Lämpömittari näyttää omiaan
M20b25 lämpömittarin seilaamisesta löytyi juttua mutta tällästä en mistää keskusteluista löytäny.
Eli ajossa koneen lämmettyä mittari näyttää puolen välin ja punasen puoltaväliä (se kolmas viiva), koneen ku sammuttaa ja laittaa virrat päälle niin mittari on puolivälissä eli näyttää kaiketi oikein. Heti ku käynnistää lämpösenä mittari pomppaa puolivälistä siihe kolmannelle viivalle. Yläletkussa oleva lisälämpömittari näyttää ajossa n.95 astetta eli lämpöongelmia ei oikeasti ole ja vesi varmasti kiertää.
Moottorin maadotus?? Vaiko mittariston puolella??
Ja tuosta koneen maadotuksesta, miten se alunperin on ollut eli mistä mihin kaapeli? Mulla se on koneen päästä laturin kiinnityspultissa, ei varmaankaan ole alunperin noin?
M20b25 lämpömittarin seilaamisesta löytyi juttua mutta tällästä en mistää keskusteluista löytäny.
Eli ajossa koneen lämmettyä mittari näyttää puolen välin ja punasen puoltaväliä (se kolmas viiva), koneen ku sammuttaa ja laittaa virrat päälle niin mittari on puolivälissä eli näyttää kaiketi oikein. Heti ku käynnistää lämpösenä mittari pomppaa puolivälistä siihe kolmannelle viivalle. Yläletkussa oleva lisälämpömittari näyttää ajossa n.95 astetta eli lämpöongelmia ei oikeasti ole ja vesi varmasti kiertää.
Moottorin maadotus?? Vaiko mittariston puolella??
Ja tuosta koneen maadotuksesta, miten se alunperin on ollut eli mistä mihin kaapeli? Mulla se on koneen päästä laturin kiinnityspultissa, ei varmaankaan ole alunperin noin?
Comment