Kyllä, pussin istuvuus 10+ nupin kanssa ja kokonaisuus erittäin asiallinen. Alcantra näyttää kaikissa kuvissa harmaalta, mutta on todellisuudessa todella tummanharmaa / musta ja istuu täten sisutan kanssa hyvin yhteen. Myös valkoiset tikkaukset mätsäävät penkeissä oleviin tikkauksiin.
Leave a comment:
-
6/2006 e87
Takaluukku aukeaa vain avaimella. Onko mulla kontinluukun kytkin paskana? Vai onko toi mahdollista koodata toimimaan noin? Merkistä kääntämällä ei tapahdu mitään.
Leave a comment:
-
Miltä näyttää BMW Performance nuppi asennettuna ja kannattiko asennus?
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen:

Kannattiko?
Kyllä. Tuntuman parempi, näyttää paremmalta ja on huomattavasti lyhyempi. Tällä toki myös kääntöpuoli, käsinojan ollessa alhaalla kättä sää hiukan vääntää alas, jotta nupista saa otteen.
Esteetikkona en kuitenkaan pysty jättämään projektia tähän, koska ärsyttää tuo pussin istuvuus (pussi siis ei ole mitenkään kiinni, vaan lojuu tuossa nupin päällä). BMW Performance alcantra-pussi on siis vielä hommattava.
Leave a comment:
-
Ykkösen takajarru kuumenee
Noniin ja taas pitkällä ajopätkällä rupesi kuulumaan n. 150 km jälkeen vinkunaa ja 200 km kohdalla pysähtyessä kävi jo käry. Sormia poltti kun menin levyyn koskemaan. Toisella puolen levy oli kylmä. Saman tempun teki kevättalvella, minkä jälkeen vaihdettiin taakse kaikki jarruhilppeet satuloita lukuun ottamatta. Vika poistui rempan jälkeen. Kesällä tehty yksi n. 500-600 km matka ja sen jälkeen ollut vain kaupunkiajoa, jolloin ongelmia ei ole ilmennyt. Voisiko satula kuitenkin aiheuttaa tuon kuumenemisen vai voiko sen jousi-/säätösetin antautuminen aiheuttaa tuollaista? Ei auta kuin varailla aika pajalle kunhan reissusta taas kotiutuu...
hohhoijaa...
Leave a comment:
Leave a comment: