Originally posted by Maddog77
View Post
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vastaan itse itselleni, jos muilla samoja ongelmia. Kävin näyttämässä autoa huollossa ja kuulemma normaalia korkeapainesuuttimien ääntä.
-
Vmaista resonointi ääntä kuskin jalkatilassa
Elikkäs 120d -07 kyseessä ja kuskin jalkatilan vasemmasta reunasta lähtee kummallista särinää?
Semmosen jutun huomasin että kun polkee siitä jalan lepuutustilan kohalta lujaa niin ääni vähän hiljenee... Onko kellään muulla samanlaisia oireita?
Leave a comment:
-
Terve. Saako 118d 5 ovista rekisteröityä pakettiautoksi? Onko kenelläkään kokemusta?
Leave a comment:
-
Hyvin samanlainen. En ole paikallaan kuullut konepelti kiinni mutta tuollaista ääntä nopeammalla tempolla vauhdissa. Mikähän mahtaa olla? Videon kommenteissa oli että bmwn mukaan normaalia....
Leave a comment:
-
Ai näin?Originally posted by Maddog77 View PostAutona E87 116i vm2008. Moottoriellä ajellessa kuuluu konetilasta/kojelaudan suunnalta sellaista naputusta. Tuntuu että vaihtelisi kierrosten mukaan. Omko kellään samaa ääntä tai tietoa mistä tuo voisi tulla. Autolla ajettu 80tkm.
Leave a comment:
-
Autona E87 116i vm2008. Moottoriellä ajellessa kuuluu konetilasta/kojelaudan suunnalta sellaista naputusta. Tuntuu että vaihtelisi kierrosten mukaan. Omko kellään samaa ääntä tai tietoa mistä tuo voisi tulla. Autolla ajettu 80tkm.
Leave a comment:
-
Ostoslistalla olisi taakkatelineet katolle. Sopiiko E87/E90 sopivat taakkatelineet E82:seen? Kaiken järjen mukaan sopii, mutta onko faktaa?
Leave a comment:
-
Nro 3 kuvassaOriginally posted by kmn View PostMjahas, nyt on E87 pihassa kans!
Mikä näistä on ns. narinahela?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_1230
Leave a comment:
-
Mjahas, nyt on E87 pihassa kans!
Mikä näistä on ns. narinahela?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_1230
Leave a comment:
-
Tuossa on alunperin jo sellainen. Suurin ongelma varmaankin tulee siitä kun ei ole kaasuläppää niin ei tuolla imusarjassa ole sellaista alipainetta että jaksaisi hirveästi "imeä" sieltä huohotuksesta.Originally posted by Scyber View PostEikös näihin saa päivitettyä Venturi tyyppistä huohotinta ihan bemarilta?
(siis huohotin, jossa ei jäätyvää suodatinta vaan perustuu ilman pyörteeseen, jolla erotetaan nesteet)
Leave a comment:
-
Onko kukaan asentanut bensa E87:n huohottimeen lämmitinvastusta? Nyt on huohotin vuoden sisällä kaksi kertaa jäätynyt tuossa meidän 120i -vm. -05:ssa. Tämä siitäkin huolimatta, että se on ns. cold country -versio (mitä lie eroa sillä ja tavallisella?). Vastustahan tuossa ei siitä huolimatta ole. Ainakaan varaosana ei vastusta selvistysten mukaan bemariin ole saatavilla (kysytty kooällästä ja marmorilta).
Asensin viimasuojat sunnuntaina keulaan uskoen että nyt ei putkisto pääse jäätymään, kun viima ei pääse konehuoneeseen. Pari aiempaa talvea ajeltu ilman mitään suojia. Näyttää siltä ettei tätä kampetta kestä pitää ollenkaan hallissa sulamassa, kun tämän jälkeen pihalle viedyn auton putkisto mitä ilmeisemmin jäätyi yön aikana pakkasessa ja aamulla oli hinautettava pajalle. Taisi tulla taas öljyt pihalle. Edellisen kerran sama kävi alkuvuodesta ja taisi tuolloinkin käydä sama juttu, että pidettiin autoa hallissa ja sen jälkeen vietiin ulos pakkaseen, minkä jälkeen alkoi oireilemaan.
Jos ei tuohon ole järkevää ja edullista keinoa asentaa vastusta, niin voisko kollegat kertoa hyvät vinkit, miten putkiston kosteuden saa pois hallissa pitämisen jälkeen? Riittääkö jonkinlainen maantieajo kosteuden haihduttamiseksi ja/tai riittävän pitkä tyhjäkäynnillä pitäminen? Omassa E46 dieselissä ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa huohottimen kanssa, vaikkei siinä edes ole mitään pohjoisen version huohotinta. Yli 6 vuotta jo ajellut ilman mitään ongelmia, toki tyhjäkäyntiä harrastanut tuon kanssa, joten olisiko sillä jotain merkitystä.
Leave a comment:
-
En oo varma. Voisko se olla syy?Originally posted by Tenojono View PostOEM anturit? :think
Leave a comment:
-
OEM anturit? :thinkOriginally posted by pyorahullu View PostHiiri puri poikki takajarrupalojen kuluneisuusanturin johdon. Korjaamossa vaihdettiin anturi uuteen ja yritettiin nollata virhenäyttö. Ei onnistunut. Mittariston Vasemmassa yläkulmassa palaa punainen merkkivalo. Kokeiltu kaikki konstit. Jarrupaloissa runsaasti kulutusta jäljellä. Molemmat anturit - sekä edessä, että takana ok. Sanoivat korjaamolla että näitä tapauksia ilmenee aina silloin tällöin. Ts. auton oma tietokone/prosessori ei ymmärrä, että vika on korjattu. Onks tietoo?? MIten edetä? Katsastuksessa ei kuulemma ongelmia!!
Leave a comment:
Leave a comment: