Originally posted by T3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Valaistu vaihdekepinnuppi
Onko kellään kokomusta tuollaisesta valaistusta vaihdekepinnupista? Jenkkifoorumeilta löytyy kyllä vaikka minkälaista asennusohjetta, mutta mistäs osat. Schmiedmannilta ajattelin tilata tällaisen. Mukana ei ilmeisesti tule johtoa (osanumero: 61122231559) jolla valaistuksen saisi toimimaan. Saakohan noita johtoja Laakkoselta vai pitäisikö johdotukset tehdä ihan vain itse :thinkBMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
-
Originally posted by niiksu View PostOnko kellään kokomusta tuollaisesta valaistusta vaihdekepinnupista? Jenkkifoorumeilta löytyy kyllä vaikka minkälaista asennusohjetta, mutta mistäs osat. Schmiedmannilta ajattelin tilata tällaisen. Mukana ei ilmeisesti tule johtoa (osanumero: 61122231559) jolla valaistuksen saisi toimimaan. Saakohan noita johtoja Laakkoselta vai pitäisikö johdotukset tehdä ihan vain itse :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by niiksu View PostOnko kellään kokomusta tuollaisesta valaistusta vaihdekepinnupista? Jenkkifoorumeilta löytyy kyllä vaikka minkälaista asennusohjetta, mutta mistäs osat. Schmiedmannilta ajattelin tilata tällaisen. Mukana ei ilmeisesti tule johtoa (osanumero: 61122231559) jolla valaistuksen saisi toimimaan. Saakohan noita johtoja Laakkoselta vai pitäisikö johdotukset tehdä ihan vain itse :thinkAprilia RSV4
Comment
-
-
Hellurei ja hellät tunteet. Nyt tarvis hjelppiä vittumaisen vian kanssa.. Eli autona -86 m10b18 Ja kun lyöt hetken seisomisen jälkeen käyntiin, ei käy kaikilla. Hetken aikaa lämmittää sitä niin yrittää ruveta käymään kaikilla ja rupeaa nykimään. Kun lämmöt nousee puoleen väliin, nykiminen sillointällöin vähenee ja joskus loppuu hetkellisesti kokonaan. Mistä vois johtua? Tulpat oon vaihtanu mutta muuta en oo kerenny tekeen. Kiitosta jo etukäteen!
Comment
-
-
Originally posted by Lunttu7 View PostHellurei ja hellät tunteet. Nyt tarvis hjelppiä vittumaisen vian kanssa.. Eli autona -86 m10b18 Ja kun lyöt hetken seisomisen jälkeen käyntiin, ei käy kaikilla. Hetken aikaa lämmittää sitä niin yrittää ruveta käymään kaikilla ja rupeaa nykimään. Kun lämmöt nousee puoleen väliin, nykiminen sillointällöin vähenee ja joskus loppuu hetkellisesti kokonaan. Mistä vois johtua? Tulpat oon vaihtanu mutta muuta en oo kerenny tekeen. Kiitosta jo etukäteen!
Comment
-
-
E30 m20b25. Ilmatessa Hemin tavalla ei enää kierroksilla tule kuplia, mutta alavesiletkusta puristamalla muutamia. Lämmöt pysyy hieman alle puolen. Mutta kun käynnistää uudelleen niin lämmöt laskee (termari aukee?). Onko jotain muita hyviä keinoja ilmata vai onko vika jossain muualla? Kuumaa puhaltaa kyllä.
Comment
-
-
Ei m20:iä tarvi ilmata millään pullopatentilla. Nestettä kaataa sisään sen verran mitä menee ja kovaa ajoa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostMistäpä löytyis sähkökaavio keskuslukituksen boksin johdoille? Tarkotus olis asentaa kaukosäätöinen kaveriksi mutta ois varmaan ihan hyvä olla tuo boksin pinnijärjestys selvillä :think
Mikä kaukosäädin paketti tulee?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jamiii View PostMissä muilla on lämmöt m20b25? Ajossa ja paikallaan. Nyt pysyy hieman alle puolivälin ajossa ja paikallan on puolessa. Ja minkäasteinen keskiviiva on? Ennen pysy keskiviivan ja aiemman viivan välissä tai alle.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostE30 325iA
F31 320xd
Comment